Jump to content


Photo

Easton EA90 SLX-modyfikacja komponentów


4 replies to this topic

#1 hof

hof
  • Użytkownik
  • 82 posts
  • Skąddolnośląskie

Posted 22 September 2012 - 10:02

Witam,

posiadam koła jak w temacie i jestem z nich bardzo zadowolony. Przesiadłem się na nie z starych Mavic Aksium Race i różnica w jeździe była kolosalna. Zero jakichkolwiek problemów, nawet na dziurawych drogach w okolicach Wrocławia.

Niestety zmieniłem grupę osprzętu na nowe Campagnolo Centaur i wiąże się to z wymianą bębenka z dotychczasowego SH na Campa. Cena zabiegu to ok 60E za nowy bębenek, wymiana bajecznie prosta.
Dodatkowo chciałem spróbować 50mm obręczy z włókna węglowego. Z tym wiąże się wymiana szprych straight pull.

Moje pytanie jest następujące: czy warto się w to bawić, czy też sprzedać Eastony i kupić gotowe koła do Chińczyka?

#2 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 22 September 2012 - 19:12

Co dokladnie, jesli nie sprzedaz, chcesz zrobic z tymi kolami?
Co jest w nich nie tak, ze chcesz inne? Nie mialem z nimi do czynienia ale wydaja sie byc bardzo dobrymi kolami.
Jesli przez glowe przeszedl Ci pomysl wykorzystania piast z Eastonow, to nie jest to najszczesliwsze rozwiazanie.
Zaoszczedzisz na nowych piastach ale jednoczesnie stracisz cala wartosc tych kol jako calosc.
Zapewne, w zaleznosci w jakim sa one stanie, dostaniesz za nie wiecej niz koszt nowych piast. Nie wiem jaki jest popyt na uzywane obrecze z takich kol. Zgaduje, ze niewielki.

Konkluzja:
1. Sprzedaj kola i kup/poskladaj nowe;
2. Trzymaj te i kup/poskladaj nowe pod szytke.

#3 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4,693 posts
  • SkądKraków

Posted 22 September 2012 - 19:28

pkt 2 z postu Chrisa jest najrozsądniejszy.
Karbony na szytke zostaw na wyścigi strikte, a alu na wszystko.

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#4 hof

hof
  • Użytkownik
  • 82 posts
  • Skąddolnośląskie

Posted 22 September 2012 - 21:49

Dzięki za odpowiedź.
Chodziło mi tylko o to czy opłaca się przeplatać na karbonowe obręcze, ale widzę że nie bardzo. Koła są w super stanie, a wszystkie części zamienne dostępne zazwyczaj od ręki. Bębenek pod Campagnolo dostanę na Wiggle za 60E. Ot po prostu chciałem spróbować jak wygląda jazda na wysokim stożku.

#5 BatManX

BatManX
  • Użytkownik
  • 50 posts
  • SkądWałbrzych

Posted 09 October 2012 - 10:01

kup sobie Broniu używane koło, lub piastę w tragicznym stanie eastona pod campę, zostaw te koła w góry, bo lekkie są nieprzeciętnie i złóż na płaski teren stożki wynglowe - to jest moje zdanie



Reply to this topic