Skocz do zawartości


Zdjęcie

Duński JENSEN !


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 arkadiuszxx

arkadiuszxx
  • Użytkownik
  • 194 postów
  • SkądBochnia

Napisano 09 czerwiec 2012 - 18:40

GALERIA - prawy górny róg można nacisnąć lupę, żeby odtworzyć w normalnym rozmiarze.

Moja skromna szosa, niedrogo kupiona. Wiem troszkę brudna, ale sprawna, cicha. Bardzo dobrze się jeździ, szczególnie porządne koła robią swoje. Potrafi jechać i jechać zanim się zatrzyma... Brak baranka jakoś bardzo mi nie doskwiera, spokojnie jadę z kumplami, którzy mają szosówki pierwsza klasa.



Rama: Jensen aluminium
Widelec: Jensen carbon
Stery: Jensen
Koła: Fulcrum racing 7
Opony: No name 700x25
Hamulce: Shimano ULTEGRA 6600
Klamkomanetki: 10 SPEED
Korba: Shimano ULTEGRA 6600
Kaseta: Shimano 105 ,10rz
Przerzutka przód: Shimano ULTEGRA 6600
Przerzutka tył: Shimano ULTEGRA 6700
Łańcuch: Shimano 105
Pedały: Shimano 105
Kierownica: Jensen
Mostek: Jensen
Licznik: Sigma 1009

Waga - dość spora, nie ważyłem, ale porównując z moją byłą szosą 9 kilogramową ta jest co najmniej 1kg cięższa... Jak myślicie co tak ją obciąża ? Osprzęt raczej leciutki.

Może macie jakieś propozycje, co w przyszłości wymienić, bo chciałbym ją trochę podrasować :) ?

#2 Miechu

Miechu
  • Użytkownik
  • 65 postów
  • SkądSieniawa

Napisano 09 czerwiec 2012 - 18:50

Wymień oponki na zwijane, zaoszczędzisz na tym jakieś 400g, mostek z regulacją na 100% waży więcej niż standardowy, wyczyściłbym go i demontował lampki kiedy są niepotrzebne, no i ewentualnie koszyk na bidon wymienić na jakiś lżejszy.
Ja dokupiłbym jeszcze jakąś w miarę lekką lemondkę, żeby mieć więcej aero.

#3 arkadiuszxx

arkadiuszxx
  • Użytkownik
  • 194 postów
  • SkądBochnia

Napisano 09 czerwiec 2012 - 18:55

Może zamiast lemondki jakieś rogi ? Szczerze to bałbym się tak jeździć - hamulce daleko... Da się jakoś na niej skręcać ?

#4 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4694 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 czerwiec 2012 - 19:04

baranek i dopiero to będzie szosówka, jak na razie rower typu fitness

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#5 picca

picca
  • Użytkownik
  • 560 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 czerwiec 2012 - 19:08

Na pewno mostek mógłbyś wymienić. Ten waży pewnie z 350g. Kierownicę możesz zmienić na jakiś chiński karbon, na ebayu np: http://www.ebay.com/...5#ht_2820wt_906
i potem jeszcze ją przyciąć do pożądanej szerokości. Opony np. na duro stinger - tak jak mówił Miechu, można na nich sporo urwać. Gripy masz jakieś brzydkie z gumy, obadaj na allegro Esi grips, są z miękkiej silikonowej gąbki, lekkie i w ładnych kolorach.

A tak to spoko rower.

#6 Miechu

Miechu
  • Użytkownik
  • 65 postów
  • SkądSieniawa

Napisano 09 czerwiec 2012 - 19:28

no ale jak zmieniać kierę na baranka to trzeba wymienić manetki na szosowe, a to dość kosztowne.
Rogi są dobrym rozwiązaniem, ale będzie zdecydowanie mniejsze aero niż na lemondce.
W ostateczności można przerobić tak jak jest w przełaju, żeby były 2x klamy od hamulców. Jedne orginalne, a drugie na lemondce.

#7 Gosc_vmax_*

Gosc_vmax_*
  • Gość

Napisano 09 czerwiec 2012 - 20:19

Arek nie mogłem się powstrzymać !Ładny drewniany domeczek , drewniane są świetne.
Co do rowerku zmień na baranek i klamki i proszę nie konbinuj .Będzię i taniej i wygodniej .pozdr

#8 KAEM

KAEM
  • Użytkownik
  • 489 postów
  • SkądJawor

Napisano 10 czerwiec 2012 - 09:27

Kolego zmień sobie mostek - przede wszystkim ten to małe kowadło! , kierę i sztycę ew. w necie jest pełno ofert lekkich części używanych w bdb stanie. Zgadzam się z tym co mówią przedmówcy - też bym się pokusił o zrobienie z tego prawdziwej szosy, czyli baran + szosowe klamkomanetki.

#9 arkadiuszxx

arkadiuszxx
  • Użytkownik
  • 194 postów
  • SkądBochnia

Napisano 11 czerwiec 2012 - 19:05

baran i mostek, owijka + klamkomanetki - 800zł. Odjąć sprzedaż to pewnie z 600zł zabulę. Naprawdę chyba jednak nie warto... A co zyskuje ? Pozycję bardziej aero, no i tyle. No jeszcze poczucie, że ma się prawdziwą szosę :)

Wymiana mostka na lżejszy, lemondka - 300zł Zostaję sporo "wolnej" kasy. np. na jakieś mega wygodne SLR Gel Flow, sztyce carbonową.

#10 Gosc_dominik28382_*

Gosc_dominik28382_*
  • Gość

Napisano 12 czerwiec 2012 - 15:45

przede wszystkim oponki to jest prawie 500g ,sam jeżdżę na druciakach ,ale po sezonie zmieniam dopiero ,mostek wymień ,ale po zmianie kierownicy na baranka ,ale to rzeczywiście mało opłacalne ,chodź te wszystkie rzeczy mógłbyś nabyć za 600zł( nie wiem jakiego osprzętu oczekujesz ,podejrzewam że 105 5700 wystarczyłoby używane) + sprzedaż swoich ,myślę że możesz spokojnie uzbierać taką sumkę i zrobić prawdziwą szoskę .

#11 Bikemaster

Bikemaster
  • Użytkownik
  • 1048 postów
  • SkądWWL

Napisano 12 czerwiec 2012 - 16:21

arkadiuszxx, zrób z nim jedną rzecz - umyj.

Chodzi mi bardziej o napęd, który nie moze być tak usyfiony.

#12 arkadiuszxx

arkadiuszxx
  • Użytkownik
  • 194 postów
  • SkądBochnia

Napisano 12 czerwiec 2012 - 19:10

przede wszystkim oponki to jest prawie 500g ,sam jeżdżę na druciakach ,ale po sezonie zmieniam dopiero ,mostek wymień ,ale po zmianie kierownicy na baranka ,ale to rzeczywiście mało opłacalne ,chodź te wszystkie rzeczy mógłbyś nabyć za 600zł( nie wiem jakiego osprzętu oczekujesz ,podejrzewam że 105 5700 wystarczyłoby używane) + sprzedaż swoich ,myślę że możesz spokojnie uzbierać taką sumkę i zrobić prawdziwą szoskę .


tak, 105 5700 tylko nowe to koszt 800zł! Używane może 600zł, ale są piekielnie rzadkie! Przyzwoita kierownica to 100zł. Mostek to samo, do tego owjka.

Za moje przerzutki, prawdzie rzadkie może 200zł dostanę. Mimo że, są na 2x10. Stara kierownica z mostkiem pewnie 80zł.
To jest licząc 600zł+200(kiera i reszta) = 800zł
800-280 = 520 zł No cena kosmiczna, jak na taką zmianę.

#13 szpiler

szpiler
  • Użytkownik
  • 229 postów
  • SkądRacibórz

Napisano 12 czerwiec 2012 - 21:56

Cena może i kosmiczna, ale zobaczysz - całkiem inna jakość jeżdżenia. Prosta kierownica do baranka nie ma porównania.

#14 Gosc_sebreef_*

Gosc_sebreef_*
  • Gość

Napisano 12 czerwiec 2012 - 22:28

Potwierdzam, choć pewnie nie powinienem, bo barana za rogi trzymam od niedawna, ale fakt jest taki że mnogość możliwości chwytu bije na głowę każdą inną kierę :-P


Pozdrawiam
seb

#15 arkadiuszxx

arkadiuszxx
  • Użytkownik
  • 194 postów
  • SkądBochnia

Napisano 21 czerwiec 2012 - 18:49

Przed Dołączona grafika


Po myciu Dołączona grafika


benzyna zdziałała cuda ;)

Mam pytanie z innej beczki:

jak w miejsciu zaczne obracać koło to widać jak lata na boki (naprawdę widoczne)... Co zrobić? Oddać do serwisu, czy samemu się bawić (nawet nie mam pojęcia jak..), centrownicy nie mam, tylko klucze do szprych (cały komplet serwsowy narzędzi)
Przy tej operacji rozkłada się piastę ? Bo serwisant mógłby przy okazji o nią zadbać. Ja raczej piast wole nie ruszać, nie mam do tego talentu..sporo części rozkręcać....

Właśnie.. łańcuch rozukułem i za cholere nie mogę go skuć, tak jak inne ogniwa są fabrycznie skute.. Schodzi tak lekko na bok i za chiny nie da się dokrecić do końca imadełka. No i dlatego wystaję z 1-2mm. To jakoś wpływa na łańcuch, to normalne ? Może kupić spinkę i będzie po kłopocie ? Spinka "fizycznie" działa tak jak inne ogniwa, tzn. tak samo jest dobre i dotego da się rozkuwać... jakby tak w 100% było to myślę, że producent pomyślałby trochę...

P.S spinkę w łańcuchu już mam, był tak usyfiony, że nawet jej nie zauwazyłem (jest czarna. Dlatego też wolałbym na "siłe" jej nie kupować..

#16 arkadiuszxx

arkadiuszxx
  • Użytkownik
  • 194 postów
  • SkądBochnia

Napisano 24 sierpień 2012 - 17:42

Baranek w drodze i do Was mam pytanie. Jaką wybrać owijkę, jaka pasuje kolorystycznie ? :)
Chyba najlepsze w swojej cenie:
http://allegro.pl/ow...2569541540.html
http://allegro.pl/ow...2560384825.html
http://www.wertykal....ijka-Fizik/1166

#17 Gosc_sebreef_*

Gosc_sebreef_*
  • Gość

Napisano 24 sierpień 2012 - 23:29

Patrząc na zdjęcia roweru, to choćbyś mnie zabił, nie jestem w stanie sobie wyobrazić, jaka owijka będzie dobrze wyglądała na baranku - którego nie ma :) choć gdybym miał rzucać monetą to na pewno biała!

Pozdrawiam
seb

#18 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 25 sierpień 2012 - 09:35

Biala bedzie pasowac jak piesc do oka. W tym rowerze nie ma zadnych bialych akcentow.

#19 arkadiuszxx

arkadiuszxx
  • Użytkownik
  • 194 postów
  • SkądBochnia

Napisano 25 sierpień 2012 - 10:40

No to biorę czarną. Tylko teraz fizik czy pro ? :D

edit. Może kupić białą owijkę, a w przyszłości białe siodełko ?

#20 Gosc_sebreef_*

Gosc_sebreef_*
  • Gość

Napisano 25 sierpień 2012 - 11:45

edit. Może kupić białą owijkę, a w przyszłości białe siodełko ?

Uhm 8-)


Pozdrawiam
seb