Skocz do zawartości

Zdjęcie

Młodzi kolarze

18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bomge

Bomge
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • SkądWarsaw

Napisano 30 sierpień 2012 - 20:46

Witam chciałbym się zapytać jak jeżdżą młodzi kolarze amatorzy w wieku 14-16 lat. Chodzi mi na jak długie dystanse jeździcie, z jaką średnią itp, itd. Pytam się ponieważ jestem w tym wieku i amatorsko jeżdżę na szosówce i za rok chciałbym się zapisać do sekcji kolarskiej a nie wiem czy się nadaje i czy dałbym rade.

Dzięki za odp

#2 localhost

localhost
  • Użytkownik
  • 368 postów
  • SkądMazowsze

Napisano 30 sierpień 2012 - 20:49

Zapisuj się teraz jeśli możesz, jesień to najlepszy okres na tego typu akcje.

#3 Bomge

Bomge
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • SkądWarsaw

Napisano 30 sierpień 2012 - 20:57

No tak tylko nie wiem jak już wspomniałem czy dałbym rade i nadążył z tempem. Wie ktoś jak jeżdżą w takich sekcjach?

#4 Gosc_Rzysko_*

Gosc_Rzysko_*
  • Gość

Napisano 30 sierpień 2012 - 21:02

30-35km/h - Jun.mł - 50km

#5 Bomge

Bomge
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • SkądWarsaw

Napisano 30 sierpień 2012 - 21:07

Ja na przykład wczoraj zrobiłem 58 km ze średnią 27km/h a przedwczoraj 72 ze średnią 24.5.
Mam 16 lat i nie wiem do jakiej kategorii wiekowej się zaliczam - junior mł. czy junior? Czy to dobre wyniki?

#6 Gosc_Rzysko_*

Gosc_Rzysko_*
  • Gość

Napisano 30 sierpień 2012 - 21:10

Jun. mł., średnie przeciętne,
Edit:
Jun. - od 17lat

#7 localhost

localhost
  • Użytkownik
  • 368 postów
  • SkądMazowsze

Napisano 30 sierpień 2012 - 22:39

Nie patrz na to czy ktoś napisze czy średnie masz dobre czy nie. Internetowe forum nie jest żadną wyrocznią. Nie bój się, że jesteś za słaby- każdy kiedyś zaczynał.

Pierwszy rok będzie ciężki, ale to ostatni moment na zapisanie się, nie ma już co dłużej zwlekać.

#8 krzy1976

krzy1976
  • Użytkownik
  • 2670 postów
  • SkądJary

Napisano 30 sierpień 2012 - 23:28