Skocz do zawartości


Nowości sprzętowe


2571 odpowiedzi w tym temacie

#301 Gosc_felipe_*

Gosc_felipe_*
  • Gość

Napisano 04 wrzesień 2008 - 20:37

Najnowszy TCR na Durachu http://www.giant-bic...327/32036/zoom/

#302 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1165 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 wrzesień 2008 - 21:06

w tego typu ramach zastanawia mnie tylko regulacja wysokości siodła...
przecież kupując ramę sugerować się trzeba głownie długością, a w tym przypadku także wysokością, jak szeroki wybór jest elementów łączących ramę z siodłem, jeśli chodzi o długość? :roll:

#303 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 04 wrzesień 2008 - 21:57

Widzę, że TCR wreszcie ma teraz baryłki przy główce do regulacji przerzutek. Naprawili błąd ich nieobecności w poprzednim modelu.

#304 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 05 wrzesień 2008 - 07:30

w tego typu ramach zastanawia mnie tylko regulacja wysokości siodła...
przecież kupując ramę sugerować się trzeba głownie długością, a w tym przypadku także wysokością, jak szeroki wybór jest elementów łączących ramę z siodłem, jeśli chodzi o długość? :roll:


W tcrach serii advanced wysokość siodła "reguluje" się przy pomocy ... piły ;-)
Jak ci za wysoko, a ta niewielka regulacja nie daje już rady no to bierzesz piłe i jedziesz z tematem ;-)

Nowe tcry trochę kanciate się zrobiły.

#305 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 05 wrzesień 2008 - 13:55

Jedyne TCR'y jakie podobały się mi to te najbardziej klasyczne Composite, chyba do rocznika 2003 włącznie, które jednak lubiły pękać. Te ONCE z Cu92 koncernu Alcoa były genialne. Ciekawe czemu Giant nie produkuje nadal tak świetnych, lekkich modeli, tylko ciężkie ponad 1400 gramowe.

#306 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 07 wrzesień 2008 - 19:12

Trochę włoszczyzny z targów euro bike.
To pinarello fp3... ech pomarzyć można ;-)

#307 kubano

kubano
  • Użytkownik
  • 936 postów
  • SkądCzechowice-Dziedzice

Napisano 07 wrzesień 2008 - 20:48

Ja myśle że nawet jak by się miało najlepszy rower to i tak by się nam znudził. Bo przecierz każda nowa część w rowerze zawsze trochę podnosi nasz stosunek do swojego bajka. :-)

#308 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 07 wrzesień 2008 - 21:43

podnosi nasz stosunek do swojego bajka

Masz stosunek do roweru? :shock:
Hiszpańska wersja zółto-czerwona piękna. Valverde na takim chyba jechał w TdF.

#309 kubano

kubano
  • Użytkownik
  • 936 postów
  • SkądCzechowice-Dziedzice

Napisano 07 wrzesień 2008 - 21:55

Karbon, Chodziło mi o to że wydaję się taki nowszy 8-)

#310 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 07 wrzesień 2008 - 22:10

Ja wiem :D Kasy się w to ładowało. Teraz już z tego się wyleczyłem i napieram na MTB po lasach.

#311 Bruce

Bruce
  • Użytkownik
  • 260 postów
  • SkądToruń

Napisano 13 wrzesień 2008 - 17:16

Przeczytałem dziś o tym w MR:
http://www.hcfr.pl/n...p?readmore=1331
Pozbycie się przedniej przerzutki, ciekawe :) Co byście powiedzieli na wejście tego do seryjnej produkcji na przykład w szosówkach? Kolejne zbędne odejście od klasycznej formy roweru tak jak na przykład przerzutki na prąd, czy coś naprawdę dobrego?

Minusem dla wielu pewnie byłaby waga :P No i nie wiadomo jak to się spisuje w praktyce.

#312 kubano

kubano
  • Użytkownik
  • 936 postów
  • SkądCzechowice-Dziedzice

Napisano 13 wrzesień 2008 - 19:01

Bruce, Do szosówek nie ma szans bo za taką kasę można mieć korbę i przerzutkę 2 razy lżejszą.

#313 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 wrzesień 2008 - 21:13

W MTB są same zalety, poza ceną i masą. Czytałem o tym wcześniej na bikeworld.
W szosie to zbyt skomplikowane. Nie ma takiej potrzeby, aby to stosować. Nie ma takich przekosów jak w rowerach MTB, nie ma amortyzacji ramy, więc nie ma problemu z bujaniem ramy i wpływie tego zjawiska na napęd no i nie ma możliwości przyłożyć największą tarczą w pienek drzewa :D

#314 mama

mama
  • Użytkownik
  • 173 postów
  • Skądswietokrzyskie

Napisano 13 wrzesień 2008 - 21:57

do xc troche kiepskie przelozenia no i masa .... fr i all byc moze ciekawe jak bedzie w praktyce ...

#315 Gosc_@ndy_*

Gosc_@ndy_*
  • Gość

Napisano 21 wrzesień 2008 - 15:34

http://www.cyclingne.../ffwd_f2r-19008

The actual weight of just 1022g for the pair :lol:
:lol: :lol:

#316 berski

berski
  • Użytkownik
  • 584 postów
  • SkądMałopolska

Napisano 21 wrzesień 2008 - 15:59

I jak zaznaczyli jest to "crazy light".

#317 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 21 wrzesień 2008 - 16:31

Ale zauważnie, że piasty to DT 190 Ceramic, czyli najpewniejsze jakie można kupić. Nie są one ultra lekkie jak Extralite, najlżejsze Tune, itp. więc masa całości ledwo przekraczajaca 1000 g o czymś mówi. A mówi o tym, że obręcze są przesadnie lekkie i zwyczajnie zbyt słabe jak na polskie dróżki.

#318 pantani

pantani
  • Użytkownik
  • 63 postów
  • Skądz wioski

Napisano 24 wrzesień 2008 - 23:02

Coś dla wielbicieli Meridy :-D
Kilka sztuk na sezon 2009 w karbonie. Cen na razie brak.
Nowa rama (?): SCULTURA ULTRA NANO; ciekawe jak waga.

http://www.rowerymer...php?kol=8&gr=81


Witam

To tak naprawdę zeszłoroczna najwyższa rama carbonowa Meridy z delikatnymi modyfikacjami [tylny hak, okolice zacisku siodła]. Wiem bo widziałem na Eurobike '08 ;]

A modyfikacje Merida poczyniła na narzekania i prośby... najlepszego w polsce mechanika od szosówek.

Masa tej ramy się nie zmieni - realne ok. 930 gram w rozmiarze M.

Pzdr

#319 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 03 październik 2008 - 12:44

Wreszcie ktoś pomyślał i zrobił sterówkę z wewnętrznym gwintem.
http://www.cyclingne.../Easton_steerer
Ale topcap mógłby być grubszą rurką aluminiową i wkręcało by się go od razu w sterówkę - odpada masa expandera.

#320 ERDE

ERDE
  • Użytkownik
  • 1010 postów
  • SkądLublin

Napisano 03 październik 2008 - 16:50

patentuj Karbon, patentuj!



Dodaj odpowiedź