Nowości sprzętowe
#1302
Posted 26 August 2015 - 12:36
Życie pokazuje, że różnica pomiędzy MSRP a rzeczywistą ceną rynkową w przypadku SRAM-a jest bardzo duża, więc realna cena będzie najprawdopodobniej dużo niższa.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1303
Posted 26 August 2015 - 13:09
Shimano: 570 + 550 + 370 (przerzutki i klamki), do tego dochodzą kable, bateria, ładowarka i nie wiem co tam jeszcze potrzeba.
Sram: 410 + 420 + 265 (przerzutki i klamki), ładowarka 50.
Także patrząc po sugerowanych cenach za podstawowy pakiet, Sram wychodzi dużo taniej od Shimano.
Nie lubię tego słowa, ale jaram się.
#1304
Posted 26 August 2015 - 13:17
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1309
Posted 26 August 2015 - 19:34
#1311
Posted 26 August 2015 - 21:42
Zapowiadana dostępność jesień 2016, więc trochę czasu żeby odłożyć.
#1312 Gosc_kubapie_*
Posted 27 August 2015 - 01:58
Co do hydrauliki...
Pozostaje kilka wad - manetka dalej będzie cykała w obie strony. Puści przewód - tracimy przerzutkę(tak jak z linką). W środku manetki zostają nam praktycznie te same elementy.
Zmieniamy koło - modulację trzeba podregulować ciśnieniem - można to załatwić jakąś śrubą na przerzutce. Ile razy w czacie jazdy poprawiamy sobie baryłką? Co się stanie jak przerzutkę ręką pchniemy do środka? Przy regulacji widzimy czy blokuje przerzutka, linka czy może manetka coś puszcza.
Jedyne co zyskujemy, to sprawę syfu w linkach, tarcia w pancerzach, wewnętrznym prowadzeniu (w niektórych ramach są problemy. Dostaniemy też duże dziury w ramach
Jak dla mnie to elektryka to zjada bez problemu.
#1313
Posted 27 August 2015 - 07:44
Nie wszystko zrozumiałem z tego co napisałeś, ale może opis działania grupy Rotora odpowie na część wątpliwości.
http://www.bikeradar...groupset-45117/
#1315
Posted 27 August 2015 - 11:09
Na Eurobike'u Canyon pokaże nowego Ultimate'a CF EVO 10.0 SL o wadze 4,85 kg.
https://www.canyon.c...-ul-cf-evo.html
#1316
Posted 27 August 2015 - 11:33
Co do hydrauliki...
Pozostaje kilka wad - manetka dalej będzie cykała w obie strony. Puści przewód - tracimy przerzutkę(tak jak z linką). W środku manetki zostają nam praktycznie te same elementy.
Zmieniamy koło - modulację trzeba podregulować ciśnieniem - można to załatwić jakąś śrubą na przerzutce. Ile razy w czacie jazdy poprawiamy sobie baryłką? Co się stanie jak przerzutkę ręką pchniemy do środka? Przy regulacji widzimy czy blokuje przerzutka, linka czy może manetka coś puszcza.
Jedyne co zyskujemy, to sprawę syfu w linkach, tarcia w pancerzach, wewnętrznym prowadzeniu (w niektórych ramach są problemy. Dostaniemy też duże dziury w ramach
Jak dla mnie to elektryka to zjada bez problemu.
Puści przewód linka kabel zawsze tracimy przerzutkę więc nie wiem o co chodzi.
"Zmieniamy koło - modulację trzeba podregulować ciśnieniem - można to załatwić jakąś śrubą na przerzutce." Modulacji w przerzutkach się nie zmienia, ciśnienia też nie będziesz zmieniał.
" Ile razy w czacie jazdy poprawiamy sobie baryłką?" Ja robiłem to ostatnio na początku sezonu. (mam przerzutki mechaniczne)
"Co się stanie jak przerzutkę ręką pchniemy do środka?" Jak przesadzisz pogniesz hak. Hydraulika daje radę w hamulcach gdzie siły są większe.
#1317
Posted 27 August 2015 - 11:46
Rotor dodał fajny patent który pozwala ustawić przerzutkę na konkretnym biegu w przypadku zerwania przewodu. Powinno podnieść komfort powrotu do domu, w przypadku awarii.Puści przewód linka kabel zawsze tracimy przerzutkę więc nie wiem o co chodzi.
EDIT: by nie dodawać kolejnego posta.
Dziury w ramach pozostaną takie same jak w przypadku EPS i Di2, zmieni się jedynie przelotka. Nie ma więc potrzeby kombinowania lub wymiany ramy (o ile masz już zgodną z ww. systemem)Jedyne co zyskujemy, to sprawę syfu w linkach, tarcia w pancerzach, wewnętrznym prowadzeniu (w niektórych ramach są problemy. Dostaniemy też duże dziury w ramach
- mikroos likes this
#1318
Posted 28 August 2015 - 22:24
Ciekawe który mechanik znajdzie śrubę do odpowietrzania w szosowych klamkach shimano?