DAWES GIRO 400 proszę o opinie :-)
#1
Napisano 07 maj 2012 - 18:16
Frame: Double butted alloy road geometry
Fork: Alloy Steerer with carbon blades
Front Derailleur: Shimano FR-3400
Rear Derailleur: Shimano RD-3400
Shifters: Shimano Sora ST-3400 16 speed STI
Chainset: Shimano FC-R450
Chainring s:52/39 tooth chainrings
Bottom Bracket: Shimano BB-ES25
Cassette: Shimano CS-HG50 with a 12-24 tooth range
Chain: Shimano HG53
Pedals: Alloy with toe clips and straps
Front Brake: Tektro dual pivot alloy caliper
Rear Brake: Tektro dual pivot alloy caliper
Brake Levers: Included in ST-3400 lever
Handlebars: Alloy road bar
Stem: Steel A-head
Headset: Threaded 1.1/8"
Grips: Velo white cork
Rims: Rigida Nova Alloy
Front Hub: Alloy 32 hole with quick release
Rear Hub: Shimano FH-2200 32 hole alloy with quick release
Spokes: 14G Steel
Weight: 10.5kg
Wymieniłem w nim siodełko z oryginalnego na Selle Italia C2 oraz pedały na Shimano PD R540 SPD-SL ponieważ oryginalnie były noski które niebardzo mi odpowiadały. Wymienione zostały również opony na Michellin Dynamic Sport. Jakby ktoś pytał to "to coś" na kierownicy to uchwyt do latarki z którego często korzystam bo rowerem dojeżdżam również do pracy, poprostu uwielbiam nim jeździć :-) Planowałem początkowo go przemalować bo niebardzo ten pomarańczowy mi odpowiada ale nie wiem czy jest to dobry pomysł zresztą narazie chcę się nacieszyć treningami. W przyszłości chcę wyszlifować aluminiowe komponenty na błysk oraz wymienić łańcuch oraz może kasetę bo wydaje mi się że jest już trochę zużyta.
Poniżej daje link do zdjęc i sory za to że jest to na photoblogu ale nie wiedziałem gdzie je zamieścić.
http://www.photoblog...8906/rower.html
#2
Napisano 07 maj 2012 - 18:20
#3
Napisano 07 maj 2012 - 20:23
#4
Napisano 07 maj 2012 - 21:05
#5
Napisano 07 maj 2012 - 22:54
Kolego, obniż kiere, albo wymień rower na miejski, bo to komicznie wygląda
#6
Napisano 07 maj 2012 - 23:03
Robi i to spora - aerodynamika.Ustawienie chyba nie robi jakiejś wielkiej różnicy podczas jazdy prawda poza komfortem ?
#7
Napisano 07 maj 2012 - 23:37
#8
Napisano 07 maj 2012 - 23:58
Dżisus, panowie jak nie macie pojęcia o czym mówicie to nie mówcie. Jaki mostek do wymiany, przecież on jest do góry nogami i wystarczy obrócić.
Dokładnie.
nie kupuj nowego tylko go odwróc. na zdjeciu 6/7 nawet widać że sruba mocowania kierownicy jest na gorze zamiast od spodu.
#9
Napisano 08 maj 2012 - 07:08
[/quote]
Mostek ma za duży wznos, sądzę że odwrócenie nic nie da, bo wtedy kierownica zejdzie zbyt nisko i będzie niewygodnie. Poszukaj mostka od szosy. Klamki masz faktycznie nieco za wysoko, lecz obawiam się że rama może być po prostu zbyt duża dlatego tak zadarłeś klamki i kierę. Zanim zakupsz mostek zmierz ramę bo może się okazać że potrzebujesz mniejszego mostka np 90mm lub 70mm by przybliżyć kierownicę i choć w niewielkim stopniu poprawić komfort jazady. .
#10
Napisano 08 maj 2012 - 07:10
[/quote]
Mostek ma za duży wznos, sądzę że odwrócenie nic nie da, bo wtedy kierownica zejdzie zbyt nisko i będzie niewygodnie. Poszukaj mostka od szosy. Klamki masz faktycznie nieco za wysoko, lecz obawiam się że rama może być po prostu zbyt duża dlatego tak zadarłeś klamki i kierę. Zanim zakupisz mostek zmierz ramę bo może się okazać że potrzebujesz mniejszego mostka np 90mm lub 70mm by przybliżyć kierownicę i choć w niewielkim stopniu poprawić komfort jazdy.
#11
Napisano 08 maj 2012 - 08:16
#12
Napisano 08 maj 2012 - 08:25
prosze Cie , tak z samego rana ??
#13
Gosc_dominik28382_*
Napisano 08 maj 2012 - 08:42
#14
Napisano 08 maj 2012 - 10:03
http://www.photoblog...dit86/122414478
RIDDICK - poprostu nie mogę czekać. Zresztą popołudniu jestem już w pracy tak że muszę jakoś się wyrabiać :-)
#15
Napisano 08 maj 2012 - 10:25
odkryłeś Amerykę BRAWO !!! A nie zwróciłeś uwagi na to że ten mostek poza dziwnym kątem jest zbyt długi ?Dżisus, panowie jak nie macie pojęcia o czym mówicie to nie mówcie. Jaki mostek do wymiany, przecież on jest do góry nogami i wystarczy obrócić.
tidit86 sztyce masz z ofsetem a siodło na max do przodu... jak dasz krótszy mostek to normalnie ustawisz sobie kierę i klamki bo będziesz do nich swobodnie dosięgał.
#16
Napisano 08 maj 2012 - 10:34
Długość mostku można sprawdzić w prosty sposób. Rura od kiery ma zasłaniać przednią piastę podczas jazdy.
#17
Napisano 08 maj 2012 - 15:15


