Prosze Was o opinię na temat Treka 5000 TCT, (z roku 2007?)
Czy w cenie ok. 3300, warto zawracać sobie nim głowę. (koła fulcrum 7, osprzęt 105)?
Trek 5000 TCT
Started By
beyo
, 09 sie 2012 13:57
7 odpowiedzi w tym temacie
#3
Gosc_Bullet_*
Napisano 10 sierpień 2012 - 09:28
Zależy w jakim stanie jest rower. Karbon TCT był u Treka niższym rodzajem technologii w stosunku do ram typu OCLV, z którego do dzisiaj ta firma robi ramy z włókien.
Jeszcze chyba w 2009 r. w SSC we Wrocławiu można było kupic Treka 5000 nowego na osprzęcie SH Tiagra z kołami Bontragera przecenionego z 2006 r. za 2 tyś zł.
Wydaje mi się, że 3 tyś, jak za używany karbon na tym osprzęcie to trochę za dużo, chyba że stan jest idealny a sprzęt praktycznie nie był użytkowany.
Jeszcze chyba w 2009 r. w SSC we Wrocławiu można było kupic Treka 5000 nowego na osprzęcie SH Tiagra z kołami Bontragera przecenionego z 2006 r. za 2 tyś zł.
Wydaje mi się, że 3 tyś, jak za używany karbon na tym osprzęcie to trochę za dużo, chyba że stan jest idealny a sprzęt praktycznie nie był użytkowany.
#5
Gosc_Bullet_*
Napisano 10 sierpień 2012 - 15:06
Lepiej odpuścic tego Treka 5000 - trochę się interesuję tą firmą - mam na jej ramach złożone trzy rowery. Moim zdaniem jeżeli masz te 3 tyś i chcesz kupic używany rower, to lepiej zdecyduj się na jakąś ramę aluminiową. Jeżeli nawet będą tam zarysowania, to utrata ramy nie będzie wielką tragedią, a i osprzęt w tej cenie powinien by lepszy.
Poza tym te ramy 5000 wymuszały bardzo sportową sylwetkę - nie jestem pewien, czy wygodnie by Ci się na niej jeździło.
Poza tym te ramy 5000 wymuszały bardzo sportową sylwetkę - nie jestem pewien, czy wygodnie by Ci się na niej jeździło.
#7
Gosc_Bullet_*
Napisano 13 sierpień 2012 - 15:52
Trek 5000, tak jak przeważająca ilośc rowerów szosowych tej firmy do 2008 r. - poza serią Pilot przeznaczoną mniej do sportowej jazdy, a bardziej do wypoczynku - miał krótką główkę i geometrię wymuszającą ,,położenie'' się na ramie. Chyba, że ktoś dał 4 lub więcej podkładki pod mostek kierownicy. Ale wtedy rower wyglądał nie jak ścigacz, tylko jak koza.
Możesz zaryzykowac - Trek robił i robi - moim zdaniem - bardzo solidne, nawet toporne produkty. Ale to jednak nie nowy karbon, nie wiadomo co się z nim działo, po co Ci potem kłopoty. Lepiej szukac jakiegoś alu tej firmy - jeżeli taka rama nie była bita pochodzi pewnie przynajmniej z dekadę.
Jak możesz to wklej zdjęcia tych zarysowań, ktoś inny też się wypowie.
Możesz zaryzykowac - Trek robił i robi - moim zdaniem - bardzo solidne, nawet toporne produkty. Ale to jednak nie nowy karbon, nie wiadomo co się z nim działo, po co Ci potem kłopoty. Lepiej szukac jakiegoś alu tej firmy - jeżeli taka rama nie była bita pochodzi pewnie przynajmniej z dekadę.
Jak możesz to wklej zdjęcia tych zarysowań, ktoś inny też się wypowie.


