Skocz do zawartości


Zdjęcie

modernizacja roweru szosowego


29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Artuus

Artuus
  • Użytkownik
  • 35 postów
  • SkądTarnów

Napisano 29 wrzesień 2008 - 08:32

witam
na poczatku zaznacze ze jestem laikiem w sprawach o ktore bede pytal wiec z gory przepraszam za brak precyzji

odkopalem z garazu wysluzona szosowke Royall Selle
ma rame w bardzo dobrym stanie wiec wymontowalem caly osprzet a rame mam ochote odmalowac na nowo
teraz moje pytanie:
czy nie bede mial problemow z dokupieniem osprzetu typu kola, kierownica, siodelko, przerzutki, klamkomanetki (chcialbym przerobic gdyz teraz zmiana przelozen znajduje sie na ramie) itp?
czy beda pasowaly rozmiary wspolczesnych czesci do mojej ramy ?
bardzo prosze wszystkie wskazowki mile widziane

ps... tak zdaje sobie sprawe mniej wiece z kosztow calej zabawy - zrobilem maly rekonesans w necie:)

#2 wunderfaust

wunderfaust
  • Użytkownik
  • 455 postów
  • Skądz neta

Napisano 29 wrzesień 2008 - 09:34

będziesz miał problemy. samemu ciężko pomalować dobrze ramę - podobnie jak samochód. farby w sprayu się do tego nie nadają. są takie specjalnie nabijane z lakierem samochodowym ale nie wiem czy proporcje dadzą trwały efekt
Stare ramy mają inny rozstaw widełek z tyłu i nie wchodza na nie nowe szersze piasu ośmiobiegowe (z siedmio nie byłoby chyba kłopotów). Poza tym nie widze innych przeciwskazań - jeśłi chcesz się bawić to szukaj części i składaj ale uważam ze jesłi już nawet ramę musisz malowac to czeka cię długa droga. A co to w ogóle za rama i czy warto w nią inwestować? Selle Royal to jak sama nazwa wskazuje nazwa firmy produkującej siodełka a nie ramy

#3 Artuus

Artuus
  • Użytkownik
  • 35 postów
  • SkądTarnów

Napisano 29 wrzesień 2008 - 09:47

nie tyle ze sie upieram ze warto w nia inwestowac co poprostu jest na tyle w dobrym stanie ze szkoda mi ja wywalac