Cervelo made in china
#2 Gosc_kobrys_*
Posted 12 November 2012 - 21:32
To jest jednak sztuka - ogólny wydźwięk roweru - o kurde taki sam.
Patrząc jednak jednostkowo na KAŻDY detal wszystko jest inaczej: support, tylnik trójkąt, przedni trójkąt, widelec, główka, łączenia rur....
tutaj model bieżący oryginalny:
#3
Posted 12 November 2012 - 21:43
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#5
Posted 12 November 2012 - 22:12
SPIKE tu mam teraz zgryza w jaki desen go zrobic, czy wrzucac mostek i kiere 3T ltd, w zestawie Dorico w identycznym malowaniu jak rama, czy raczej minimalistycznie i przy okazji lzej....
misiek od przedstawiciela Cervelo, te ramy sa produkowane w Chinach :-D
#6 Gosc_kobrys_*
Posted 12 November 2012 - 22:22
kobrys niestety tu sie mylisz, wszystko, oprocz malowania i rocznika jest identyczne, w modelu 2013 nic nie zmieniono w porownaniu do 2012
Nie - nie mylę się ponieważ:
ja porównywałem 'made in china' vs. tego na stronie oficjalnej
Skąd pomysł, że porównuję oryginalnego 2012 do 2013?
#7
Posted 12 November 2012 - 22:33
Ja juz sam sie w tym pogubilem co do czego..... ale dalej wydaje mi sie, ze jednak porownujesz 2012 do 2013 :mrgreen:Skąd pomysł, że porównuję oryginalnego 2012 do 2013?
#10
Posted 12 November 2012 - 23:15
tu mam teraz zgryza w jaki desen go zrobic, czy wrzucac mostek i kiere 3T ltd, w zestawie Dorico w identycznym malowaniu jak rama, czy raczej minimalistycznie i przy okazji lzej....
a moze raw carbon + biała owijka i pancerze?
Widziałem też srebrną błyszczącą owijke...wyglądała zabójczo.
Ale co kto lubi
#11
Posted 13 November 2012 - 00:07
Krzysztof prowadzisz jakies zestawienia gdzie co za ile? :-Dile ci wyszla z wysylka calosc ? na twoim miejscu wrzucilbym 3T caly kokpit :-P
Co do 3T to bylem pewny, ze jak zabierzesz w tej kwestii glos, to taka bedzie sugestia ;-)
Nie powiem ladne sa ich rurki, tyle, ze sztyca Dorico bez przycinania wazy 187g! Mostek ARX 110 ok 118g. To sporo. Poza tym nie wiem czy nie byloby zbyt cukierkowo. To co mam plus mostek Extralite daje mi 100g lzejszy zestaw. Kiera Ergosum ltd wyjdzie tyle co obecna Tokena 174g.
O Cervelo myslalem kiedys ale ceny troche jak dla mnie byly zaporowe. Teraz jest promocja modelu R5 VWD 2012 50%. Grzechem bylo z tego nie skorzystac. Dostawa free, bo wysylka z UK.
Rozmiar 58. Co ciekawe odpowiednik porzedniego rozmiaru Canyona 62, bo teraz w nowym SLX-ie wszystko pozmieniali. Poprzedni rozmiar 62, teraz to cos pomiedzy 58-60.
No wlasnie, ostatnio troche szlifowalem rurki i mam je golusienkie. Owijka bedzie czarna.
#12
Posted 13 November 2012 - 00:08
misiek od przedstawiciela Cervelo, te ramy sa produkowane w Chinach :-D
no tak, dałem się nabrać
Widziałem te cervelki u Yonga tyle, że u niego paski na widelcu/rurze dolnej i górnej się nie schodziły ze sobą
Bedzie jeszcze lepsza rakieta niż Canyon! Szkoda tylko, że zrezygnowałeś jednak z węglowych kół. Widziałbym Enve z tą ramą...
#13
Posted 13 November 2012 - 00:18
#14
Posted 13 November 2012 - 10:04
ja też sie pogubiłem , to w końcu ta rama to oryginalna czy podróbka ?
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#15
Posted 13 November 2012 - 10:23
Jesli kupowalbym rame "chinska" to na pewno nie w bezczelnym malowaniu sugerujacym, ze to cos innego.
Co do kol, jesli niski profil to raczej tylko Enve, robia 25mm z wierceniem na 24/28. Do tego Tune 45/150 i wychodzi ladny zestawik ok 950g.
Ale zapewne koncepcje beda sie zmieniac, zostawie to sobie na zimowe wieczory.
#16 Gosc_zenek_*
Posted 13 November 2012 - 11:37
ale przy twojej nie tuzinkowej wadze to będzie pod każdym względem plastelina.
Jak na złość gdy założysz lekko cięższe koła tz. sztywniejsze powinieneś dużo lepiej odczuć wiotkość takiego zestawu.
NAPAD na MNIE - nie mile widziany, wyrażiłem tylko swoje zdanie.
;-) ;-) ;-)
#17
Posted 13 November 2012 - 13:50
Z lekkimi i tymi bardzo lekkimi czesciami mam do czynienia nie od 3 dni, wiec mam juz troche wyrobione zdanie na co moge sobie pozwolic.
Co do tych 950g kol, to przypuszczam, nie mialem w rekach, ze taka 25mm karbonowa obrecz bedzie sztywnniejsza od wielu alu sporo ciezszych obreczy, do tego zaplot 24/28 3x i sa nie tylko lekkie, mocne ale i w miare sztywne kola.
No ale to tez zalezy, kto ma jakie oczekiwania co do kol.
Tak z ciekawosci, jezdziles na tego typu sub 1kg kolach?
Na nikogo nie napdam, doputy ktos trzyma sie sensownych argumentow. Wiec na razie mozesz byc spokojny, aczkolwiek od tej pory bede Cie obserwowal :mrgreen:
#19 Gosc_zenek_*
Posted 13 November 2012 - 15:38
Posiadam koła poniżej 1kg.
Gdy na nich jeżdziłem nie zdawałem sobie sprawy, że są takie miękkie/mało sztywne, czasami szprychy mi pękały, obręcz uciekała na boki przy sprintach, zdarzało się obcieranie o klocki itp. Ogólne wrażenia były pozytywne ale zawsze jeszcze coś.
Uświadomiłem sobie to wszystko po przesiadce na koła 1450g.
Zero efektu pływania obręczy, sztywność zestawu, moc którą generowałem szła w prędkość w przyśpieszenie, a przy sztywnej ramie po prostu czułem jak odjeżdżam.
Odczucia podpowiadały mi , że to jest to absolutnie żadnej energii nie tracę na wyginanie się lajtowych komponentów.
Gdy z tak sztywnego zestawu przesiądę się na wycieniowany - po 10kilometrach
szukam czy nie ma pęknięcia na ramie, nadstawiam słuch czy jeszcze nic nie trzeszczy.
aczkolwiek od tej pory bede Cie obserwowal :mrgreen: