Niestabilny rower ?
#1
Posted 01 May 2012 - 14:28
Czy jak chcecie pojechać bez trzymanki na waszej kolarce to też weam ucieka zaraz na bok i z wielką trudnością jest jechać bez trzymania kierownicy , dziwne moim zdaniem zachowanie że natychmiast po puszczeniu kierownicy oburącz rower ucieka w bok, czy tak ma byc ?
#5
Gosc_alik_*
Posted 01 May 2012 - 16:35
#6
Posted 01 May 2012 - 18:30
na innym rowerze (nie szosówka) , też tak masz ??? .... próbowałeś ?
tak na trekingu nic sie nie dzieje normalnie jedzie a tu go drze na bok od razu, stery mocno skręcone może w tym to tkwi bo jakby kierownica dość sztywno chodzi przy skrętach jest że tak powiem mocno prosto osadzona , tak jakby trochę sie jechało po szynie na prostej więc pewnie te stery , a dokładniej to jak sprawdzić ze one są za mocno lub za słabo skręcone? mostek nie ma nic do tego że jest krótki? albo widełki ?
#7
Posted 01 May 2012 - 20:24
#8
Posted 02 May 2012 - 09:30
Za ciasno skręcone stery powodują niechęć do skręcania, choć powodem mogą być sztywne i krótkie pancerze, które będą uporczywie trzymać kierownicę prosto lub powodować skręcanie zawsze w jedną stronę.
#9
Posted 02 May 2012 - 13:35
Za ciasno skręcone stery powodują niechęć do skręcania, choć powodem mogą być sztywne i krótkie pancerze, które będą uporczywie trzymać kierownicę prosto lub powodować skręcanie zawsze w jedną stronę.
Już stery poluzowałem i dobrze jedzie bez trzymania ,pewnie jeszcze troche te pancerze trzymaja ale juz nie ma tego co było po poluzowaniu sterów przy okazji kierownica lepiej skręca a test tez przeprowadze ale mysle juz teraz ze przebiegnie pomyślnie
#13
Posted 03 May 2012 - 10:52
Obstawiam pancerze. zwlaszcza ten do hampla przedniego. Mialem tak w OK. Bez hamulców było super. Po montażu hamulca pancerz wypycha kierownice i rower skreca w lewo.
To ciekawe, bo pancerz przedniego hamulca w szosie o nic nie wadzi, idzie prosto z klamki do hamulca...
#14
Posted 03 May 2012 - 11:28
#15
Posted 03 May 2012 - 11:53
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#19
Posted 03 May 2012 - 20:42
Obstawiam pancerze. zwlaszcza ten do hampla przedniego. Mialem tak w OK. Bez hamulców było super. Po montażu hamulca pancerz wypycha kierownice i rower skreca w lewo.
To ciekawe, bo pancerz przedniego hamulca w szosie o nic nie wadzi, idzie prosto z klamki do hamulca...
Nie chodzi o to czy wadzi czy nie. Pancerz jest sztywny i ma tendencje to prostowania sie. Chcac sie prostowac wypychal kierownice w lewą stronę. Nie wiem jak to dokladniej opisac. Sprawa jest prosta, popatrz na swoj rower i wyobraz to sobie.
#20
Posted 03 May 2012 - 23:08




