https://plus.google....031003378923169
Osprzęt:
Rama Giant Speeder wykonana ze stopu Cr-Mo.
Kierownica aluminiowa Champion (254mm)
Sztyca aluminiowa (310g)(26mm)
Mostek aluminiowy (222mm)
Hamulce DIA-COMPE (waga tył z srubami 110g)
Klocki DIA-COMPE
Piasta Sachs 52/42 Japan
Obręcze: Wolber Gentelmen GTA 700
Opony 700x24c; Made in Japan Panaracer
Klamki Shimano Exage 500EX
Manetki Shimano Sis Light Action z Indexem
Przerzutki przód Shimano 600, tył Shimano 105
Korba Sakae z przełożeniem 52/42
Zębatka Shimano wolnobieg
Ilość biegów przód 2, tył 6
Pedała aluminiowe no-name (230g)
Szybkozamykacze: jakies
Siodełko: Selle Italia Turbo Triathlon (390g)
Sprzęt zakupiony po taniości (zawsze i wszędzie brak funduszy) wiec nie bic. Rower służy do 2-3max godzinnych wypadów po szosie tylko po suchym raz na dwa dni.
1. Mam problem z tylna przerzutką (12 fotka w albumie) tak jakby tylny wolno-bieg dotykał górne kółka 105 i podczas jazdy słychać jakby tarcie (głośna praca) dzieje sie tak na każdej przerzutce (taka sama odległość) sruba regulacyjna oddalenie wózka wkręcona jest już na max, jakieś sugestie?
Przerzutki działają (po wyregulowaniu według instrukcji znalezionych w sieci) w miarę płynnie.
2. Co myślicie o tych kołach? tył to wolno-bieg z tego co wyczytałem w sieci czy staroć. Jak obecne moje koła mają sie do nowych/nowoczesnych czy da coś zmiana kół na np: SHIMANO WH-R501, chodzi mi tutaj o wytrzymałość na naszych drogach, co bedzie lepsze/trwalsze obecne koła czy jakieś nowego typu?
3. Opony czy obecny stan opon (foto 6 i 9) wymaga ich wymiany? po bokach odlatują pojedyncze nitki.











