Lidl - oferta rowerowa
#161
Posted 28 August 2012 - 12:09
chyba 2 lata temu kupiłem rekawiczki w Lidlu, biała owijka , wracam - o czarnawa sie zrobiła, puszczały farbe france.
taki sam szajs to kupa innych szpejów " ala sportowych "
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#162
Posted 28 August 2012 - 14:05
Z rzeczami z lidla jest tak, że trzeba dobrze trafić i mieć szczęście.
#163
Posted 28 August 2012 - 14:33
Wszytko pasuje i jest wygodne. Koszulka ma minimalnie za długi dół.
Przymnażałem rozmiar M - ten był za mały.
Dzisiaj pierwsza podróż w tych ciuchach (odpowiednia pogoda na długi rękaw)- start o 5:30 rano, temperatura 6 stopni Celsjusza, bez wiatru, do przejechania 30 km do pracy.
Pod w/w ciuchy ubrałem cienki komplet odzieży termoaktywnej + podkoszulek.
Na zewnątrz spodnie, koszulka na długi rękaw i kurtka z lidla.
Wrażenia:
Brak skrepowania w ruchach, nic nie ściąga i rozmiar dla mnie idealny. Wkładka w spodnie jest ok. Kurtka - bez jakiś nadmiernych luzów na brzuchu (brzuch mam płaski raczej:P) Temperatura optymalna, pocenie się w normie tak jak podczas standardowego wysiłku. Nie przewiewało mnie jakieś tam lodowate powietrze. Mam ciuchy accenta - i powiem szczerze że bardziej jestem zadowolony z tych z lidla.
Ocena 4/5 (1 minus za długą bluzę)
Biorąc pod uwagę cenę - 5/5 - kto jeździ amatorsko będzie bardzo, ale to bardzo zadowolony pod warunkiem, że wybierze odpowiedni rozmiar!!!
Kupiłem jeszcze te okulary szosowe za 40 dychy - dobra wentylacja wewnętrznej strony szkła podczas jazdy - bez nadmiernego parowania. Duży plus za wymienne szkła - dzisiaj jechałem w jasnych bo rano było szarawo... - to też bardzo dobry wybór do amatorskiej jazdy!
Te ciuchy są na pewno lepsze niż chinole - choćby za jakość szwów i materiał.
#165
Posted 28 August 2012 - 15:10
leć do sklepu i normalnie zagadaj że chcesz wymienić - nawet w paragon nie patrzą.A mnie żona wymieniła spodnie z szelkami L na XL ale bez szelek. Teraz lipa, bo paragonu nie mam, a te bez szelek pewnie będą się zsuwać.
wchodzisz, krzyczysz w stronę kas (jak palety z wodą nie przeszkadzają) że chcesz wymienić spodnie. Pani mówi proszę iść. wchodzisz bierzesz takie które powinny być i te co masz. idziesz do kasy kasjerka mówi to proszę zostawić stare - dziękuję i do widzenia. Jak chce paragon to szukasz.... i mówisz o kurcze nie zabrałem, albo że chomik zjadł
#167
Posted 28 August 2012 - 15:27
leć do sklepu i normalnie zagadaj że chcesz wymienić - nawet w paragon nie patrzą.A mnie żona wymieniła spodnie z szelkami L na XL ale bez szelek. Teraz lipa, bo paragonu nie mam, a te bez szelek pewnie będą się zsuwać.
wchodzisz, krzyczysz w stronę kas (jak palety z wodą nie przeszkadzają) że chcesz wymienić spodnie. Pani mówi proszę iść. wchodzisz bierzesz takie które powinny być i te co masz. idziesz do kasy kasjerka mówi to proszę zostawić stare - dziękuję i do widzenia. Jak chce paragon to szukasz.... i mówisz o kurcze nie zabrałem, albo że chomik zjadł
No właśnie podczas pierwszej wymiany się dało, a teraz kasjerka i kierownik nie pozwolili na wymianę :-/
#169
Posted 28 August 2012 - 15:56
M i L mam niemalże taki sam obwód na brzuchu. Przymierzałem dokładnie obie rozmiarówki.179cm wzrostu - z Lidla kupiłem kurtkę, koszulkę (długi rękaw), spodnie długie na szelkach - wszystko w rozmiarze L.
Ja mam 178cm i wg. mnie jest strasznie szeroka na brzuchu, a mam M'ke. Do tego wcale nie jestem jakiś szczupły:)
Sprawdziłem przed chwilką raz jeszcze. Jak ubiorę tą kurtkę to jest lekki luz na brzuchu (to jest kurtka rowerowa a nie typowo szosowa pamiętać trzeba i że kosztowała 70 dych tylko), ale jeśli pod nią ubiorę podkoszulek, cienki termoaktywny zestaw, koszulkę z lidla na długi rękaw i zajmę pozycję do jazdy - to jest idealnie. W obwodzie na wys pępka mam 95-97 cm. Też na początku miałem odczucie że będzie za luźna i kupiłem M-ki, ale było ciasno pod pachami w kurtce i za krótkie spodnie, koszulka cisnęła i było trudno ubrać. Jak będzie niepogoda i zimno i jak się w to wszystko ubierzesz to okaże się że kurtka jest ok - zobaczysz:)
Iotr - jeśli płaciłeś z karty bankowej to możesz użyć dowodu transakcji (drukujesz z banku online) lub wystarczy mieć numer transakcji. Jeśli taką transakcję robiłeś kartą to jest to tak samo traktowane jak PARAGON:)
#171
Posted 28 August 2012 - 20:51
Iotr - jeśli płaciłeś z karty bankowej to możesz użyć dowodu transakcji (drukujesz z banku online) lub wystarczy mieć numer transakcji. Jeśli taką transakcję robiłeś kartą to jest to tak samo traktowane jak PARAGON:)
Ta tylko, że wtedy więcej rzeczy kupiłem, trochę się spieszyłem i jakoś nie naturalnie od razu wywaliłem paragon, bo przeważnie wkładam do kieszeni.
#172
Posted 30 August 2012 - 16:16
Jak to możliwe ?? Człowiek o takim wzroście powinien nosić zawsze XXL ew. XL (L-lka absolutnie odpada) a tu piszą że M jest ok
Ja przymierzałem M a mam 164 ;P i są idealne.
#174
Posted 02 September 2012 - 16:21
a ja się dziwię że ktoś pisze że ma 185 cm wzrostu i te ostatnie spodnie w ofercie (softshel) ROZMIAR M - mu pasują
Jak to możliwe ?? Człowiek o takim wzroście powinien nosić zawsze XXL ew. XL (L-lka absolutnie odpada) a tu piszą że M jest ok![]()
Ja przymierzałem M a mam 164 ;P i są idealne.
pokazać ci zdjęcie ciała ubranego w owe spodnie dla udowodnienia że jednak M pasuje ?
#176
Gosc_Rowerowy30_*
Posted 07 September 2012 - 14:45
nie patrzcie się na te śmieszne oznaczenia rozmiarów bo one są nic nie warte. Każdy producent stosuje chyba własne.?
#178
Posted 08 September 2012 - 06:42
Poza tym informacja o braku zwrotu, czy wymiany powinna być umieszczona czytelnie dla klienta.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#179
Gosc_RafalPolo_*
Posted 08 September 2012 - 15:17
Informacja o braku zwrotow jest czytelnie dostepna dla klienta w ustawach, to ze gdzies w jakis sklepach wypisza to tylko dlatego, aby miec latwiej z trudnymi do komunikacji klientami
#180
Posted 08 September 2012 - 15:42
Ja miałem taki przypadek z pompką z lidla. W domu okazało się, że nie działa jak powinna wiec pojechałem oddać/wymienić. Wymiana polegała na tym, że zwrócono mi pieniądze i powiedziano żebym sobie wziął nową żebym dostał nowy paragon...a jakbym nie poszedł po druga pompkę?zwrotu może i nie ma , ale wymiana jak najbardziej jest możliwa w Lidlu, zakładając ze towar nie był używany .





