Przygotowanie roweru do sezonu
#1
Posted 08 February 2009 - 16:11
#7
Gosc_Klaudiusz_*
Posted 09 February 2009 - 11:13
BTW Nie ma czegos takiego jak "za twardy lancuch" :roll:
PS Jezeli Ci ona bardzo przeszkadza to mozesz ja wyczyscic druciana szczotka (Najpierw musisz dokladnie wyczyscic caly smar np w nafcie niech polezy 1-2 dni, pozniej nafte zmyc benzyna i poczekac az odparuje, pozniej jedziesz szczotka, pozniej zmywasz opilki benzyna i smarujesz na nowo)
PS2 Jezeli linki Ci zaredzewialy to musi byc jakis szrot, jednak w sumie lepiej je wymien
#8
Gosc_czajam_*
Posted 09 February 2009 - 11:29
#13
Gosc_Klaudiusz_*
Posted 09 February 2009 - 16:51
Mechanika zuzywania sie napedu byla poruszana wiele razy i nie bede sie znow zaglebial w ten temat (poszukaj sobie na kolarstwo-szosowe.gda lub na stronce zbooya) Ogolnie chodzi o to ze to lancuch w trakcie eksploatacji sie wyciaga i przez to niszczy kasete.
Reasumujac twardszy=lepszy do kazdej mozliwej kasety koniec i kropka
#14
Posted 10 February 2009 - 21:51
Potwierdzam ta teorie sam w 2007 roku na zestawie hg 50 zrobiłem ponad 10 tys km z czego 2200 km było po maratonach i to zwycieskich i łancuch naprawde dobrze sie trzymał.Ja pocinam na komplecie hg50 tzn kaseta i łańcuch i muszę powiedziec, że takie połączenie przejechało z 10 tyś. km i nadal nie widać oznak zużycia. (sprzęt dolnych lotów)
#16
Gosc_kobrys_*
Posted 11 February 2009 - 20:19
Jako ,że nie wiem do czego podpiąc to pytanie spytam tu.. w koncu tez przygotowuje rower do sezonu..
Obrazek
Obrazek
widzicie to ? kolo jest bardzo blisko widelca [po lewej jego części] tak ma byc czy to może jakis defekt u mnie ? bo teraz tak to dopiero zobaczylem...
a czy piasta wchodzi do samego końca widelca?
jesli tak to czy jesteś w stanie określić czy to krzywa piasta (koło bedzie sie nierówno kręcić) czy krzywe zacięcia na widelcu (bedzie sie równo kręcić)...




