Jump to content

Photo

Przygotowanie roweru do sezonu

20 replies to this topic

#1 Skeletor

Skeletor
  • Użytkownik
  • 128 posts
  • SkądTarnobrzeg /Krk

Posted 08 February 2009 - 16:11

Witam. Dziś poszedłem i popatrzyłem trochę na swoją szosę (na zimę ją schowałem i uruchomiłem MTB ale za niedługo przesiadka :-) ). Zastanawiałem się co będzie do wymiany. Ogólnie nie jest źle. Rower kupiłem we wrześniu sprawował się nieźle jednak uważam że wymiana zardzewiały linek i łańcucha jest konieczna. tzn. łańcuch normalnie się kręci ładnie jednak nie można go wyczyścić niczym, a rdza osłabia jego strukturę więc wole to wymienić, podobnie ma się sprawa z linkami. I tu moje pytanie. Na rowerku mam całą grupę Shimano 600 i jaki łańcuch tam będzie dobry. Ilość koronek na tyle to 7. Nie znam się na tym za bardzo, więc wole zapytać się bardziej doświadczonych osób.

#2 karol

karol
  • Użytkownik
  • 24 posts
  • SkądJawor

Posted 08 February 2009 - 21:43

Ja polecam łańcuch Shimano hg91. Bez problemowo będzie współpracował z twoja kasetą.

#3 Skeletor

Skeletor
  • Użytkownik
  • 128 posts
  • SkądTarnobrzeg /Krk

Posted 08 February 2009 - 22:31

a po za kupie nowego łańcucha i przetarciu pozostałych części napędu należy wszystko wysmarować?

#4 MG

MG
  • Użytkownik
  • 128 posts
  • Skąd20 km od granicy

Posted 08 February 2009 - 23:01

Nowy lancuch moze skakac jezeli naped jest juz zurzyty. Wrzuc lancuch do benzyny i zrob porzadnego shake`a, powinno troche zejsc rdzawego nalotu.

#5 Deadi

Deadi
  • Użytkownik
  • 2,567 posts
  • SkądOpolskie

Posted 08 February 2009 - 23:17

Karol, wydaje mi sie, że 91 będzie za twardy i niszczycielski dla kasety , ale może sie mylę :oops:

#6 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2,523 posts
  • SkądZielona Góra

Posted 09 February 2009 - 08:15

Karol, wydaje mi sie, że 91 będzie za twardy i niszczycielski dla kasety , ale może sie mylę :oops:

Mylisz się.

#7 Gosc_Klaudiusz_*

Gosc_Klaudiusz_*
  • Gość

Posted 09 February 2009 - 11:13