Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ultremo ZX zwijana zamiast drutowej na Easton EA50 Aero

6 odpowiedzi w tym temacie

#1 mattk

mattk
  • Użytkownik
  • 17 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 kwiecień 2013 - 18:22

Jak w temacie. Na razie jestem w tym zielony. Czy można założyć Schwalbe Ultremo ZX zwijaną w miejsce drutowej (także Ultremo ZX). Chodzi o rower Cube Agree GTC Race z fabrycznie założonymi drutowymi Ultremo ZX na koła Easton EA50 Aero. Aktualnie nie ma takich opon dostępnych w sklepach. Wygląda na to, że dla Cube'a Schwalbe robiło/robi specjalną wersję Ultremo ZX - właśnie drutową. W MTB po prostu zmieniałem na zwijane Racing Ralphy i było OK. Jak jest w tym przypadku?
Z góry dzięki za pomoc.

#2 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8664 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 kwiecień 2013 - 18:57

Ultremo ZX drutowa? Pierwsze słyszę, ale skoro tak mówisz, to widocznie tak jest. W każdym razie spokojnie możesz zamienić oponę drutową na zwijaną.

rowerplus-logo-2.png

A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?

#3 mattk

mattk
  • Użytkownik
  • 17 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 kwiecień 2013 - 19:06

Ultremo ZX drutowa? Pierwsze słyszę, ale skoro tak mówisz, to widocznie tak jest. W każdym razie spokojnie możesz zamienić oponę drutową na zwijaną.

Wielkie dzięki za pomoc. A drutowe w wersji dla Cube rzeczywiście są (tutaj nawet w wersji 2013):
http://www.cube.eu/d...ckwhite-28x223/

Wydaje się, że jest to jakiś OEM tylko dla Cube. Zakładam, że te kółka tylko zyskają na tej wymianie, bo zwijana jest o 100g lżejsza od drutowej (sam zważyłem).
Jeszcze raz dzięki.
Maciek

#4 mattk

mattk
  • Użytkownik
  • 17 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 kwiecień 2013 - 19:56

Jeszcze jedno. Znalazłem w opisie na Bikecenter opis tych kół i tam jest zaznaczone, że jest to wersja na drutówki. Nie chce mi się wierzyć, żebym nie mógł założyć normalnej zwijanej opony - tym bardziej, że jej rand jest identyczny z tą od drutówki. Upewnijcie mnie w tym przekonaniu.