Jak długo na nie czekałeś?
Cervelo R5 VWD
#141
Posted 15 July 2015 - 21:08
#142
Posted 15 July 2015 - 21:33
#143
Posted 15 July 2015 - 22:01
#144
Posted 15 July 2015 - 22:08
Maszyna klasa )
#145
Posted 15 July 2015 - 23:33
Szytki FMB Competition 25mm, bezposrednio od Francois Marie Boyaux.
Rower ogolnie tyje. Niemalze kazda zmiana od stanu wyjsciowego, to dodatkowe gramy.
#146
Posted 16 July 2015 - 06:01
Ale wiesz co, odnoszę wrażenie że R5tka zaczyna już nieco trącić myszką z racji wieku i chyba czas pomysleć o jakiejś większej zmianie
#147
Posted 16 July 2015 - 15:28
FMB to FMB...
Ale wiesz co, odnoszę wrażenie że R5tka zaczyna już nieco trącić myszką z racji wieku i chyba czas pomysleć o jakiejś większej zmianie
Czemu nie można jeździć na zadbanych starszych rowerach ? Nie rozumiem takiego podejścia.
#149 Gosc_Grzegoez30_*
Posted 16 July 2015 - 16:26
Jakoś nie moje klimaty,ale to kwestia gustu:-)
#150
Posted 16 July 2015 - 17:32
Najładniejszy rower na forum według mnie Pełna klasa.
#151
Posted 16 July 2015 - 17:47
Czemu nie można jeździć na zadbanych starszych rowerach ? Nie rozumiem takiego podejścia.
A gdzie ja napisałem że nie można?
Życie jest zbyt krótkie, żeby nie próbować nowych rzeczy, tym bardziej że nawet te najfajniejsze które mamy najnormalniej w świecie się nudzą.
Podejrzewam, że Chris już nie jeden pomysł miał
#152
Posted 16 July 2015 - 18:07
Trochę szkoda, że rower z każdą modyfikacją tyje. Ale z drugiej strony fajnie, bo tym sposobem mój jest lżejszy
A tak serio, to piękna maszynka, wciąż lekka i starannie dopracowana.
Jedynie, zmiana kokpitu moim zdaniem nie wyszła na dobre, chodzi o look z profilu (mostek na duży minus + kiera z małym dropem).
Ale jeśli dzięki tej zmianie, lepiej Ci się śmiga, to wybaczam
- puchaty likes this
#153
Posted 18 July 2015 - 08:15
A gdzie ja napisałem że nie można?
Życie jest zbyt krótkie, żeby nie próbować nowych rzeczy, tym bardziej że nawet te najfajniejsze które mamy najnormalniej w świecie się nudzą.
Podejrzewam, że Chris już nie jeden pomysł miał
Tak zrozumiałem tą sugestię No różnie z tym bywa czasem sentyment/przyzwyczajenie zwyciężają
#154
Posted 19 July 2015 - 20:24
Ładna machina, tylko pozazdrościć.
Mostek Uno wg mnie rewelacyja- mam taki z kątem 6st, sztywny jak cholera, a tani jak Barszcz Sosnowskiego. O wadze nie wspomnę, bo bije wszystkie zippy i inne mostki z pięknym logo i równie piękną ceną .
#155
Posted 21 July 2015 - 15:27
Nawet nie wiem co sie stalo. Uslyszalem jakies terkotanie przy zmianie begow, popuscilem w dol, podciagnalem w gore i trach, na ulicy rozsypala sie kupa smieci.
Szprycha juz wymieniona, do tego Red 22:
Mostek wlasnie kupilem ze wzgledu na jego cene. Taniej chyba nie da sie poeksperymentowac z -17st mostkiem.
Zalozylem go pare miesiecy temu i tak zostalo. Jezdzi mi sie z takim ustawieniem bardzo dobrze i wygodnie. Niestety 3t nie robi takiego kata w wersji ltd, a team nie pasuje kolorystycznie.
Co do zmiany ramy, pewnie byloby fajnie miec cos nowego ale to chyba tylko na zasadzie posiadania czegos nowego.
Jak dla mnie ta rama i komponenty sa na tyle optymalne, ze jak na razie nie mam wiekszych ciagotek do zmian.
#156
Posted 23 July 2015 - 10:35
Uuuu.... ;-)Jak dla mnie ta rama i komponenty sa na tyle optymalne, ze jak na razie nie mam wiekszych ciagotek do zmian.
Coś nie masz szczęścia do Zippow. Jeździłem w niedzielę na nowym Aeroadzie na 404kach i dla mnie są za wysokie. Strasznie mnie na wietrze miotało :-/
#157
Posted 24 July 2015 - 07:27
Jedno co się od razu zauważa, to większa sztywność boczna koła, w porównaniu do 303, zero ocierania o klocki.
#158
Posted 24 July 2015 - 09:07
#159
Posted 24 July 2015 - 11:15
Jak masz wersje od 2013, to z zaplotem 2x DS i z wiekszym kolnierzem piasty, kolo juz jest sztywniejsze, w porownaniu do modelu 2012, ktory mialem.
#160
Posted 06 December 2015 - 08:32
[/url]
[/url]
Ot tak sobie, bez zadnych dziur i innych nieprzyjaznych okolicznosci.
Naciag ok 100 kgf wg instrikcji Tune. Zobaczymy jak Starbike, gdzie piasty byly zakupione w pazdzuerniku 2012 i Tune podejda do tematu.
Stalo sie to ok 40km od domu,bardzo mala miejscowosc. Idac do lokalnej stacji kawiarniano-ciastkarskiej, nawinal mi sie jakis lokany maly rowerowy sklepik, ktorego wczesniej nie znalem.
Wlasciciel, bez zadnego zajakniecia zaproponowal mi uzyczenie swojego zapasowego kola, z czego bylem baaardzo zadowolony, bo powrot z wiatrem ok 50km/h w plecy i to sporo z gorki jest raczej mily na rowerze.
- impa and tekla like this