Nowości sprzętowe
#302
Posted 04 September 2008 - 21:06
przecież kupując ramę sugerować się trzeba głownie długością, a w tym przypadku także wysokością, jak szeroki wybór jest elementów łączących ramę z siodłem, jeśli chodzi o długość? :roll:
#304
Posted 05 September 2008 - 07:30
w tego typu ramach zastanawia mnie tylko regulacja wysokości siodła...
przecież kupując ramę sugerować się trzeba głownie długością, a w tym przypadku także wysokością, jak szeroki wybór jest elementów łączących ramę z siodłem, jeśli chodzi o długość? :roll:
W tcrach serii advanced wysokość siodła "reguluje" się przy pomocy ... piły ;-)
Jak ci za wysoko, a ta niewielka regulacja nie daje już rady no to bierzesz piłe i jedziesz z tematem ;-)
Nowe tcry trochę kanciate się zrobiły.
#305
Posted 05 September 2008 - 13:55
#306
Posted 07 September 2008 - 19:12
#311
Posted 13 September 2008 - 17:16
http://www.hcfr.pl/n...p?readmore=1331
Pozbycie się przedniej przerzutki, ciekawe Co byście powiedzieli na wejście tego do seryjnej produkcji na przykład w szosówkach? Kolejne zbędne odejście od klasycznej formy roweru tak jak na przykład przerzutki na prąd, czy coś naprawdę dobrego?
Minusem dla wielu pewnie byłaby waga No i nie wiadomo jak to się spisuje w praktyce.
#313
Posted 13 September 2008 - 21:13
W szosie to zbyt skomplikowane. Nie ma takiej potrzeby, aby to stosować. Nie ma takich przekosów jak w rowerach MTB, nie ma amortyzacji ramy, więc nie ma problemu z bujaniem ramy i wpływie tego zjawiska na napęd no i nie ma możliwości przyłożyć największą tarczą w pienek drzewa
#315 Gosc_@ndy_*
Posted 21 September 2008 - 15:34
#317
Posted 21 September 2008 - 16:31
#318
Posted 24 September 2008 - 23:02
Coś dla wielbicieli Meridy :-D
Kilka sztuk na sezon 2009 w karbonie. Cen na razie brak.
Nowa rama (?): SCULTURA ULTRA NANO; ciekawe jak waga.
http://www.rowerymer...php?kol=8&gr=81
Witam
To tak naprawdę zeszłoroczna najwyższa rama carbonowa Meridy z delikatnymi modyfikacjami [tylny hak, okolice zacisku siodła]. Wiem bo widziałem na Eurobike '08 ;]
A modyfikacje Merida poczyniła na narzekania i prośby... najlepszego w polsce mechanika od szosówek.
Masa tej ramy się nie zmieni - realne ok. 930 gram w rozmiarze M.
Pzdr
#319
Posted 03 October 2008 - 12:44
http://www.cyclingne.../Easton_steerer
Ale topcap mógłby być grubszą rurką aluminiową i wkręcało by się go od razu w sterówkę - odpada masa expandera.