Bianchi Via Nirone 7
#1
Posted 07 July 2012 - 20:34
Widelec: Bianchi Alu Karbon Kvid
Kola: Campagnolo Vento Reaction
Opony: Vittoria Rubino
Korba, przednia przerzutka, tylna przerzutka, kaseta, hamulce, klamkomanetki : Campagnolo Veloce
Sztyca FSA Reparto Corse karbon
Siodlo: Fi'zi:k Delta ( w drodze - zmiana koloru , teraz jest "jakies" )
Mostek : Deda Zero 1
Kierownica : Deda Campione
Owijka : Bianchi
Uchwyty na bidony: Elite
Okablowanie: Campagnolo Ultra low friction
Stery: Cane Creek
Sorry za chaotyczne zdjecia, ale mialem tylko 45 min rano na zdjecia ...
https://picasaweb.go...feat=directlink
#3
Posted 07 July 2012 - 21:04
Kola +cale Veloce+ opony + owijki + uchwyty na bidony i bidony 560
kierownica 130
mostek 30
sztyca i siodlo 120
smary, pasty, klucze do Campy : 30
detki 10
pedaly 25
Razem : 1305 euro
Skladalem totalnie sam
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#4
Posted 07 July 2012 - 21:11
Stuprocentowe spaghetti espresso italiano :-P Ale my to kochamy ;-)
Sorry, prawie 100%, sztyca.....
#5
Posted 07 July 2012 - 21:15
1 lampa, 1 obiektyw ( i to nieodpowiedni ).... i limit czasowy. Nic nie sprzyjalo...
wstalem "raniusienko" o 11, a od 14 zapowiadali deszcz- szybko do garazu ( mieszkam w lofcie po starej fabryce bawelny ) - doslownie pol godziny zdjec i odwrot- kawa i na rower ...
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#6
Posted 07 July 2012 - 21:16
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#7
Posted 08 July 2012 - 21:01
7920g
waga : DHL :)
Nie wiem czy realne. Ale humor mam lepszy przynajmniej do czwartku
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#8
Posted 08 July 2012 - 21:16
#9
Posted 08 July 2012 - 21:25
wszystkie komponenty byly zamowione pod bialo-czerwone Centrostrade... ale rama przyszla polamana . Odpuscilem karbon ( jakos tak intuicyjnie...) - i fartem udalo sie dopasowac elementy do b&w
Poza kolami. Drazni mnie ten czerwony. Podejrzewam, ze dlugo to te naklejki tam nie pozyja...
Jak bedzie ladna pogoda i troche czasu to zrobie powazniejsza foto-sesje ( no i musze lenistwo pokonac... zeby wytargac 100kg sprzetu na swieze powietrze )
Jezdzi toto... smiesznie mam wrazenie , ze rower jest z papieru, w porownaniu do MTB.... No i trzeba sie nauczyc od nowa gdzie sa hamulce, bo brama na zakrecie nastepnym razem wcale nie musi byc drewniana.... :oops:
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#11
Posted 08 July 2012 - 21:57
Rame kupilem jako rower ( kola reparto corse, i kpl Sora - vide Gielda ). To moje 3cie Bianchi, plus wymienialem osprzet w MTB.... mam niezly rabat .
Mam dealera Bianchi 6km od domu ( i przy okazji Campagnolo Pro Center ) ... Bianchi sprzedaja od 20 ponad lat. Maja 70 letniego mechanika, ktory na Bianchi i Campie "zeby zjadl".
Rame mierzylem jezdzac na rowerach wystawowych : i 55 najbardziej mi podeszla. Jest najwygodniejsza nawet przy agresywnym ustawieniu ( patrz klamki na foto ).
Choc w MTB wg wszelkich wyliczen powinienem miec 18,5'' a mam 21 cali .... 18 byla dramatycznie za mala. Przy czym nie szukalem bardzo agresywnych ustawien : raczej taki solidniejszy trekking.
Dlatego jestem zwolennikiem mierzenia roweru. Albo liczenia na szczescie... Miejski kupilem w "ciemno" i jest OK
Cena moze wydawac sie wam "szalona" , ale w Finlandii to 1 i to b. slaba pensja.
Wszystko tu kosztuje "inaczej" i "inaczej" sie zarabia... . Wychodzi na to samo
Za porownywalna kase moglem miec Sempre, lub nawet Infinito. I : Kola, sztyca, siodlo, kierownica i tak do wymiany... Moze w Infinito bez kol. I na Shimano. I slopping ...
A chcialem miec Campagnolo.
Pojezdze kilka lat i przerobie na "mieszczucha". I zloze sobie nowy :) Bianchi.
Gdybym mial porownywac do PL ( zarobki, sila nabywcza pieniadza itp ) , to zaplacilem 1500-2000PLN... .
Jestem freelancerem, wiec u mnie to sie liczy troche inaczej. Moge miec forsy jak lodu, a moge nie miec jej wcale.... Albo i gorzej
Mam namiary na goscia w Italii, ktory ma bdb ceny na Bianchi. Przesylka do EU 50eur. I w razie problemow - on je rozwiazuje i to blyskawicznie. Vide - peknieta rama ( uszkodzenie w transporcie ).
Na razie ten rower jest DOKLADNIE taki, jaki chcialem miec. I mam wielka frajde jezdzac na nim . I jak na razie Veloce chodzi tak samo albo i lepiej niz Shimano DeoreXT w MTB. Wiec dla mnie wielce OK.
Jestem tylko amatorem z milionem srubek w kolanie :mrgreen:
#12
Posted 10 July 2012 - 11:12
Sam chciałbym mieć turkusową Bianchi...
Jedynie ta kiera mnie jakoś nie przekonuje, ale jeżeli wygodnie Ci na niej, to się nie czepiam ;P
#13
Posted 10 July 2012 - 11:34
#14
Posted 10 July 2012 - 11:57
To moja pierwsza szosa, więc się bałem Campy. ;-) Przy następnej się poważnie zastanowię!
http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera
#15
Posted 10 July 2012 - 12:18
Siodlo : - 4 cm w tyl. Choc i tak czekam na docelowe, wiec sie zmieni...
Kierownica jakies 3 cm do gory ( w mostku ). pogorzyl mi sie dol, ale poprawila gora...
Spacery sa we wlasciwej ilosci na razie. Przyzwyczajam sie do innej od MTB pozycji. Zapewne mostek pojdzie w dol, ale to nie jest jeszcze przesadzone. Poza tym jaka "tona" ??? 40mm ????
Czemu bac sie Campagnolo ? Nie rozumiem.Montaz banalny. Reguluje sie szybciej niz Shimano Deore, chodzi tak samo sprawnie albo i lepiej... I przy hamowaniu klamka nie ucieknie na zmiane przerzutki... Estetycznie mi tez bardziej odpowiada.
Za 105 musialbym zaplacic ok 20% wiecej niz dalem za Campagnolo....
Poza tym : geometria "kierowcy" determinuje geometrie i ustawienia roweru :)
Jak ktos jest proporcjonalny "inaczej" jak ja, to takie "kwiatki" wychodza
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#16
Posted 10 July 2012 - 12:30
Ale kupie rame Bianchi i dam do przemalowania po swojemu. A reszte zloze sam.
Mam przyjaciol mieszkajacych 20 min od siedziby Bianchi - zrobie rame na wymiar
Ale to tak zima 2014/2015 :)
Teraz czeka mnie wymiana kol w MTB na jakies porzadne ( ale to po zimie ) , i zmiana kokpitu , siodla i sztycy. to pociagnie 500e jak nic... Plus pewnie nowe hamulce ok 200... bedzie bolec
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#17
Posted 10 July 2012 - 13:24
Waga Twego roweru jest raczej mocno zaniżona. Ja posiadam bardzo podobne Bianchi przy czym większość części mam lżejszych niż Ty, a mój rower wazy 8645gram :mrgreen:
#18
Posted 10 July 2012 - 18:19
A twoja waga byla lepsza od mojej ?
Bo tak "na oko" to moj pomiar wydaje sie dokladniejszy ... 9.2 kg na fabrycznych kolach i Sorze, ciezkiej sztycy i siodle i dosyc lekkiej kierownicy...
wiec znowu "na oko"
Sztyca + siodlo - 200g
Kierownica i mostek - 150g
Naped -100g
Kola -300g
Razem : -750g z wagi 9.1 jaka podaje Bianchi dla rozmiaru 55
to wychodzi 8.4 okolo...
2gi sposob na oko :
rama : 2000g ( z widelcem)
Kola ( all) : 2500g
Naped i hamulce : 2500g
Kierownica i mostek 250g
Sztyca i siodlo : 400g
7650g razem
100g na smary i owijke
7,8kg
koszyki na bidon : 140 g
7940....
Pompka !!!! mam pompke ! z karbonu. 120g ... ciagle nie chce byc 9 kg....
A w sumie to i tak mi wszystko jedno... nie liczylem wagi elementow i nie dobieralem ich pod tym katem...
Ja ciagle jezdze z kluczami i przestawiam. MTB wyregulowalem w 3 tygodnie zaledwie- ale teraz jest "przyrosniety" do mnie .
2ga bajka, ze Deda Campione to nie jest standardowy ksztalt, i trzeba troche "rzezbic", zeby znalezc "zloty srodek". Po wstepnych ustawieniach jest w miare ok ( po 60km dzisiaj ) , ale zobacze co dalej...
Siodelko i tak przyjdzie inne, wiec ustawione mam "prowizorycznie"
#19
Posted 10 July 2012 - 19:03
40mm podkladek, to jednak sporo, do tego mostek na plus.... przod musisz miec bardzo wysoko. Jak juz zmieniac pozycje (mtb-szosa), to na ta "optymalna".
Kola ok 1900g (2.5kg to z gumami zapewne), cos nad czym w przyszlosci mozna sie zastanowic.
#20
Posted 10 July 2012 - 19:09
kola + zaciski plus opony plus detki pi razy drzwi...2500
wszystko teraz podlega regulacji "zyciowej" - za kilka tygodni bede mial to poukladane
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.