w końcu w decathlonie znowu będzie można dostać rower na Campie http://www.decathlon...id_8289115.html
Decathlon - Seria Triban
#202
Posted 16 March 2014 - 19:01
No u mnie podobnie, prawa klamka chodzi idealnie lewa...czasem też ;-) Na brytyjskim forum czytałem, że mogą to być słabe pancerze które polecają wymienić razem z kołami i siodłem ale puki co ten sezon zostaje u mnie tak jak jest.
Nie zauważyłem żadnych problemów z pancerzami, koła są dobrej jakości a siodełko to kwestia indywidualna.
#203
Posted 16 March 2014 - 20:34
Problemów jako takich też nie mam, i mam nadzieję, że mieć nie będę ale podobno wymiana poprawia pracę hamulców i zmianę biegów. Siodło jak piszesz. Kwestia indywidualna ale po przejechaniu 200 km. zmieniłem sobie na swoje stare z MTB tak aby spróbować jak będzie i teraz jeździ mi się przyjemniej więc siodło zmienione zostanie. \\
Generalnie trochę sobie pośmigałem Tribanem i choć to moje pierwsze jazdy na rowerku szosowym to miłość do kręcenia kilometrów staje się coraz bardziej płomienna :-) A efektywność wzrosła. Średnie mam podobne do tych które miałem kończąc poprzedni sezon a przez zimę roweru używałem tylko jako środka komunikacji. Przez 300 km. cały czas coś zmieniałem, a to kąt kierownicy z klamkami, a to wysokość siodła i chyba udało mi się ustawić wszystko jak należy. Generalnie jeśli ktoś nie wymaga bóg wie czego od pierwszego roweru to teraz z całą pewnością mogę polecić T5. Testowany na bruku, dziurach i po przygodzie z rowem spisał się bardzo dobrze. Na polskie warunki w tej cenie dalej nie widzę konkurencji.
#204
Posted 16 March 2014 - 21:39
Siodło u mnie akurat bardzo się sprawdziło - jakoś mam szczęście do tanich siodełek. W poprzednim rowerze miałem jakiegoś Vadera i też go lubiłem.
Co do kół to mam porównanie do kół z ostrego koła złożonych na piastach joytech, obręczach jakichś za 30 zł o szer wewn. 17 mm, małym stożku i zwykłych szprychach oraz do drugiego kompletu na starych obręczach szosowych campagnolo. W przypadku tych pierwszych różnica jest niezauważalna pod względem pływania, sztywności. Co do drugiego kompletu - jest znacznie lepiej na korzyść tych z t5.
Co do pancerzy to mam wrażenie ze rzeczywiście są kiepskiej nienajlepszej jakości. Widzę to po pracy tylnej przerzutki. Pomimo wyregulowania przy schodzeniu na mniejsze zębatki przerzutka ma problem z przerzucaniem łańcucha. No ale może to kwestia regulacji której jeszcze nie do końca ogarniam
#208
Posted 18 March 2014 - 09:11
Szukam jakiejś używki od paru tygodni, siedzę i czytam i trafiłem na ten topic;) Naczytałem się też dużo o tribanach i wiem, że jeden z nich będzie mój;)
Poczekam jednak na kwietniowe? premiery w decathlonie, w międzyczasie przeszła mi ochota na używkę i wolę na gwarancji jednak. Tylko pogubiłem się już właśnie z tymi nowymi modelami..triban 300 będzie miał wkońcu lekko karbonowy widelec? Raz ludzie piszą, że będzie miał, raz, ze to tylko zmiana nazwy, że zmiana koloru:)
#210
Posted 19 March 2014 - 18:44
Fakt, dzisiaj byłem w Decu na Bielanach Wr. i na metkach jest już Triban 300. Niestety tylko Tribanów brak..tzn są dwa maleństwa w rozm.51 i jeden 54. Sprzedawca nic nie wiedział na temat nowej kolekcji szosówek i mówił, że właśnie są po duużej dostawie i nie przypuszcza , aby w najbliższym czasie była kolejna. Widać to bo rockriderów, składaków itp to mają opór.
Chyba wezmę Tribana 5a póki jest w Poznaniu(mam nadzieję, że dostępność, o której piszą na stronie jest aktualna).
P.S.Triban 500 zamówiony, przyjedzie na Bielany z Poznania, gdzie mają 4 szt Cant wait..
#212
Posted 20 March 2014 - 17:47
Fakt, dzisiaj byłem w Decu na Bielanach Wr. i na metkach jest już Triban 300. Niestety tylko Tribanów brak..tzn są dwa maleństwa w rozm.51 i jeden 54. Sprzedawca nic nie wiedział na temat nowej kolekcji szosówek i mówił, że właśnie są po duużej dostawie i nie przypuszcza , aby w najbliższym czasie była kolejna. Widać to bo rockriderów, składaków itp to mają opór.
Chyba wezmę Tribana 5a póki jest w Poznaniu(mam nadzieję, że dostępność, o której piszą na stronie jest aktualna).
P.S.Triban 500 zamówiony, przyjedzie na Bielany z Poznania, gdzie mają 4 szt Cant wait..
Jakie mają dostępne rozmiary w Poznaniu tych 500-tek?
#216
Posted 20 March 2014 - 20:46
Szkoda, szukam 60, mam 189cm wzrostu. Jak by mieli 60 to nawet z Łodzi bym pojechał bo cena jest warta zachodu.
60 nie mają w żadnym sklepie, ale sprzedawca mówił, że główny magazyn mają w Gliwicach, musiałbyś zadzwonić do jakiegoś sklepu, żeby sprawdzili Ci czy mają albo na kiedy mogliby mieć 60. Spróbuj, trzymam kciuki
#217
Posted 20 March 2014 - 20:58
60 nie mają w żadnym sklepie, ale sprzedawca mówił, że główny magazyn mają w Gliwicach, musiałbyś zadzwonić do jakiegoś sklepu, żeby sprawdzili Ci czy mają albo na kiedy mogliby mieć 60. Spróbuj, trzymam kciuki
Pytałem, raz przez telefon - sprawdził zamówienie że we Francji jest zamówienie na Polskę. W tą niedzielę byłem osobiście w sklepie, mniej kompetentny sprzedawca rozłożył ręce. Na razie czekam cierpliwie, jak się nie doczekam to zbieram dalej, kupię wtedy wymarzonego gianta defy 4 albo 3.
Pozdrawiam
#219
Posted 21 March 2014 - 22:42
Jeśli ktoś potrzebuje jakiegoś Tribana to mogę mu go ściągnąć na Wrocławską Koronę.
PS. to co zmieniło sie w serii 300 i 500 itp. to opony - hutchinson equinox akutalnie wcześniej były btwinowskie. Jedne i drugie to taki sam produkt wg mnie. A no i teraz dają inne lampki. Jeszcze gorsze, wcześniej można było chociaż tylną sobie zostawić teraz obie wyglądają jak niewiadomo skąd.