
modern retro
#1
Napisano 14 maj 2012 - 23:01
http://www.flickr.co.../in/photostream
i link do firmy
http://icarusframes.com/
niektóre projekty są naprawdę szalone i niepowtarzalne - większość rzeczy jest robiona na stali
czasami pojawia się karbon, ale waga za frameset stalowy z wzorami i czego dusza pragnie to około... 1,6 kg. wiadomo, cena niemała, około 2200 $ trzeba dać, ale muszę przyznać, że jakbym miał taką kasę na rower, to nie wahał bym się ani chwili.
miłego oglądanie na dobranoc wszystkie nocne marki.
pozdr!
#4
Napisano 07 wrzesień 2012 - 23:43
#5
Napisano 08 wrzesień 2012 - 00:16
Zastanawiałem się nad gruntownym remontem tej starej szosy tak by wrzucić do niej nowe części, a zostawić praktycznie wyłącznie ramę i może koła. Wyjdzie taniej niż nowa szosa na pewno. Z tym że z każdą zaczerpniętą informacją wydaje mi się to coraz mniej możliwe.
W skrócie - nie wepchnę tam kasety chociażby 8? Oczywiście mówimy też o wymianie piasty.
Czy przy rozstawie widełek 126 zamontowanie piasty 130 może poważniej zaszkodzić? rama stalowa
#6
Napisano 08 wrzesień 2012 - 01:36
#8
Napisano 08 wrzesień 2012 - 08:37

www.facebook.com/strato.bike
#10
Napisano 08 wrzesień 2012 - 12:20
jak bede w domu to zmierzę z ciekawości jaki jest rozstaw. chociaż to tak naprawdę nie ma znaczenia w moim przypadku bo wszystko działa bez zarzutu :-)
www.facebook.com/strato.bike
#11
Gosc_marvelo_*
Napisano 08 wrzesień 2012 - 13:58
Cytat
Miałem tak kiedyś w stalowym MBK, włożyłem nowe koło na piaście 130 mm (musiałem właśnie nieco rozchylać za każdym razem), kilka lat tak jeździłem i nic złego się nie działo (nie pamiętam już, czy tylne widełki były łączone na mufach, główne rury były lutowane na styk).rozchylenie widełek po 2mm nie jest niewiadomo jakim wyczynem wiec ja bym po prostu wsadził tam normalne koło i tyle. teraz zacząłem sie zastanawiać czy w moim rowerze nie mam właśnie węższych widełek z tyłu bo za każdym razem musze je lekko rozchylić jak wkładam koło
Sheldon Brown opisuje sposób permanentnego rozgięcia tylnych widełek (spreading the frame / cold setting), więc jak ktoś chce, to może spróbować. Stal bardzo dzielnie znosi formowanie na zimno w niewielkim zakresie, tak podobno nadawało się offset (wyginało) przednie stalowe widelce.
http://sheldonbrown....me-spacing.html
#13
Napisano 08 wrzesień 2012 - 18:23
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#16
Napisano 09 wrzesień 2012 - 17:34
Cytat
filipk91, Bierzesz starą piastę z rozstawem 126, i wymieniasz w niej bębenek na taki pod kasety 8-, 9- i 10-cio biegowe. tylko trzeba najpierw obczaić jaki bęben podpasuje.
Nie założysz bębenka bez zmiany ośki na dłuższą czyli 130 , pomyśl, bo ja sprawdzałem i pisałem o tym
Co rozumiecie pod nazwą modern retro ?? czy stara rama i nowy osprzęt , czy pół na pól, czy mały upgrade ???
Ja mam prawie cały oryginalny rower na RX-100 white edition ale koła nowoczecne na novatecach i wyższych felgach 27 mm , czy to jest modern retro ??
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#18
Napisano 09 wrzesień 2012 - 20:09
#19
Napisano 09 wrzesień 2012 - 20:52
Pomimo tego iż ostatnio kupiłem piękna lekką alu z karbonowymi widłami ...... to dalej śmigam na stalówkach, fakt, brakuje mi klamkomanetek w nich , ale ..... tłuke km dla zdrowia powiedzmy
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
Dodaj odpowiedź
