Skocz do zawartości

Zdjęcie

Luźna klamka Shimano 600

7 odpowiedzi w tym temacie

#1 chart

chart
  • Użytkownik
  • 45 postów
  • SkądKrk

Napisano 06 styczeń 2013 - 13:45

Cześć!

Mam taki problem - nagle na jakimś podjęździe poluzowała mi się klamka hamulca - shimano 600 nowsza grupa. Rusza się góra-dół, prawo lewo. Czy mogę ją jakoś naciągnąć bez zdejmowania owijki?

Dziękuję za pomoc, jestem początkującym rowerzystą i domyślam się, że problem może być dla wielu oczywisty, więc proszę o wyrozumiałość. I tak, przeszukałem kilka stron forum w poszukiwaniu odpowiedzi :)

Pozdrawiam,

chart

#2 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8664 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 06 styczeń 2013 - 13:48

Cześć,

Nie powinno być z tym problemu. Śruba regulująca docisk znajduje się pod gumą założoną na klamkomanetkę, więc odwiń ją w dół - wzdłuż wewnętrznej (a może zewnętrznej? nie pamiętam teraz :-) ) krawędzi powinno iść wyżłobienie prowadzące do tej śruby.

rowerplus-logo-2.png

A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?

#3 chart

chart
  • Użytkownik
  • 45 postów
  • SkądKrk

Napisano 06 styczeń 2013 - 14:00

Hej, dzięki. Ale to będzie nakrętka? Bo widzę nakrętkę, ale zupełnie nie mogę się do niej dostać, bo szpara na klucz płaski jest za wąska... Jest też śruba imbusowa, której główkę widzę, gdy zaciskam klamkę. to w tym otwarciu w głębi jest, ale też nie mogę do niej dosiegnąć kluczem.

#4 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8664 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 06 styczeń 2013 - 14:13

Mówię właśnie o tej śrubie imbusowej. Spróbuj użyć długiego klucza imbusowego - jak już wejdziesz pod gumę, to nie powinno być problemu, żeby utorować sobie drogę do śruby.

rowerplus-logo-2.png

A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?

#5 chart

chart
  • Użytkownik
  • 45 postów
  • SkądKrk

Napisano 06 styczeń 2013 - 14:33