Peugeot
#1
Napisano 16 marzec 2013 - 14:32
Link do zdjęcia:
http://pokazywarka.pl/jfaitv/
#2
Napisano 16 marzec 2013 - 21:22
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#3
Napisano 17 marzec 2013 - 11:42
#4
Napisano 22 marzec 2013 - 19:27
#5
Napisano 23 marzec 2013 - 07:44
#6
Gosc_Wojtek3362_*
Napisano 23 marzec 2013 - 08:56
#7
Napisano 26 lipiec 2013 - 09:16
#8
Napisano 27 lipiec 2013 - 12:18
#9
Napisano 06 sierpień 2013 - 16:07
Specyfikacja:
rama: CroMo
kierownica: ritchey
mostek: 3t
klamki: shimano 2300
korba: stronglithe 52/42
kaseta: 7s 12-24
hamulce: shimano 105
przerzutki: shimano 105
piasty: shimano 105
koła: alexrims DA28
siodło: selle italia nekkar
#10
Napisano 21 sierpień 2013 - 05:00
MaRcIn30 a to nie jest ramka z Carbolite 103?
#11
Napisano 21 sierpień 2013 - 08:25
Zastrzeliłeś mnie tym pytaniem :oops: z tego co się orientuję to w latach 80' Peugeot używał tego rodzaju stopu stali, ale w późniejszych latach odchodził od tego. Z chęcia posłucham bardziej doświadczonych i dowiem się czegoś więcej.
#12
Napisano 25 sierpień 2013 - 22:33
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#13
Napisano 28 grudzień 2013 - 21:39
Sent from my RM-914_eu_poland_348 using Tapatalk
#14
Napisano 28 grudzień 2013 - 23:31
mam taką samą rame ......tylko sztycy braaaaaak ! a w zasadzie cały oryginalny rower, ramka niebieska ......
i ta torba !!! podsiodłowa , a może byś tak zakupił małą zgrabną ? cały urok pryska
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#15
Napisano 29 grudzień 2013 - 12:05
Całkowity koszt to ok. 900 zł., na XXX urudziny dostałem od żony w prezencie cały rower, najdroższym elementem były obręcze (musiałem je wymienić ze wzglęgu na moją wagę 98 kg) oryginalne koła miały już swoje lata świetności dawno za sobą, reszta to używane części z allegro/tablica.
Torby (sakwy) już nie ma ;-), strasznie optycznie przytłaczała! SPIKE jaki masz pomysł na "lwa", zachowasz oryginalne części czy tak jak ja pomieszasz epoki? Czekam na efekt końcowy.
#16
Napisano 29 grudzień 2013 - 12:07
W między czasie dołożyłem 100 na kmpl. nowych opon.
#17
Napisano 29 grudzień 2013 - 13:15
Sent from my RM-914_eu_poland_348 using Tapatalk
#18
Gosc_krystianzach_*
Napisano 31 grudzień 2013 - 21:19
#19
Napisano 31 grudzień 2013 - 21:46
Ja bym dał czarne pancerze, poza tym jest ładnie ![]()
#20
Napisano 16 czerwiec 2014 - 19:06
Kurcze, widziałem ten temat hmm, jakieś pół roku temu i znalazłem starą ramkę waganta (za darmo to co mi szkodzi) Wiem, że wagant mało szosę przypomina ale w końcu trzeba coś zrobić
Zamierzam wstawić kierownicę tego typu, co Ty wstawiłes
tylko z tego co wiem (i tak bardzo mało wiem) nowsze kierownice są szersze i do mostka raczej by mi nie weszło.. Jak rozwiązałeś ten problem ?
Pozdrawiam, rower piękny


