Czesc
Nosze się z zamiarem zakupu kierownicy szosowej ale nie jestem zdecyowany.
w oko wpadły mi 2 kiery firmy PRO
Model XLT 44 cm anatomic 31,8 oraz PLT 44 cm, anatomic 31,8, jaka jest między nimi róznica poza ceną XLT 83 zł, a PLT 115 zł
Czy kierownice PRO mają 2 rowki do klamkoamanetek Campagnolo czy tylko są kompatybilne z Shiamano i mają rowek tylko z frontowej strony kierownicy? Samo giecie do campy bedzie wygodne wmiare ok ?
Czy znacie ich realne wagi?
POZDRAWIAM
Różnica kierownic PRO XLT a PLT. Czy kiery PRO maja 2 rowki?
Started By
Gosc_Zawisza_*
, 07 lut 2009 18:43
9 odpowiedzi w tym temacie
#5
Gosc_Zawisza_*
Napisano 07 luty 2009 - 20:16
Jedyną róznice jaka znalazlem w tych modelach to ze XLT jest zrobiony z alu AL-6061 a PLT Al-2014 wniosek ze jesli PLT jest drozsza musi być sztywniejsza, jedyna mozliwosc
PS. Karbon nie napisałeś jeszcze co jest nie tak z tym gięciem. Klasyczne wogole mi nie pasuje takie barankowate, wiec to jest tez zle ? Czy są jeszcze inne?
PS. Karbon nie napisałeś jeszcze co jest nie tak z tym gięciem. Klasyczne wogole mi nie pasuje takie barankowate, wiec to jest tez zle ? Czy są jeszcze inne?
#7
Gosc_Zawisza_*
Napisano 07 luty 2009 - 20:26
Modele Vibe z alu też są świetne, a to dlatego, że są pewnie bardzo sztywne.
Na całej długości w częsci gdzie kierownica jest prosta są one szerokości 31,8 mm a nie tylko OS przy mostku. Ale cena jest juz 2 x wyższa. Mase deklarowaną 285 gram był bym wstanie zaakceptowac ale ponad 300 już niestety nie.
Mam naprawde dylemat co do kierownicy 31,8 mm. Wczesniej myslalem o WCS ale ucieklem szybko od tego pomysłu.
Zostaje m iejszcze jakas DEDA choc to cena powyzej 200 zl. Na allegro znalazlem jeszcze ITM Millenium, ale nei wiaodmo jak ona jest zmęczona i czy wogole te kierownice są sztywne
Na całej długości w częsci gdzie kierownica jest prosta są one szerokości 31,8 mm a nie tylko OS przy mostku. Ale cena jest juz 2 x wyższa. Mase deklarowaną 285 gram był bym wstanie zaakceptowac ale ponad 300 już niestety nie.
Mam naprawde dylemat co do kierownicy 31,8 mm. Wczesniej myslalem o WCS ale ucieklem szybko od tego pomysłu.
Zostaje m iejszcze jakas DEDA choc to cena powyzej 200 zl. Na allegro znalazlem jeszcze ITM Millenium, ale nei wiaodmo jak ona jest zmęczona i czy wogole te kierownice są sztywne
#9
Gosc_Zawisza_*
Napisano 07 luty 2009 - 20:32
znalazlem je na allegro mase czasu temu ale są szerokie tylko na 42 cm po krawedziach. Fakt w tej cenie ciezko poszukać lżejsza i w dodatku nową kierownicę.
mnie potrzeba minimum 42 cm center to center, a najlepiej 44 c-c
W WCS-ie podoba m isie to ze waga jest dobra 256g-260 (44cm) i mial bym idealn yzestaw z moim mostkiem WCS 4axis
mnie potrzeba minimum 42 cm center to center, a najlepiej 44 c-c
W WCS-ie podoba m isie to ze waga jest dobra 256g-260 (44cm) i mial bym idealn yzestaw z moim mostkiem WCS 4axis
#10
Napisano 07 luty 2009 - 20:43
http://cgi.ebay.com/...:1|293:1|294:50 te kierownice były montowane w szosowych Krossach Atrox - więc może z drugiej ręki ? Tylko nie wiem jakiej szerokości. http://images29.foto...5cd338980d9.jpg


