Skocz do zawartości


Zdjęcie

Regulamin Forumszosowe.org


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 22 kwiecień 2012 - 19:54

Regulamin www.forumszosowe.org

§1. Użytkownik ma prawo do:

  1. Bezpłatnej rejestracji na forum.
  2. Traktowania zgodnego z zasadami godności i wzajemnego poszanowania
  3. Dostępu do zasobów forum według uprawnień.
  4. Wyrażania swoich opinii w tematach za pomocą postów oraz zakładania nowych tematów.
  5. Edytowania swoich wypowiedzi w czasie nie dłuższym niż godzina.
  6. Składania skarg na wszystkich użytkowników forum za pośrednictwem prywatnej wiadomości do administracji.
  7. Żądania usunięcia własnego konta.

§2. Użytkownik zobowiązany jest do:

  1. Prowadzenia rozmów według zasad ortografii i interpunkcji języka polskiego.
  2. Wcześniejszego sprawdzenia, czy owe pytanie nie zostało już postawione przez kogoś innego, lub czy dyskusja o podobnym temacie nie jest prowadzona.
  3. Pisania postów i tematów w odpowiednich działach.

§3. Użytkownikowi zabrania się:

  1. Używania słów powszechnie uznanych za wulgarne, obrażać, ubliżać i znieważać innych użytkowników.
  2. Obrażania innych narodowości, ras ludzkich, poglądów politycznych i religii.
  3. Propagowania treści uważanych za obraźliwe - rasizm, seksizm itp.
  4. Zabrania się posiadania dwóch lub więcej kont przez jedną, tą samą osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, w celu obejścia kar.
  5. Podszywania pod innych użytkowników.
  6. Pisania tych samych postów i tematów w różnych działach forum.
  7. Pisania kolejnych następujących po sobie postów, gdy nikt nie odpowiedział na poprzedni (obowiązek edycji poprzedniego posta).
  8. SPAMowania oraz innego typu reklamowania na forum bądź w prywatnych wiadomościach, treści nie związanych z tematyką forum.
  9. Namawiania do przestępstwa i czynów zabronionych.
  10. Naruszania obowiązujących unormowań prawnych w tym RODO.

§4. System kar:

  1.  1- 3 punkty ostrzeżeń - blokada pisania postów (1: 3 dni, 2: 14 dni, 3: 30 dni)
  2.  6 punkty ostrzeżeń - blokada wejścia na forum (ban).
  3.  Ostrzeżenia wygasają po upływie 30 dni od daty ich nałożenia.
  4.  Blokowanie adresu IP, w razie zakładania kolejnych kont w celu obejścia kar.

§5. Pozostałe:

  1. Zakładając konto na forum jednocześnie akceptuje się regulamin obowiązujący na forum.
  2. Regulamin dotyczy również Czatu.
  3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
  4. Użytkownicy, którzy będą sztucznie wszczynać zbędne rozmowy lub w nich uczestniczyć, będą karani ostrzeżeniami.

§6. Administracja

  1. Nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczoną w postach użytkowników forum.
  2. Admin lub moderator również jest użytkownikiem i obowiązuje go regulamin obowiązujący na forum.
  3. Ma prawo:

        3.1 Usuwać, edytować, zamykać tematy i posty naruszające regulamin,

              o czym powiadamiają autora poprzez wiadomość prywatną lub adnotację w temacie.

              Komunikaty takie pisane są czerwoną czcionką i sygnowane nickiem dokonującego zmian.
        3.2 Do udzielania upomnień, ostrzeżeń i blokad użytkowników łamiących regulamin.
        3.3 Do weryfikacji w ciągu 14 dni, prośby usunięcia konta użytkownika.

 

    4. Ma obowiązek:

        4.1 Dbać o porządek i miłą atmosferę na forum.

        4.2 Uzasadnić swoją decyzję od podejmowanych działań wobec użytkownika.

              Decyzja taka musi być jawna.
        4.3 W miarę możliwości i wiedzy pomóc potrzebującemu użytkownikowi.
        4.4 Nie nadużywania swojej władzy.
        4.5 Kwestie sporne rozwiązać z innym administratorem/moderatorem.
        4.6 Dopilnować, by nikt inny poza nim nie używał konta.

    5. W razie jakichś niejasności lub problemów wynikających z braku precyzji regulaminu,

        administracja podejmując decyzję w sprawie problemu musi to uzgodnić z większością

        członków administracji.