Witam was,
chciałbym zmienić położenie klamkomanetek na pozycję poziomą. Owijka zdjąłem przy okazji wymiany na nową. Na wierzchu pojawił mi się ring srebrny. Podwijam tą gume od dołu i trafiam na plastikową obudowę...
Kompletnie nie wiem co odkręcić i gdzie, żeby mógl regulowac ich położenie na kierownicy.
Klamkomanetki Shimano Sora - zdejmowanie
Started By
Gosc_Extravagance_*
, 03 kwi 2012 13:18
7 odpowiedzi w tym temacie
#4
Napisano 30 kwiecień 2012 - 13:59
Przepraszam może trochę Offtopicowo,ale jestem nowy i proszę o wyrozumiałość.
Mam problem z lewą klamkomantetką Sora niestety nie wiem jaki to model dokładnie :-( Nie mogę zredukować biegu a nie wrzucić Proszę o jakąś poradę Jak coś to dopowiem Dziękuję i pozdrawiam.
Mam problem z lewą klamkomantetką Sora niestety nie wiem jaki to model dokładnie :-( Nie mogę zredukować biegu a nie wrzucić Proszę o jakąś poradę Jak coś to dopowiem Dziękuję i pozdrawiam.
#5
Napisano 30 kwiecień 2012 - 16:53
Pewnie padła, albo się zacieła , spróbuj ją przeczyścić z jakiś zabrudzeń możliwe ze się zacieła , ale wątpie , najprawdopodobniej padła i bedzie trzeba wymienić.Jest jeszcze taka możliwość że mogłeś zrobić taki myk ; tez dawno dawno temu tak miałem , podciągałem klamkę tak jakby wrzucić na wyżdzą tarcze i kliknąłem na cypek do zrzucania , wtedy się zacieła , ale było trzeba tylko ten cypek to góry mocno wyciągnąć i śmigało
#6
Napisano 01 maj 2012 - 10:24
Ok spróbuję , ale wcześniej miałem tak,że nie chciał mi wrzucić na wyższy bieg podjechałem do serwisu tak mi tylko podciągnięto linkę przy przerzutce i było git Do czasu aż wsiadam i ani wrzucić,ani zrzucić :-( Może jak się porządnie linkę naciągnie będzie wszystko dobrze?
#7
Gosc_dominik28382_*
Napisano 01 maj 2012 - 10:46
A w ogóle klamkomanetka pracuje tzn czy klamka i ten cypelek się poruszają /,czy całkiem się nie da ruszyć ?
Ja obstawiałbym zaciętą linkę w mechanizmie może była zbyt luźno i wypadła z prowadnicy i się zacięła ,lub jeśli mechanizm się porusza to może po prostu wystarczy linkę napiąć na przerzutce
Ja bym sprawdził na sucho ,bez przerzutki czy działa i linka się w o ogóle napina i luzuje jak wspomniałem odpinając przerzutkę i napinając linkę ręką .
Może masz pancerz stary i powoduje tarcie i w jakiś sposób się po prostu blokuje .
nie wiem to jest mechanizm dosyć skomplikowany i w zasadzie mogła się stać mała pierdoła zakłócając pracę lub też po prostu któryś z elementów się zużył (w co raczej wątpie )
Ja obstawiałbym zaciętą linkę w mechanizmie może była zbyt luźno i wypadła z prowadnicy i się zacięła ,lub jeśli mechanizm się porusza to może po prostu wystarczy linkę napiąć na przerzutce
Ja bym sprawdził na sucho ,bez przerzutki czy działa i linka się w o ogóle napina i luzuje jak wspomniałem odpinając przerzutkę i napinając linkę ręką .
Może masz pancerz stary i powoduje tarcie i w jakiś sposób się po prostu blokuje .
nie wiem to jest mechanizm dosyć skomplikowany i w zasadzie mogła się stać mała pierdoła zakłócając pracę lub też po prostu któryś z elementów się zużył (w co raczej wątpie )


