Niestety nie mam zdjęć stanu wyjściowego, ale był pordzewiały i zaniedbany.
Rama została wyszkiełkowana i polakierowana proszkowo w kolorze brązowym (RAL8025). Podobnie widelec, kierownica, korby i zębatka. Błotniki musiałem dokupić nowe, ponieważ w założeniach projektu miały zostać ozdobione wzorami. Koniecznie musiały mieć obły przekrój. Po oszlifowaniu zostały polakierowane proszkowo w kolorze brązowym. Mostek i sztyca zostały polakierowane proszkowo w kolorze jasno kremowym (RAL9001).
Aluminiowe obręcze kół wypolerowałem.

Następnie rower trafił do artysty ElBałenko, który wykonał piękne ozdoby na ramie, widelcu i błotnikach, tzw. pinstriping. Całość jest wykonana ręcznie, specjalnym pędzlem.
Zdjęcie zostało zapożyczone ze strony ElBałenko - www.elbalenko.blogspot.com

Stery i suport zostały wymienione na nowe.
Udało nam się kupić opony z odblaskowym paskiem (namiastka białego boku), co nie jest takie proste w rozmiarze 16". Opony z białym paskiem oferuje np. Michelin, ale na zapytanie w sklepie dystrybutora, Harfie Harryson o możliwość sprowadzenia takich opon na zamówienie, usłyszeliśmy: To będzie dużo kosztować, lepiej kupcie Państwo inne opony w jakimś sklepie z rowerami dla dzieci... Sprzedawca pokazał swoją niekompetencję, ale przekonałem się że cała firma tak działa, ponieważ nie otrzymałem nawet żadnej odpowiedzi na maila, którego wysłałem na dwa adresy firmowe, opisując całą sytuację. Od tego czasu nie kupuję nic w tym sklepie i szczerze nie polecam.
Wracając do projektu...
Większość śrub wykorzystanych do poskręcania roweru została wymieniona na nowe, wypolerowane ze stali nierdzewnej.






Więcej zdjęć na moje stronie www.klasycznie.pl