Skocz do zawartości


Zdjęcie

Cannondale SuperSix Hi-Mod


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barol

Barol
  • Użytkownik
  • 121 postów
  • SkądBochnia/Małopolska

Napisano 04 grudzień 2012 - 20:03

No i złożyłem. Czeka sobie na wiosnę lub jak się da na szybsze testy. Ustawienie mostka, siodełka do dopracowania. Udało mi się póki co zrobić niereprezentatywne 10 km. A póki co sam oglądam i przedstawiam Wam.

Cannondale SuperSix Hi-Mod 2011
Koła-Reynolds 32-oponka- Conti Prix 4000S
Korba : Record 11 (34/50) 172,5 mm
Tylna i przednia przerzutka:Super Record 11s
Klamkomanetki- Record 11s
Hamulce:Record
Łańcuch: Record 11s
Kaseta: Campagnolo Chorus 11s 12-25
Pancerze I linki: Campagnolo
Kierownica: FSA K-force New Ergo
Mostek: FSA OS-99 CSI
Sztyca -FSA K-force light carbon
Siodełko: Fizik Arione Cx carbon braided
Owijka: Fizik
Pedała: Look Keo Carbon

Całość z pedałami, koszykami, licznikiem Sigma Rox waży 6990 g(jak dołożę czujnik kadencji to juz ponad 7kg )

Załączone miniatury

  • IMG_7612.JPG
  • IMG_7613.JPG
  • IMG_7615.JPG
  • IMG_7616.JPG


#2 krzysztof1985

krzysztof1985
  • Użytkownik
  • 1682 postów
  • SkądWLKP

Napisano 04 grudzień 2012 - 20:08

Maszynka w miare ciekawe zlozona, troche wizualnie nie pasuja, mi sztyca i mostek fsa ;-)

SPT_20130518_SOT_053_27640268_I1.jpg


#3 jabko

jabko
  • Użytkownik
  • 124 postów
  • SkądChrzanów

Napisano 04 grudzień 2012 - 20:41

Ładny. Ja bym jednak zgrał siodło i owijkę w jednym kolorze, bo tego jestem zwolennikiem. FSA pasuje w sumie firmowo, bo liquigas na tym samym osprzęcie śmiga, zawsze można na biało przemalować pasek czerwony, aczkolwiek pasuje do akcentów w campie. Przy zmianie łańcucha polecam wziąć chorusa - jest kilka g cięższy, ale zdecydowanie lepiej działa (jeździłem na obu i mam porównanie). Również polecam zakupić czy jakoś wykombinować osłonki a'la Gore RideOn. Nie polecam ich linek, bo to syf, ale same osłonki w zestawieniu z pancerzem campy i linką campy działają baja.

#4 Virenque

Virenque
  • Moderator
  • 1536 postów
  • SkądPoznań

Napisano 04 grudzień 2012 - 20:45

Piękna maszynka, niech Ci służy :)

#5 Barol

Barol
  • Użytkownik
  • 121 postów
  • SkądBochnia/Małopolska

Napisano 04 grudzień 2012 - 21:20

He,he. :-) Żona od razu zauważyła, patrząc oczywiście od strony estetycznej, że sztyca i mostek nie pasują. I muszę się zgodzić że można wymysleć coś lepszego. Brałem jednak pod uwagę z jednej strony to, że z poprzedniego roweru przejmowałem kierownicę i mostek i chciałem jednorodnie już pozostać przy FSA, a z drugiej tak jak słusznie wskazał jabko kolory dopełniały się z czerwonymi akcentami z campy. Notabene tak skonfigurowana jest wersja proponowana przez cannondale.
Fakt, jak teraz patrzę siodło-owijka to mogłoby fajnie wyglądac w jednym kolorze, choć bardziej czarna owijka, niż białe siodło. Tak jest bo siodło zostało z poprzednika, a robienie stosunkowo dużych kosztów na zamienniki tylko w celu perfekcyjnej estetyzacji w tym momencie nie wchodziło w rachubę.
Dzięki jabko za namiary na osłonki, bo tego jeszcze niedoprecyzowałem. A na czym polega lepsze działanie chorusowego łańcucha? Kasetę wybrałem celowo ze względu na lepszą trwałość niz ztytanizowny record czy SRecord.
Dzięki Virenque za poświęcenie uwagi i mam nadzieję na perfekcyjna służbę Canona.
Pozdrawiam

#6 jabko

jabko
  • Użytkownik
  • 124 postów
  • SkądChrzanów

Napisano 04 grudzień 2012 - 21:33

Kaseta chorusa to bardzo dobry wybór. Szkoda przepłacać za wyższe wersje, bo szybkość zużycia tytanowych zębatek jest oszałamiająca. Jeśli chodzi o łańcuch, to record ma puste piny, co czyni go lżejszym, ale również sztywniejszym w miejscach łączenia, czyli na wspomnianych pinach. Powoduje to, że na całej długości nie wygina się on tak jak chorus z pełnymi pinami, nie jest tak "elastyczny". To są zapewne marginalne różnice, ale zapewniam Cię, że po zmianie łańcucha z recorda na chorusa wszystko zaczęło działać jeszcze płynniej i dokładniej. Nie żeby z recordem źle działało, ale jednak różnica jest. No i cenowo również wychodzi lepiej ;-)

#7 Emilo

Emilo
  • Użytkownik
  • 423 postów

Napisano 04 grudzień 2012 - 22:00

bardzo fajny sprzęcik ;-)

#8 elcidx

elcidx
  • Użytkownik
  • 662 postów
  • Skądłódzkie, Rawski-Tomaszowski

Napisano 04 grudzień 2012 - 22:44

Co za waga 0.o Gratulacje! Ile kosztuje złożenie takiego cacka?

Mój rower własnej roboty Stealth Cx Homemade :)


#9 Riddick

Riddick
  • Użytkownik
  • 402 postów
  • Skądmałopolska

Napisano 04 grudzień 2012 - 23:02

Co za waga 0.o Gratulacje! Ile kosztuje złożenie takiego cacka?

dużo, fajny rower, gratuluję :mrgreen:

#10 zbyniu

zbyniu
  • Użytkownik
  • 32 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 09 grudzień 2012 - 10:05

O !... nareszcie jedyna słuszna marka, ;-) też pomykam na niej :-D - super sprzęt , gratulacje .

Ja dałbym siodełko z białym akcentem, ale to oczywiście moje zdanie.

#11 Gosc_RD95_*

Gosc_RD95_*
  • Gość

Napisano 09 grudzień 2012 - 10:28

Dla mnie rower super nic dodac nic ujac!:) no i waga super:)

#12 morning bell

morning bell
  • Użytkownik
  • 101 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 09 grudzień 2012 - 22:50

Piękny rower.

Pytanie jak się ma ten sprzęt do Speca Tarmaca. Rozważam zakup SuperSix albo Tarmaca.

Jakoś intuicyjnie postrzegałem SuperSix jako rower bardziej bezkompromisowy. Oczywiście oba to rowery stricte sportowe, ale Tarmac uchodzi za rower "przyjazny" dal kolarza, taki na którym od pierwszego razu dobrze się czujesz.

Najpewniej nie będę miał okazji ich przetestować przed zakupem, bo nie ma tych modeli udostępnionych do testów. Przynajmniej w mojej okolicy.

Czy ma ktoś jakaś ciekawą podpowiedź w tej materii? SuperSix czy Tarmac?

#13 rodman

rodman
  • Użytkownik
  • 255 postów
  • SkądSomewhere In Poland

Napisano 10 grudzień 2012 - 08:41

moim zdaniem oba modele są porównywalne i tak naprawdę liczy się to jak "ci leży" w dłoni i pod nogą jeśli cena i waga są podobne, "przyjazny itp. - to raczej legendy marketingowców; po prostu musisz na jednym i drugim się przejechać a jak nie masz możliwości to weź ten, który bardziej Ci się podoba.

Ja mam Cannona ale na Tarmacu też mi się dobrze jechało. Wielu pro~ też się wypowiada, że rama / rower na tym samym poziomie są porównywalne i nie można stwierdzić, który jest "lepszy". Najważniejsza jest noga :-P

#14 Barol

Barol
  • Użytkownik
  • 121 postów
  • SkądBochnia/Małopolska

Napisano 10 grudzień 2012 - 09:37

Canon jest zadowolony z pochwał.Dzięki, przekaże mu. :-)
Morning bell tak sie składa ze właśnie sie przesiadłem z Tarmaca, ale na tym Canonie przejechałem raptem pare kilomerów, bez finalnego ustawienia mostka, kierownicy, sztycy.Dlatego też ciężko coś poza "wydaje mi" sie przekazać.
Pozycję na Canonie z racji krótszej główki ramy niz Tarmaca (3 cm)bedę miał na pewno bardziej pochyloną.Tym razem bardziej wyciagnąłem w górę klamki i już na wstępie miałem wrażenie że kierownica w górnym chwycie jest wyżej niz w Tarmacu. Poza tym inne koła i to będzie się składać na inne wrażenia z jazdy. Obserwacje co do samej ramy wymagaja wiekszego przebiegu. Jak chcesz na wiosne chetnie sie podzielę.
A co do Tarmaca, na pewno potwierdzam, ze jest 'wygodny".
Jak sie decydujesz na canona, to mam dla Ciebie pewna propozycję.
Pozdrawiam