Jump to content


Photo

Cervelo made in china


34 replies to this topic

#1 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 12 November 2012 - 21:25

Jak na razie tylko w "ramach":
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość

Posted 12 November 2012 - 21:32

Buahahahahah.

To jest jednak sztuka - ogólny wydźwięk roweru - o kurde taki sam.
Patrząc jednak jednostkowo na KAŻDY detal wszystko jest inaczej: support, tylnik trójkąt, przedni trójkąt, widelec, główka, łączenia rur....

tutaj model bieżący oryginalny:
Dołączona grafika

#3 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4,693 posts
  • SkądKraków

Posted 12 November 2012 - 21:43

nie no spoko, pokaż go na kołach i nie spartol kolorkami :-D

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#4 misiek

misiek
  • Użytkownik
  • 73 posts
  • SkądRz

Posted 12 November 2012 - 21:59

Od kogo kupowałeś? Cycling Yong?

#5 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 12 November 2012 - 22:12

kobrys niestety tu sie mylisz, wszystko, oprocz malowania i rocznika jest identyczne, w modelu 2013 nic nie zmieniono w porownaniu do 2012
SPIKE tu mam teraz zgryza w jaki desen go zrobic, czy wrzucac mostek i kiere 3T ltd, w zestawie Dorico w identycznym malowaniu jak rama, czy raczej minimalistycznie i przy okazji lzej....
misiek od przedstawiciela Cervelo, te ramy sa produkowane w Chinach :-D

#6 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość

Posted 12 November 2012 - 22:22

kobrys niestety tu sie mylisz, wszystko, oprocz malowania i rocznika jest identyczne, w modelu 2013 nic nie zmieniono w porownaniu do 2012


Nie - nie mylę się ponieważ:
ja porównywałem 'made in china' vs. tego na stronie oficjalnej :)

Skąd pomysł, że porównuję oryginalnego 2012 do 2013?

#7 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 12 November 2012 - 22:33

Skąd pomysł, że porównuję oryginalnego 2012 do 2013?

Ja juz sam sie w tym pogubilem co do czego..... ale dalej wydaje mi sie, ze jednak porownujesz 2012 do 2013 :mrgreen:

#8 krzysztof1985

krzysztof1985
  • Użytkownik
  • 1,682 posts
  • SkądWLKP

Posted 12 November 2012 - 23:05

1415chris, widze zmiana zestawu na nowy sezon, ile ci wyszla z wysylka calosc ? na twoim miejscu wrzucilbym 3T caly kokpit :-P

SPT_20130518_SOT_053_27640268_I1.jpg


#9 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość

Posted 12 November 2012 - 23:06

Skąd pomysł, że porównuję oryginalnego 2012 do 2013?

Ja juz sam sie w tym pogubilem co do czego..... ale dalej wydaje mi sie, ze jednak porownujesz 2012 do 2013 :mrgreen:


Dobra ja też.

Jaki rozmiar? 56?

#10 carloss

carloss
  • Użytkownik
  • 461 posts
  • SkądKraków/Bronowice

Posted 12 November 2012 - 23:15

tu mam teraz zgryza w jaki desen go zrobic, czy wrzucac mostek i kiere 3T ltd, w zestawie Dorico w identycznym malowaniu jak rama, czy raczej minimalistycznie i przy okazji lzej....


a moze raw carbon + biała owijka i pancerze?
Widziałem też srebrną błyszczącą owijke...wyglądała zabójczo.
Ale co kto lubi ;)

#11 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 13 November 2012 - 00:07

ile ci wyszla z wysylka calosc ? na twoim miejscu wrzucilbym 3T caly kokpit :-P

Krzysztof prowadzisz jakies zestawienia gdzie co za ile? :-D
Co do 3T to bylem pewny, ze jak zabierzesz w tej kwestii glos, to taka bedzie sugestia ;-)
Nie powiem ladne sa ich rurki, tyle, ze sztyca Dorico bez przycinania wazy 187g! Mostek ARX 110 ok 118g. To sporo. Poza tym nie wiem czy nie byloby zbyt cukierkowo. To co mam plus mostek Extralite daje mi 100g lzejszy zestaw. Kiera Ergosum ltd wyjdzie tyle co obecna Tokena 174g.

O Cervelo myslalem kiedys ale ceny troche jak dla mnie byly zaporowe. Teraz jest promocja modelu R5 VWD 2012 50%. Grzechem bylo z tego nie skorzystac. Dostawa free, bo wysylka z UK.

Rozmiar 58. Co ciekawe odpowiednik porzedniego rozmiaru Canyona 62, bo teraz w nowym SLX-ie wszystko pozmieniali. Poprzedni rozmiar 62, teraz to cos pomiedzy 58-60.

No wlasnie, ostatnio troche szlifowalem rurki i mam je golusienkie. Owijka bedzie czarna.

#12 misiek

misiek
  • Użytkownik
  • 73 posts
  • SkądRz

Posted 13 November 2012 - 00:08

misiek od przedstawiciela Cervelo, te ramy sa produkowane w Chinach :-D


no tak, dałem się nabrać :D

Widziałem te cervelki u Yonga tyle, że u niego paski na widelcu/rurze dolnej i górnej się nie schodziły ze sobą ;)

Bedzie jeszcze lepsza rakieta niż Canyon! :) Szkoda tylko, że zrezygnowałeś jednak z węglowych kół. Widziałbym Enve z tą ramą...

#13 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 13 November 2012 - 00:18

Kola beda ale na wiosne, bo teraz i tak byloby szkoda je targac.

#14 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4,693 posts
  • SkądKraków

Posted 13 November 2012 - 10:04

koła tu by pasowały na niskich profilach, 22, 24 mm, ale Ty ważysz swoje :lol: i trzeba by dać szprychów 24/28 wtedy ..., choć może karbony 38mm też ładnie

ja też sie pogubiłem , to w końcu ta rama to oryginalna czy podróbka ?

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#15 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 13 November 2012 - 10:23

Oryginalna :-> Tak jak pisalem powyzej, Cervelo produkuje te ramy w Chinach, tylko R5ca jest lepiona w US.
Jesli kupowalbym rame "chinska" to na pewno nie w bezczelnym malowaniu sugerujacym, ze to cos innego.

Co do kol, jesli niski profil to raczej tylko Enve, robia 25mm z wierceniem na 24/28. Do tego Tune 45/150 i wychodzi ladny zestawik ok 950g.
Ale zapewne koncepcje beda sie zmieniac, zostawie to sobie na zimowe wieczory.

#16 Gosc_zenek_*

Gosc_zenek_*
  • Gość

Posted 13 November 2012 - 11:37

Jeśli faktycznie złożysz koła 950g to wybacz przez duże ,,W,, ale współczuje Ci jazdy na takiej wydmuszce. Do projektu oczywiście nic nie mam - twoje rybki i twoje akwarium,
ale przy twojej nie tuzinkowej wadze to będzie pod każdym względem plastelina.
Jak na złość gdy założysz lekko cięższe koła tz. sztywniejsze powinieneś dużo lepiej odczuć wiotkość takiego zestawu.

NAPAD na MNIE - nie mile widziany, wyrażiłem tylko swoje zdanie.
;-) ;-) ;-)

#17 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 13 November 2012 - 13:50

Wspomnialem tylko o takiej ewentualnosci. Dzieki za przypomnienie moich gabarytow.
Z lekkimi i tymi bardzo lekkimi czesciami mam do czynienia nie od 3 dni, wiec mam juz troche wyrobione zdanie na co moge sobie pozwolic.
Co do tych 950g kol, to przypuszczam, nie mialem w rekach, ze taka 25mm karbonowa obrecz bedzie sztywnniejsza od wielu alu sporo ciezszych obreczy, do tego zaplot 24/28 3x i sa nie tylko lekkie, mocne ale i w miare sztywne kola.
No ale to tez zalezy, kto ma jakie oczekiwania co do kol.

Tak z ciekawosci, jezdziles na tego typu sub 1kg kolach?

Na nikogo nie napdam, doputy ktos trzyma sie sensownych argumentow. Wiec na razie mozesz byc spokojny, aczkolwiek od tej pory bede Cie obserwowal :mrgreen:

#18 Rappid

Rappid
  • Użytkownik
  • 147 posts
  • Skądireland

Posted 13 November 2012 - 15:30

@chris, w jakim sklepie zakupiles ta ramke?

#19 Gosc_zenek_*

Gosc_zenek_*
  • Gość

Posted 13 November 2012 - 15:38

Twoje wypowiedzi są mocno inteligentne, bardziej obawiam się napadu reszty forowiczów. :lol:
Posiadam koła poniżej 1kg.
Gdy na nich jeżdziłem nie zdawałem sobie sprawy, że są takie miękkie/mało sztywne, czasami szprychy mi pękały, obręcz uciekała na boki przy sprintach, zdarzało się obcieranie o klocki itp. Ogólne wrażenia były pozytywne ale zawsze jeszcze coś.
Uświadomiłem sobie to wszystko po przesiadce na koła 1450g.
Zero efektu pływania obręczy, sztywność zestawu, moc którą generowałem szła w prędkość w przyśpieszenie, a przy sztywnej ramie po prostu czułem jak odjeżdżam.
Odczucia podpowiadały mi , że to jest to absolutnie żadnej energii nie tracę na wyginanie się lajtowych komponentów.
Gdy z tak sztywnego zestawu przesiądę się na wycieniowany - po 10kilometrach
szukam czy nie ma pęknięcia na ramie, nadstawiam słuch czy jeszcze nic nie trzeszczy.

aczkolwiek od tej pory bede Cie obserwowal :mrgreen:

#20 KubaG

KubaG
  • Użytkownik
  • 278 posts
  • SkądKrk

Posted 13 November 2012 - 19:47

Znalazłem ostatnio taki filmik:
Test może i mało profesjonalny, ale jak nie jest udawany to sporo mówi o obręczach.



Reply to this topic