Jump to content


Photo

Ridley Noah


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1 viking32

viking32
  • Użytkownik
  • 56 posts

Posted 03 November 2012 - 16:09

Rama+ Widelec - Ridley Noah
Koła-Zipp 404(szytka)
Korba-Record
Klamkomanetki-Record(11 Speed)
Przerzutki P&T-Record
Hamulce-Record
Kierownica-Look(44 cm)
Mostek-Look(100 mm)
Pedały-Look Keo Blade
Siodło-San Marco Aspide Carbon FX
Licznik-Garmin Edge 500 Red
Koszyk-Elite Paron
Pancerze + linki - Nokon
Owijka-San Marco
Waga-6.7 kg
Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
Posted Image

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us
Posted Image

Uploaded with ImageShack.us

#2 Dromik

Dromik
  • Użytkownik
  • 494 posts
  • SkądCzechowice-Dziedzice

Posted 03 November 2012 - 16:19

Ho ho ho

#3 Riddick

Riddick
  • Użytkownik
  • 402 posts
  • Skądmałopolska

Posted 03 November 2012 - 17:18

no ładna taczka :shock:

#4 Gosc_dmnklg_*

Gosc_dmnklg_*
  • Gość

Posted 03 November 2012 - 17:27

Noooo! porządna maszyna na Campagnolo, a nie jakimś tam.... 8-)

#5 zbyniu

zbyniu
  • Użytkownik
  • 32 posts
  • SkądCzęstochowa

Posted 03 November 2012 - 19:15

Nareszcie jest jakiś fajny sprzęt - dla mnie ogień :-) tylko pozazdrościć ...... :-P


_________________________

#6 Gosc_vmax_*

Gosc_vmax_*
  • Gość

Posted 03 November 2012 - 19:23

Najs Ridley , jakoś przemawiają do mnie te rowerki. Jedynie co to kiera mi jakoś nie teges, ale to moje odczucie. Generalnie zamieniłbym się z Tobą :-P

#7 krzysztof1985

krzysztof1985
  • Użytkownik
  • 1,682 posts
  • SkądWLKP

Posted 03 November 2012 - 19:34

Te ramy Ridleya takie strasznie grubasne , karbonu nie żałuja, jak sie sprawdza ten kokpit look`a :?:

SPT_20130518_SOT_053_27640268_I1.jpg


#8 viking32

viking32
  • Użytkownik
  • 56 posts

Posted 03 November 2012 - 19:41

Co do ilości karbonu,to tylko tak masywnie wygląda.Ważyłem tą ramę przed montażem i powiem tylko tyle -waga samej ramy to 1100 gram(łącznie ze sztycą,która jest zintegrowana).Poza tym sztywnością bije wszystkie "wydmuszki" na potęgę.Wiem, co mówię trochę tego miałem.A co do kokpitu-jestem bardzo zadowolony zarówno co do sztywności jak i wyglądu.

#9 krzysztof1985

krzysztof1985
  • Użytkownik
  • 1,682 posts
  • SkądWLKP

Posted 03 November 2012 - 19:44

Z tego co widze z bocznego profilu rowera chwyt, kierownicy masz anatomiczny z tego tak wychodzi

SPT_20130518_SOT_053_27640268_I1.jpg


#10 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2,600 posts
  • SkądKońskie

Posted 03 November 2012 - 20:15

No, wszystko niby pięknie.

Lubię sprzęt dobrany homogenicznie, tzn. mamy tylko trzy marki: Look, Campagnolo (Record), San Marco - jedynie koła Zipp - gdyby to były np. Campagnolo Bora - nie byłoby się do czego przyczepić.

Pytanie: Kupiony (z pudełka), czy złożony ? - przyznam, że nie czytałem jak są skonfigurowane fabrycznie.

W pierwszym zdaniu napisałem "wszystko niby pięknie". bo mam uwagę natury ogólnej - mam wrażenie, że nadciągają pancerne rowery. No takie mam odczucia.

Absolutnie nie krytykuję tutaj wyboru tego roweru (ramy), ale widzicie jak wyglądają współczesne rowery z wyższej półki ?

Popatrzcie jak mizerne wrażenie robi przekrój tej kierownicy w porównaniu z profilami ramy, a siodełko wygląda, jak jakiś wypierdek przypadkowo przyklejony do "czegoś" przypominającego kształtem kiosk okrętu podwodnego i sterczy na dodatek pod jakimś dziwnym kątem. Wiem, wiem, te ramy są przesztywne, zarąbiście komfortowe, opływowe, a w ogóle - materiał na takie kształty pozwala. Tylko mi się to już nie podoba.

Przepraszam, ale to jest moje zdanie.

"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen


#11 viking32

viking32
  • Użytkownik
  • 56 posts

Posted 03 November 2012 - 20:45

Moje zdanie,co do "pancernych" rowerów jest z goła odmienne.Podobnie masywna rama np.Dogma.Są to ramy dla mnie najładniejsze.Nie cierpię ram, które wyglądają jak cieniasy(mam na myśli bardzo cienkie rurki).To jest tylko i wyłącznie moja opinia.Każdemu według gustu.P.S.Co do kół , to mam też Bora Ultra Two-ale zdecydowanie bardziej wolę te Zippy...

#12 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2,600 posts
  • SkądKońskie

Posted 03 November 2012 - 21:48

Podobnie masywna rama np.Dogma.Są to ramy dla mnie najładniejsze.

Dogma nawet nie jest taka masywna wizualnie - dla mnie dziwacznie wyglądają tylko te płomieniście powyginane ramiona widelca i rurki tylnego trójkąta. Jeśli ich taki, a nie inny kształt nie jest uzasadniony funkcjonalnie (np. zwiększa sztywność, komfort, aerodynamikę lub wszystko na raz), to wg mnie jest to po prostu przerost formy nad treścią. Dogma też mi się nie podoba - wizualnie jest dziwaczna.

Każdemu według gustu.

Oczywiście :-D

Dość już o gustach - jakbyś mógł napisać: kupiłeś gotowca, czy złożyłeś ?
Próbowałem sprawdzić specyfikacje i chyba komponentów Look-a nie wkładali (używają rurek 4ZA).

"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen


#13 viking32

viking32
  • Użytkownik
  • 56 posts

Posted 03 November 2012 - 21:55

Jasne, że składałem.
Raczej mało prawdopodobne kupić rower w takiej specyfikacji,żeby "wszystko"było tak jak sobie życzymy.

#14 jano_3

jano_3
  • Użytkownik
  • 1,982 posts
  • SkądWwa

Posted 04 November 2012 - 15:22

Kształt ramy jak dla mnie bomba, malowanie super.

Możesz powiedzieć jak to wygląda finansowo?? w ilu się zamknąłeś???

#15 Dromik

Dromik
  • Użytkownik
  • 494 posts
  • SkądCzechowice-Dziedzice

Posted 04 November 2012 - 15:24

Nie wiem o co Wam chodzi, takie masywne rowery są super

#16 krzysztof1985

krzysztof1985
  • Użytkownik
  • 1,682 posts
  • SkądWLKP

Posted 04 November 2012 - 15:24

Jasne, że składałem.
Raczej mało prawdopodobne kupić rower w takiej specyfikacji,żeby "wszystko"było tak jak sobie życzymy.


I masz racje lepiej zlozyc po swojemu, pod siebie niz pozniej zalowac ze sie kupilo rower na org specyfikacji priducenta, zawsze sam bylem za skladaniem ;-)

SPT_20130518_SOT_053_27640268_I1.jpg


#17 viking32

viking32
  • Użytkownik
  • 56 posts

Posted 04 November 2012 - 18:22

Ok.Trochę o sobie i nie tylko.
Po pierwsze ten model(Noah) nigdy nie miał w zestawie kól Bora(teraz dają Bullet,a wcześniej 4za).
Po drugie rower wygląda jak nowy,ale mam na nim przejechane ok.5 tys. km.
Wcześniej miałem Scotta CR1,Ridleya Excalibura,Cervelo P3.
Porównując te,które miałem-Noah jest według moich odczuć zdecydowanie najsztywniejszy.
Każdy nacisk na pedały daje niesamowite przyspieszenie.
Może w ostatnim czasie trochę mniej startuję,ale 2-3 lata wstecz miałem średnio 30 startów rocznie(głównie czasówki).
Napiszcie,co konkretnie Was interesuje- postaram się odpowiedzieć.
Co do mojej sylwetki - w tej chwili ważę 61 kg przy wzroście 175 cm.
Wcześniej ważyłem 57/59 kg.

#18 danielasu2

danielasu2
  • Użytkownik
  • 523 posts
  • Skądirlandia

Posted 04 November 2012 - 19:34

Super maszyna , widać ze to niemiecka technologia . Ja osobiście tez nie lubię cienkich rurek ramy canyona cervelo czy colnago zdecydowanie nie .
Ktoś tutaj napisał dogma tez wyglada masywnie miałem okazje przejechać się na takiej i powiem ze sztywnosc powala więc tutaj tez to musi wyglądać super.

#19 viking32

viking32
  • Użytkownik
  • 56 posts

Posted 04 November 2012 - 19:40

Historia tego rowera jest bardzo,ale to bardzo długa.Najpierw sprzedałem starą ramę.Później kupiłem tą(normalna cena katalogowa 12 tys.-dałem 8).Osprzęt pierwotnie zamontowany-Sram Red.I sądziłem,że tak już zostanie(bardzo byłem zadowolony z Reda)ale..na gwiazdkę chciałem kupić mojej ukochanej żoneczce jakąś fajną ramkę całą z karbonu(miała aluminiowo karbonową) i tu niespodzianka - trafiła się mega okazja kupna całego rowera Ridley Noah w malowaniu Katusha(koła 4za,osprzęt Record).Więc nie namyślając się kupiłem cały rower,żonie dałem ramę z korbą Recorda(za krótka-170mm),a ja na próbę zostawiłem sobie grupę Recorda.Żonie dokupiłem grupę Centaur(10 tka),zostawiłem te koła 4za,sprzedałem całą grupę Reda koledze za 2500 zeta(kompletną z przebiegiem ok.3 tys. km).
Dodam,że wcześniej jeździłem też na Dura-Ace .

#20 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,664 posts
  • SkądSzczecin

Posted 04 November 2012 - 20:24

Super maszyna , widać ze to niemiecka technologia.

Ridley to belgijska firma.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?