Skocz do zawartości


Różnica kierownic PRO XLT a PLT. Czy kiery PRO maja 2 rowki?


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gosc_Zawisza_*

Gosc_Zawisza_*
  • Gość

Napisano 07 luty 2009 - 18:43

Czesc

Nosze się z zamiarem zakupu kierownicy szosowej ale nie jestem zdecyowany.

w oko wpadły mi 2 kiery firmy PRO

Model XLT 44 cm anatomic 31,8 oraz PLT 44 cm, anatomic 31,8, jaka jest między nimi róznica poza ceną XLT 83 zł, a PLT 115 zł

Czy kierownice PRO mają 2 rowki do klamkoamanetek Campagnolo czy tylko są kompatybilne z Shiamano i mają rowek tylko z frontowej strony kierownicy? Samo giecie do campy bedzie wygodne wmiare ok ?

Czy znacie ich realne wagi?

POZDRAWIAM

#2 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 07 luty 2009 - 19:27

Kiery sa dobre, ale mają gięcie jak Ritchey 10 lat temu. Dziwię się, że do takich dobrych kierownic wybrali takie gięcie.
Masy są najczęściej tak dokładne jak podawane na osprzęt Shimano, ale z drobnymi wyjątkami.

#3 Gosc_Zawisza_*

Gosc_Zawisza_*
  • Gość

Napisano 07 luty 2009 - 19:51

Co jest nie tak z tym gięciem ? A jeszcze kwestia rowków ? jak to wygląda ?

Załączone miniatury

  • 16357-1.jpg


#4 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 07 luty 2009 - 20:04

Rowki są od wewnątrz. Oba pancerze z klamek Campy prowadzi się od wewnątrz bo jest tak wygodniej trzymając. Jeśli przerzutkowe prowadzisz na zewnątrz gięcia kiery to gdy trzymasz za klamki to pancerze uwierają w dłonie, między poduszeczkami.

#5 Gosc_Zawisza_*

Gosc_Zawisza_*
  • Gość

Napisano 07 luty 2009 - 20:16

Jedyną róznice jaka znalazlem w tych modelach to ze XLT jest zrobiony z alu AL-6061 a PLT Al-2014 wniosek ze jesli PLT jest drozsza musi być sztywniejsza, jedyna mozliwosc

PS. Karbon nie napisałeś jeszcze co jest nie tak z tym gięciem. Klasyczne wogole mi nie pasuje takie barankowate, wiec to jest tez zle ? Czy są jeszcze inne?

#6 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 07 luty 2009 - 20:19

To wgięcie w przeciwną stronę na dolnym chwycie jest mniej wygodne niż proste.
Do Campy to średnio pasuje. 7S Anatomic jest super, ale ciężka (ponad 300g).

#7 Gosc_Zawisza_*

Gosc_Zawisza_*
  • Gość

Napisano 07 luty 2009 - 20:26

Modele Vibe z alu też są świetne, a to dlatego, że są pewnie bardzo sztywne.

Na całej długości w częsci gdzie kierownica jest prosta są one szerokości 31,8 mm a nie tylko OS przy mostku. Ale cena jest juz 2 x wyższa. Mase deklarowaną 285 gram był bym wstanie zaakceptowac ale ponad 300 już niestety nie.

Mam naprawde dylemat co do kierownicy 31,8 mm. Wczesniej myslalem o WCS ale ucieklem szybko od tego pomysłu.

Zostaje m iejszcze jakas DEDA choc to cena powyzej 200 zl. Na allegro znalazlem jeszcze ITM Millenium, ale nei wiaodmo jak ona jest zmęczona i czy wogole te kierownice są sztywne

#8 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 07 luty 2009 - 20:30

Poszukaj może Truvativa Team - jest lekka .

#9 Gosc_Zawisza_*

Gosc_Zawisza_*
  • Gość

Napisano 07 luty 2009 - 20:32

znalazlem je na allegro mase czasu temu ale są szerokie tylko na 42 cm po krawedziach. Fakt w tej cenie ciezko poszukać lżejsza i w dodatku nową kierownicę.
mnie potrzeba minimum 42 cm center to center, a najlepiej 44 c-c

W WCS-ie podoba m isie to ze waga jest dobra 256g-260 (44cm) i mial bym idealn yzestaw z moim mostkiem WCS 4axis

#10 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 07 luty 2009 - 20:43

http://cgi.ebay.com/...:1|293:1|294:50 te kierownice były montowane w szosowych Krossach Atrox - więc może z drugiej ręki ? Tylko nie wiem jakiej szerokości. http://images29.foto...5cd338980d9.jpg



Dodaj odpowiedź