Po dość długim czytaniu forum, postanowiłem się ujawnić
Temat dotyczy mojej szosówki, która jest już na ostatniej prostej do ukończenia. Uprzedzając komentarze - rower z założenia miał być jak najbardziej budżetowy - raz, że szosa to dla mnie przyjemna odskocznia od mtb, a dwa, budżet maturzysty ogromny nie jest
Historia samej ramy jest dość długa i sięga pewnie dobrej połowy lat 90, kiedy to mój znajomy się na niej ścigał, osiągając całkiem niezłe wyniki. Później ścigać się przestał, a ramka (a konkretnie hak koła) poległa w pojedynku z wkręconą w szprychy przerzutką.
Tak przeleżała do zeszłego roku, kiedy wszedłem w jej posiadanie. Oprócz niej, w mej "stajni" pojawiła się podróbka jakiegoś Colnago, na której stawiałem pierwsze kroki na szosie. Zajawka się pogłębiła i doszedłem do wniosku, że pospawanie Orłowskiego i przeszczepienie gratów z "Tęczowego" to najlepsze co mogę zrobić.
Jak szaleć, to szaleć, więc rama poleci do lakierni i dostanie personalizowane naklejki, coś w ten deseń:
Rama wygląda tak (jedyne sensowne zdjęcie :/):
A dawca wyglądał tak:
Na koniec jedyna sensowna kwestia, czyli osprzęt.
Rama: Orłowski Amico (~1900g)
Widelec: Orłowski Amico
Mostek: Modolo
Kierownica: Modolo Q-race Anatomic
Sztyca: na razie brak
Siodło: San Marco
Suport: Campagnolo Mirage kwadrat
Korba: Sachs New Success (wiele wspólnego ma z Campą
Pedały: SPD 525
P. przód - Sachs New Success (wiele wspólnego ma z Campą
P. tył - SH Exage 300
Klamka l. - SH Exage
Klamkomanetka p. - Sachs Ergopower (wiele wspólnego ma z Campą
Manetka l. - Campagnolo
Hamulce - Campagnolo Xenon
Koło przód:
Obręcz nn (zdarta naklejka, ale resztki przypominają Ambrosio)
szprychy 2.0-1.8-2.0 x 32
SH Dura-Ace (z epoki kaset UG)
Koło tył:
Obręcz nn (zdarta naklejka, ale resztki przypominają Ambrosio)
szprychy 2.0
SH Acera (czy coś równie budżetowego) + 8spd kaseta 32-11 SH
Opony: Vittoria Zaffiro
Jak tylko wykręcę suport z ramy (żaden klucz do końca nie pasuje), to rama ląduje w lakierni, więc myślę że w marcu rower będzie już działał
KD



