Co sądzicie o takim zestawie ??
#2
Napisano 28 grudzień 2012 - 22:28
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#4
Napisano 29 grudzień 2012 - 06:34
-piasty szosowe 130 mm
-piasty MTB 135 mm
Czyli żeby założyć LX-a do ramy szosowej o rozstawie widełek max 130 mm ( a starsze mogą mieć jeszcze mniej) musisz rozginać tylne widełki. A to różnie wpływa na wytrzymałość ramy
#7 Gosc_marvelo_*
Napisano 29 grudzień 2012 - 14:29
http://techdocs.shim...69830611901.pdf
to jest pewien problem z gumową uszczelką (nr 16 na rysunku), która nie będzie pasować po zmianie podkładki dystansowej (nr 13) na węższą o 5 mm i skróceniu osi. Oczywiście można ją jakoś przyciąć by jako tako pasowała, bo przecież jest jeszcze drugie uszczelnienie w postaci metalowego kapsla na konusie i gumowej uszczelki (11, 12).
Prościej przerabia się tańsze piasty typu Altus, gdzie nie ma tych gumowych kapsli. Ale i tak trzeba pamiętać, że koło po takiej przeróbce będzie musiało być bardziej przeciągnięte po stronie prawej (czyli będzie większa dysproporcja w naciągu szprych DS/NDS).
#8
Napisano 29 grudzień 2012 - 15:47
Kombinajce , zmiany osiek ..... , ale jak pisal Marvelo moze sie zmienić offset piasty .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#10
Napisano 29 grudzień 2012 - 18:26
Przednia wyglada mi na taka z mniejsza srednica oski.
Poza tym dla tego typu kol, ta waga jest troche wysoka.
#11
Napisano 29 grudzień 2012 - 18:35
Szukaj piasty na aukcjach i coś tanio wyrwiesz teraz.
#12
Napisano 29 grudzień 2012 - 18:37
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo