
Batavus Champion
#21
Posted 29 October 2012 - 23:40
Polecam stronę sheldonbrown.com bo rozwieje Ci wszystkie wątpliwości jakie napotkasz przy szosach i nie tylko.
P.S a koga - miyata to naprawdę bardzo przyzwoite rowerki, więc jak masz na oku i Ci się podoba to też możesz brać bez wahania. Zapytaj się na jakich częściach te kółka za taką kasę, bo aż mnie to ciekawi. Było nie było rozstaw tylnych widełek 126 mm to znaleźć nową dobrą piastę chyba nie jest łatwo...
#22
Posted 31 October 2012 - 17:52
http://allegro.pl/sz...2738426026.html
bo wpadł mi w oko nieziemsko, osprzęt wygląda spoko i ma 8 biegów z tyłu jeśli dobrze licze - czyli w miare współcześnie.
Warty tych pieniędzy?
#23
Posted 31 October 2012 - 18:39
Pozdr.
#24
Posted 31 October 2012 - 18:43
Nieindeksowane znaczy że mam płynną regulacje przeżutek?? zamiast klikania??
Jeśli tak to mi nie przeszkadza.
#25
Posted 31 October 2012 - 18:48
#26
Posted 31 October 2012 - 18:54
poprosiłem o więcej fotek i odpowiedz co do tego czy jest to HG czy UG
więc jak tylko otrzymam odpowiedz napisze tutaj i mam nadzieje pomożecie podjąć mi dobrą decyzję.
#27
Posted 31 October 2012 - 21:13

P.S. Jest to duży rowerek (rura podsiodłowa 60), więc mam nadzieję, że masz przynajmniej te 185 cm wzrostu

Aha, nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie przy wyborze rowerków retro ma tez znaczenie ile zębatek mają blaty z przodu i kaseta z tyłu (tu interesuje mnie liczba ząbków na skrajnych zębatkach - największej i najmniejszej)). Otóż w przypadku roweru szosowego (nawet jeśli jest leciwy


#28
Posted 31 October 2012 - 21:31
PS - Bębenek najprościej skołować z jakąś piastą typu HG 50 - piasta chodzi za około 30 zł, ewentualnie mogę Ci przesłać jak jakąś będę mieć starą piastę, bo mam chyba coś co zajechałem bieżnie, a bębenek będzie git. Nowe bębenki kosztują... sporo. Przynajmniej te na 9 -10. 7 się chyba nie sprzedaje. Wymiana w serwisie tego to około 30 zł z tego co pamiętam.
Pozdr.
#29
Posted 31 October 2012 - 23:46
http://i111.photobuc...dupajerza/1.jpg
http://i111.photobuc...dupajerza/2.jpg
http://i111.photobuc...dupajerza/3.jpg
Cytat:
"Piasta jest pod kasetę w standardzie UG, mogę dorzucić w cenie zapasowy zestaw napędowy (łańcuch + kaseta) w tym standardzie."
Dobra zakładając że mi się podoba max... warto? (jakby co nie oczekuje że ktoś mi da gwarancje że będzie zajebiście ale wczuwając się w moją sytuację bralibyście??)
#30
Posted 01 November 2012 - 11:56

Co do tego UG, nie tragizowałbym jak kolega Hrehor, owszem doskonale go rozumiem i dobrze Ci doradza patrząc troszkę perspektywicznie w przyszłość, pytanie tylko, czy w ogóle będziesz miał chęć/potrzebę/ochotę/konieczność wymieniania w przyszłości kasety. Widzę po moim przykładzie, że w kwestii napędu na retro lata się na tym co się ma (oczywiście doprowadzenie fantów do stanu fabrycznego mile widziane



P.S. Mimo, że na fotkach nadal nie widać samych manetek, to z wyglądu samej śruby i jej mocowania wnioskuję, że są one indeksowane (możliwość wyłączenia indeksacji na manetkach), jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi

#31
Posted 01 November 2012 - 12:59
PS - dupjerza pisze się "dupajeża"
PS2 - Ciekawe, na którymś zdjęciu to wygląda jak możliwość zamontowania także HG,
ale nic bliższego... Możesz brać IMHO ten rower, najwyżej będziemy Ci kołować sam bębenek, bo takowy mam, to Ci mogę przesłać.
POdzr - Hrehor
#32
Posted 01 November 2012 - 17:48
Jestem na niego zdecydowany i staram się negocjować cenę.
Jeśli się uda po mojej myśli to w przyszłym tygodniu powinien być już u mnie
a wtedy pomyślimy co z nim dalej zrobić.
Mam nadzieję że na tym osprzęcie nadchodzący sezon przelatam a dopiero na przyszłą zime
zaczne coś rzeźbić pod klamkomanetki.
Zresztą wszystko wyjdzie w praniu.
a dupajerza to zamierzona satyra

#33
Posted 02 November 2012 - 21:45
http://allegro.pl/pe...2749413351.html
#34
Posted 02 November 2012 - 22:25
#35
Posted 02 November 2012 - 22:47


#36
Posted 03 November 2012 - 22:09
http://www.retropeugeot.com/ stwierdziłem że ten pierwszy musi być lepszy (no i oczywiście osprzęt)
Rower już kupiłem, kase przelałem czekam tylko na przesyłkę.
Sprzedawca był spoko i dogadaliśmy się tak że przesyłkę oraz bonusowy napęd (kaseta, łańcuch) będą się mieściły w tych 500zł. czyli wychodzi tak jakbym sam rower kupił właśnie za 450.
Jak do mnie przyjdzie to cykne mu jakieś fotki i się pochwale.
Reply to this topic
