
koła do starszej szosy
#1
Napisano 05 maj 2012 - 21:27
Tylna jest trochę zużyta.Czym, znaczy jakiej firmy można by zastąpić,lub gdzie mozna kupić z tego okresu obręcze,by nie odbiegały od ogólnego wizerunku. Na ebayu ceny maviców przerażają, u nas tylko używki, szukam raczej czegoś nowego.Może ktoś coś wie?
#3
Napisano 05 maj 2012 - 22:43
http://allegro.pl/ob...2321770842.html
Ale to używane jest. Open też są tam, ale z kolei po 195 zł... Niestety, nowe obręcze Mavic nierzadko są drogie.
#8
Napisano 06 maj 2012 - 19:14
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#11
Napisano 06 maj 2012 - 21:36
ja za niski profil uważam ok 13.5 mm czyli szytka, ,maviki np MA 40 mają podobnie , ale "nowsze " maviki są wyższe .
Piszcie konkretnie , to sie podzwoni
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#12
Napisano 06 maj 2012 - 22:34
zalezy mi też żeby piasta była sprawna, i chulała, a nie jak kiedyś miałem od sprzedającego, że niby wszystko spokoo, a jak poluzowałem konusy i wykręcilem os to wszystko sie rozsypało, łącznie z bieżnią. poprostu coś pewnego.
koło pokroju ma 40 będzie wskazane ;p
#13
Napisano 07 maj 2012 - 17:52
Cytat
Tak ja właśnie zrobiłem. Kupiłem rok temu na allegro za mniej więcej rownowartość kraty piwa koła szosowe na piastach Shimano z 1980, cieniowanych szprychach Berg i obręczach Mavic Module E (po 36 oczek). Fajne kółka, ale co się zaraz po dostarczeniu okazało - tylna obręcz lekko przy kilku oczkach popękana (dostałem potem Rigidę 700C w ramach reklamacji), ogólnie tylne koło styrane było mocnym naciągiem szprych. Krótko później zaplotłem na przód tę Rigidę, sprawny Mavic poszedł na tył, nowe nyple, a piasty dałem nowiutkie Shimano 105 SC, przy okazji jedna szprycha strzeliła przy naciąganiu (zmęczenie materiałowe i na dodatek zapieczone nyple przy odkręcaniu zmuszały do silnego skręcania szprych).popatrz na allegro , całe koła można kupić z piastami i szprychami niedrogo , odczepisz to i masz obrecze , Rigidy były niskoprofilowe, Waimany itd..
W rezultacie wyszły mi fajne, lekkie i mocne kółka. Jedynie obawiam się, że z tyłu na jednej pękniętej szprysze się nie kończy i pójdzie ich jeszcze kilka... Póki co stoją nieużyte od lata - kiedy je przeplotłem.
Trzeba uważnie oglądać, co się kupuje - akurat te kółka na Mavicach miały mizerne, takie ogólne fotki i potem koła się okazały nie do końca takie, jakie oczekiwałem.
Ciekawostka - tę niskoprofilową obręcz Rigida, którą mam, bez problemu można zakupić w Anglii (wersja 32 oczek):
http://www.sjscycles...igida-700c-(622)-alloy-road-rim-silver-32-hole-prod17916/
Z tym, że ta ma podwójne oczkowanie, a moja pojedyncze.
Dodaj odpowiedź
