Jump to content


Photo

NSU po całkowitym remoncie


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 lysy0007

lysy0007
  • Użytkownik
  • 10 posts
  • SkądMarki

Posted 27 July 2012 - 22:03

Witam
Przedstawiam dziś Państwu moje dzieło, co prawda nie jest jeszcze skończone, ale już nie dużo brakuje.

W takim stanie był jak go zakupiłem
Dołączona grafika

Obecnie doszedłem do czegoś takiego
Dołączona grafika


więcej zdjęć wrzucę jak go skończe, czekam tylko na klamki i kończę z kierownicą ;)
mam jeszcze jakieś problemy z przerzutką, ale to myśle że sobie poradze.
I dobra rada dla wszystkich: NIE MALOWAĆ ROWERU SPREYEM wszystkie czerwone elementy w zimę rozbiorę i od nowa pomaluję, bo farba ledwo co się trzyma.

Co do specyfikacji to wiem tyle, że rower jest marki NSU, przerzutkę założyłem shimano 515, opony kenda, mostek tranz-x (poprzedni tak mocno siedział, że pękł w środku i wyciągałem go w częściach) i to chyba tyle co jestem w stanie wymienić.


Czekam na wasze oceny ;) (boje się nim jeździć bo zostało mi trochę śrubek :D )

przed
po

może teraz, aż sie wylogowałem i zdjęcia było widać, ale wrzucę i tak

#2 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4,694 posts
  • SkądKraków

Posted 27 July 2012 - 22:14

nie ma ocen, bo nie ma zdjęć, może jeszcze raz kolego.

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#3 Kuba

Kuba
  • Użytkownik
  • 70 posts
  • SkądPoznań

Posted 28 July 2012 - 08:21

Z tymi czerwonymi kołami to trochę przegiąłeś :-D

#4 Mateunio

Mateunio
  • Użytkownik
  • 944 posts
  • SkądKT

Posted 28 July 2012 - 08:28

przed renowacją wyglądał zdecydowanie lepiej :-/

Sticker-e1508358125669.jpgcrankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru

 


#5 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2,523 posts
  • SkądZielona Góra

Posted 28 July 2012 - 08:28

Przegięcie to jest z tymi klamkami ;-)
Kolory, cóż. Nie jest źle, przynajmniej nie jest to kolejny nudny karbon ;-)

#6 lysy0007

lysy0007
  • Użytkownik
  • 10 posts
  • SkądMarki

Posted 28 July 2012 - 08:35

właśnie czekam na nowe, wtedy dojdzie owijka i będzie git ;)

#7 DAN-CTT

DAN-CTT
  • Użytkownik
  • 87 posts
  • SkądWrocław

Posted 28 July 2012 - 12:56

Montując tak cienkie opony doprowadziłeś do groteskowego wyglądu. Proponuję teraz pójść za ciosem i usunąć bardzo odstające błotniki i bagażnik. Ewentualnie, jeśli czujesz się z nimi silnie związany, popraw długość mocowań, żeby błotniki znajdowały się zdecydowanie bliżej kół.

Rozumiem, że czerwony kolor obręczy, szprych, nypli i piast jest wynikiem lakierowania w całości (bez rozkręcania). Szkoda, ponieważ przednia piasta z wysokim kołnierzem wyglądałaby pięknie po wypolerowaniu.

Moja rada - przemyśl dokładnie projekt i popraw niespójne elementy.

P.S. Sprayem można malować rowery. Ważne jest aby korzystać ze sklepów z lakierami samochodowymi, a bezbarwny kupić z utwardzaczem ;) Ja stosowałem lakiery samochodowe, które były nabijane w puszki.
Możesz zerknąć na mój projekt Romet Huragan/Jaguar
Zapraszam też na moją stronę www.klasycznie.pl

#8 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4,694 posts
  • SkądKraków

Posted 28 July 2012 - 14:38

o kurde jaki paskudny , sorki , ale .....będziesz nim jeździł po ulicach ??

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#9 lysy0007

lysy0007
  • Użytkownik
  • 10 posts
  • SkądMarki

Posted 28 July 2012 - 21:14

Błotniki się przydają, bo rower jest mi potrzebny, żeby jeździć do pracy, a pogoda nie wybiera, więc postaram się je zbliżyć.

Jeśli chodzi o koła to tak, były malowane w calości, ale efekt mi się podoba.

A spray kupowałem samochodowy i był utwardzony lakierem bezbarwnym, lecz mimo tego wystarczy lekko puknąć i odpada. Na całe szczęście w miejscu gdzie hamulce uciskają nie zrywa się o co się najbardziej balem, tylko robi się czarny, więc jeszcze nie tak tragicznie

#10 DAN-CTT

DAN-CTT
  • Użytkownik
  • 87 posts
  • SkądWrocław

Posted 29 July 2012 - 10:53

... spray kupowałem samochodowy i był utwardzony lakierem bezbarwnym, lecz mimo tego wystarczy lekko puknąć i odpada ...

Nie doczytałeś, że ja stosowałem lakiery, które normalnie stosują lakiernicy samochodowi i były one nabijane w puszki. Uwierz mi, że to zupełnie inny produkt w porównaniu z "lakierami samochodowymi" dostępnymi od razu w sprayu. Dla przykładu: lakier bezbarwny którego użyłem to produkt składający się z kilku komponentów. Po przygotowaniu tego lakieru i nabiciu w puszkę miałem ok. 24 godziny na wykorzystanie. Po tym czasie lakier w puszce twardnieje i jest do wyrzucenia. Poniżej ceny:
- podkład reaktywny - 35 PLN / puszka 280 ml (zużyłem 1 puszkę)
- podkład akrylowy - 20 PLN / puszka 280 ml (zużyłem 2 puszki)
- baza - 45 PLN / puszka 280 ml (zużyłem 2 puszki)
- lakier bezbarwny z utwardzaczem - 35 PLN / puszka 280 ml (zużyłem 2 puszki)
Teraz wiesz jaka jest różnica.

#11 lysy0007

lysy0007
  • Użytkownik
  • 10 posts
  • SkądMarki

Posted 29 July 2012 - 11:58

to czymś podobnym malowałem ramę, tylko nie z puszki a kompresorem i co do tego nie mam żadnych zarzutów