"Bianchi Via Nirone 7"
#1
Posted 11 February 2013 - 20:17
Chciałbym tutaj przedstawić swój pierwszy pojazd śmigający. Rower tak jak w temacie to Bianchi Via Nirone 7. Zakupiłem go wczoraj od innego kolarza. Szczerze mówiąc to moje pojęcie o rowerach szosowych jest nikłe, tyle co doszukałem się na szybko w internecie. Więc na dzień dzisiejszy opis roweru będzie mniej szczegółowy niż powinien być.
Rozmiar: Lekki sloping 56cm
Rama: Aluminium
Przedni i tylny widelec: Carbon
Opony: Continental Grand Prix 4000
Przerzutka przód: Mirage
Przerzutka tył: Veloce
Kierownica: ITM Lite Luxe
Hamulce: Bianchi
Tyle jestem w stanie powiedzieć o tym rowerze. Wczoraj przejechałem pierwsze km i jeździ się rewelacyjnie Przeznaczenie roweru? Chciałbym trochę się pościągać w wyścigach amatorskich plus jazda rekreacyjna. Chociaż zazwyczaj staram się dawać z siebie wszystko.
Więc chciałbym się spytać obeznanych użytkowników czy taki rower to dobra baza na początek dla początkującego rowerzysty roweru szosowego?
#2 Gosc_Hasan33_*
Posted 11 February 2013 - 20:40
Pozdrawiam.
#3
Posted 11 February 2013 - 21:32
Jedynie co jeszcze muszę dokupić to licznik, bo bez tego to nijak się jeździ. I mam nadzieje że moją masę 95 kg, Bianchi wytrzyma przy częstszej jeździe
#4
Posted 11 February 2013 - 21:48
Ładna Bianka
#5
Posted 12 February 2013 - 22:11
A odnośnie roweru, to Bianka (dzięki maccacus za ładne określenie ;-) ) dostała dzisiaj licznik sigma 1009. Mam nadzieje że przez wąskie szprychy nie będzie problemu z czujnikiem, to znaczy nie będzie się przemieszczał.
I jeszcze krótkie info. Rowerek ważyłem i wyszło jakieś 8,6 kg na wadze łazienkowej. Pierwsze dwa razy wyskoczyło 7,7 ale to chyba jakieś przekłamania.
#6
Posted 12 February 2013 - 23:16
Zapraszam
http://www.forumszos...pic.php?t=16670
#7
Posted 13 February 2013 - 21:01
Ale do rzeczy. Mam pytanie czysto techniczne. Usłyszałem dzisiaj że czasami podczas ruszania lub mocniejszego przyciśnięcia pedału słyszę jedno puknięcie/stuknięcie. Zdaje mi się że dźwięk ten dobywa się z tylnej przerzutki. Czy ktoś może orientuje się cóż to dolega mojej Biance?
#8
Posted 13 February 2013 - 21:11
Rozbierz, nasmaruj , złóż , poskręcaj , sprawdź 3 razy i dopiero jedź .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#9
Posted 13 February 2013 - 22:55
#10
Posted 14 February 2013 - 08:04
a co by było jak np tylne koło sie kręci, wyciągasz roweru a tu oś pęknięta ??? albo inny scenariusz gorszy , wsiadasz , jedziesz a tu widelec odjeżdża do przodu sam bo było pękniecie .....trzeba sprawdzić niestety samemu, na dobrzej wierze że sprzedawca daje nam dobry produkt już paru sie przejechało ....nowe rowery trzeba poprawiać a co dopiero produkt uzywany nie wiadomo gdzie i jak , a jak wiadomo to uzywane jest uzywane i zawsze coś wyskoczy do wymiany, poprawki.
Stuka z tyłu ?? może szpilka nie zapięta mocno, może hak lużny, może pakiet stuka , pedał, sztyca zabrudzona i inne setke kombinacji...
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#11
Posted 17 February 2013 - 21:05
A nowe elementy w rowerze to:
Koła: Shimano RS20
Opony: Kenda kontender Competition 700 x 23C
Kaseta: Shimano HiperGlide CS-HG70 9-rzędowa
Kaseta i opona nowe. Odnośnie opony, to z tego co wyczytałem, będzie chyba trzeba wymienić na coś lepszego. Natomiast mam pytanie co do kasety. Poprzednia kaseta była trochę większa od obecnej. Czy ma to jakikolwiek wpływ na jazdę? Przekopałem internet za odpowiedzią, ale niestety nie udało mi się jej znaleźć.
#12
Posted 17 February 2013 - 21:32
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#13
Posted 17 February 2013 - 21:47
#14
Posted 17 February 2013 - 21:53
#15
Posted 17 February 2013 - 21:57
#16
Posted 17 February 2013 - 23:01
Jakie były wcześniej .
Sądzac z tego co piszesz to my też nie wiemy co Ty tam w ogóle masz pozakładane :mrgreen: i czemu chodzi płynnie itd.
Może przynajmniej zdjęcia wrzuć jakieś dokładne a nie fotke wielkości pudełka od zapałek.
Koła Shimano , piasty Shimano nie mają możliwości wymiany bębenków na Campe, a także możliwości zamontowania kasety Campy system.
Jeśli masz klamkomanetki Campy to raczej powinieneś mieć przerzutki i kasete Campa system, aby sprawnie i precyzyjnie działało wszystko.
Czego nie wiesz pytaj, chętnych nie braknie do pomocy pewnie..
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#17
Posted 18 February 2013 - 18:26
A na dzień dzisiejszy to kaseta Shimano zostanie. Wczoraj przez 30 km nie słyszałem żadnych zgrzytów, wszystko płynnie chodziło. Poszperałem w internecie i znalazłem wpisy że co niektórzy ganiają z kaseta Shimano i przerzutkami Campagnolo bez żadnych problemów. Ogólnie rowerek kupiłem tydzień temu i nie chce psuć sobie nastroju że to muszę wymienić, tamto. Najpierw chcę trochę wdrożyć się w temat, poczerpać przyjemność z jazdy, wczuć się w to wszystko ;-) W Holandii nie mam z kim o tym pogadać, bo większość wychodzi z założenia że po co zmieniać, Shimano może zostać. Rower jak się popsuje to rzucają do serwisu i po problemie. A ja chcę sam po ogarniać :-P
Za dwa miechcy zjeżdżam do polski na dłuższy urlop, więc na pewno koła i kaseta Shimano pójdą na sprzedaż i z pewnością przytulę jakieś ładne kółka+opony+kaseta Campagnolo. Może coś ciekawego na forum się znajdzie ;-) W Polsce będę miał miejsce, narzędzia i dużo czasu, więc będzie można modować a nawet i trzeba będzie, bo w sierpniu chce wystartować na TdPa :mrgreen: No i po 2 miesiącach będę mądrzejszy o kilka informacji.
Peace :-D