Nowości sprzętowe
Started By
Gosc_Stas_*
, 14 Jan 2007 14:33
2569 replies to this topic
#961 Gosc_KeNaJ_*
Posted 11 February 2012 - 10:38
Według mnie hydraulika na obręcz to takie robienie na siłę, jedyny plus według mnie to że można przewód hamulcowy dowolnie puścić w ramie (głównie przedni bo z tylnym nie ma problemu). Za to myślę że hydrauliczne tarczówki przy dobrej modulacji dały by radę.
#963
Posted 11 February 2012 - 15:20
Kurde...na szosówce bardzo łatwo zablokować koło...czy hydrauliczne hamulce na obręcz to dobry pomysł/konieczność??
Pewnie jeździłeś na MTB (albo nadal jeździsz) więc zapewne wiesz, że największym i niezaprzeczalnym plusem hydrauliki jest modulacja siły hamowania i jak domyślam się poniekąd o to chodzi w tarczach w szosie. Poza tym kwestia zastosowania tego w przełaju zamiast V-ek i Canti również może być ciekawa. 8-)
#964 Gosc_Jelitek_*
Posted 11 February 2012 - 16:40
Bikemaster, jeśli byłaby tarcza i hydraulika to zgoda. Natomiast myślę że przy tak małej powierzchni styku koła z asfaltem to zastosowanie hamulca o dużej mocy mija się z celem.
Takie rozwiązanie sprawdziłoby się w przełaju - hydraulika plus tarcze...ale zwykłe hamulce szosowe z hydrauliką to już przesada.
O ile takie rozwiązanie sprawdzało się w MTB - vide hamulce Magury, ale w MTB koło ma większą powierzchnię tarcia.
Takie rozwiązanie sprawdziłoby się w przełaju - hydraulika plus tarcze...ale zwykłe hamulce szosowe z hydrauliką to już przesada.
O ile takie rozwiązanie sprawdzało się w MTB - vide hamulce Magury, ale w MTB koło ma większą powierzchnię tarcia.
#970 Gosc_dominik28382_*
Posted 28 February 2012 - 16:24
Jaką te klamki mają wagę? DA 7900 mają 370 g około ,a ile te, zeszli coś na wadze ?Widzę że DA a RED to przepaść jeżeli chodzi o wagę podzespołów ,nie wiem czy jest chociaż jedna część z grupy DA lżejsza od części red-a ,myślę że SH nie powinno się skupiać na jakiś technologiach al-a campagnolo ,tylko trochę doszlifować podzespoły -szczerze mówiąc po HUGO komuś 11 s ?,w przypadku szosy nie ma jakiegoś wielkiego przeskoku pomiędzy zębatkami 2 zęby góra ,więc jakoś strasznie nie widzę potrzeby w zakładaniu 11 zębatek .
#971
Posted 28 February 2012 - 16:42
Całość ma być coś koło 80 gramów lżejsza od 7900. Shimano chyba nigdy nie brało specjalnie udziału wojnie wagowej, więc takie porównania do Reda jest wg mnie trochę bez sensu. Co do precyzji wykonania i dopracowania Japończycy od zawsze byli liderami. Campie daleko do Shimano pod tym względem a SRAM całkiem skutecznie ich goni. Mi zawsze Shimano kojarzy się z taką precyzją, dopracowaniem, SRAM z innowacyjnością i niezłym dizajnem a Campa... jakoś obojętny jestem wobec tego producenta.
Teraz pewnie SRAM niedługo wprowadzi 11s. Trzymają się standardu Shimano jeśli chodzi o kasety, więc to tylko kwestia czasu wg mnie.
Teraz pewnie SRAM niedługo wprowadzi 11s. Trzymają się standardu Shimano jeśli chodzi o kasety, więc to tylko kwestia czasu wg mnie.
#972
Posted 02 March 2012 - 12:44
Nowa SORA 3500.... może w końcu skończy się gadanie "sora to shit" ;-)
#977
Posted 02 March 2012 - 16:58
Jaką te klamki mają wagę? DA 7900 mają 370 g około ,a ile te, zeszli coś na wadze ?Widzę że DA a RED to przepaść jeżeli chodzi o wagę podzespołów
Jezeli ty tak twierdzisz to naprawde masz super wyrobiona , opinie nie testujac owego sprzetu w tym przypadku waga red jaki DA ma tu znikome znaczenie ;-)
#980
Posted 02 March 2012 - 18:02
Ale Wy jesteście cięci na tą Sorę, kurde nikt nawet jej nie sprawdził (tej nowej) a już na forum pojazd I wygląd Wam się nie podoba ? W porównaniu do zwykłej Sory to wygląda przecież super Nie można wszystkiego odwoływać do DuraAce czy Ultegry...
Żeby wygrać trzeba wystartować...
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne