Jaki rozmiar tego macha jest w sosnowcu?
czy ktoś gdzieś widział tego Mach700 w rozmiarze 51 lub 53?
edit: już się dowiedziałem, w całej polsce zostało tylko kilka sztuk rozmiaru 59 za ok 3400zł
Posted 30 November 2014 - 19:24
Witam, chciałem kupić tribana 500 z rama 60, ale nie ma go w moim sklepie, podobno mają być tribany wiosną bo do Francji mają przyjechać 6 stycznia. Ten triban 300 chyba też nie jest zły? jak zużyję osprzęt chce coś lepszego kupić.
Mam pytanko. Jak kupię kasetę 9 rzędową lub 10 rzędową to tylko przerzutkę muszę zmienić?? manetek nie? bo jak tylko przerzutkę po zużyciu napędu trzeba kupić to opłaca się też brać rowerek za 1500 zł nie?
Jeśli się nie da. to gdzie manetkę microshift 9 rzędową lub 10 można kupić?? i jakie przeżytki są do niego kompatybilne? może wszystkie?
Posted 30 November 2014 - 20:51
Jeżeli będziesz miał możliwość, to poluj na 500.
300 nie jest zła (sam posiadam), ale przy chęci przejścia na inny napęd musisz wymienić sporo fantów. Kaseta + klamki to podstawa. Do tego wypada jeszcze zmienić korbę na kompatybilną i łańcuch, żeby wszystko działało jak trzeba (a więc właściwie cały napęd - zmiana wyniesie więcej niż różnica między Tribanem 300 a 500).
W 500 masz dodatkowo karbonowy widelec.
Manetki Microshift 9s lub 10s kupisz właściwie tylko na ebayu - działają z przerzutkami Microshift i Shimano.
Posted 30 November 2014 - 21:48
ja wiem ale każdemu się napęd zużyje to wiadomo że kaseta i korba już pójdzie do wymiany, to samo by było w modelu 500 bo zębatki w cenie korby kosztują prawie, no a w cenie ma się na zapas suport chociaż no i korbę. No na pewno mniejsze koszty będą w tribanie 500 ale wiadomo mniej się daję też za triban 300 więc koszty chyba wyjdą podobne? tylko fakt karbonowy widelec.
Niestety u nas jest bieda, zbyt drogie są u nas rowery a to dlatego że bardzo duży popyt jest u nas na rower. Jak ludzie mniej będą kupować to ceny muszą spaść no i w przeciwieństwie do zachodu (zarobki w euro). Ale powoli się to zmienia widzę kroczkami już górala można kupić markowego z decatchlonu 9rzędowym napędem i z hydraulicznymi hamulcami za 1800 zł a pomyśleć ze ja musiałem kupować najtańszy rower tyle że lepszą korbą deore aż 2850 zł w decatchlonie 3 lata temu różnica miażdząca bo aż 1050 zł
Teraz kolarki są widzę coraz bardziej popularne dobrze że tanieją
Szkoda że nie zarabiamy tyle co Niemcy to bym kolarkę triban alur 700 kupił bez wachania za koło tysiąca euro tylko. No ale jak mają być tylko przejażdżki w weekendy to nie ma sensu kupować na nasze 3.500 zł bo kto tyle zarabia u nas mało kto a tysiąc euro to każdy Niemiec co najmniej zarabia Pasowało by mieć do rządu tylko pretensje i zrobić u nas w kraju rewolucje.
Posted 30 November 2014 - 22:25
Posted 03 December 2014 - 00:45
Witajcie, mam pytanie,
Dałoby radę zmodyfikować w jakiś sposób Tribana 500, żeby się dało wjechać gdzięś na żwir albo zjechać czasem z trasy? Nie mówię tu o niewiadomo jakich terenach ale utwardzona droga ziemna albo żwirowa.
Warto ryzykować ?
Nie wiem czy do Tribana maksymalne opony jakie wchodzą to coś rzędu 28c.
Można też iść w cyclocross
Posted 03 December 2014 - 13:49
Witajcie, mam pytanie,
Dałoby radę zmodyfikować w jakiś sposób Tribana 500, żeby się dało wjechać gdzięś na żwir albo zjechać czasem z trasy? Nie mówię tu o niewiadomo jakich terenach ale utwardzona droga ziemna albo żwirowa.
Warto ryzykować ?
Jesli masz technike to bez problemu pojedziesz nic nie zmieniajac
Posted 03 December 2014 - 14:06
"MAMIL"
Posted 04 December 2014 - 19:12
witam, zamówiłęm 500 tkę z innego sklepu i niestety jest na clarisie. Z tego co od nich słyszałem już tak fabrycznie montują. Lipa. Trzeba zużyć sprzęcik i dokupić przerzutkę i manetkę.
Posted 05 December 2014 - 01:44
a co jest na clarisie? korba i przerzutka tylna tylko? dzwoniłem wczoraj i mówili że jest to tak fabrycznie zrobione. Podjadę dzś do serwisu może inny człowiek będzie z serwisu. No mi też się wydaję ze powinni wymienić. A mają podstawy mi nie wymienić? Powiedzą to kupujesz Pan czy nie? to jak taka lipa będzie to triban 300 lepiej wziąć? ale na karbonowym widelcu chyba i tak się opłaca brać nie?
Czytałem w regulaminie decatchlonu. Mają prawo nie wymieniać jeśli to kosztowna sprawa lub brakuje części, ale klient ma prawo domagania się niskiej ceny? jak niska cena? z 300 zł taniej nie?
Na stronie decatchony wszedł model triban 500 SE za około 1900 zł. Klamki ma niebieskie na microshift 8 z clarisem. mówić nim o nim? że chcą mi wcisnąć za 2000 tys jak seria SE kosztuje mniej?
Posted 05 December 2014 - 07:01
a co jest na clarisie? korba i przerzutka tylna tylko? dzwoniłem wczoraj i mówili że jest to tak fabrycznie zrobione. Podjadę dzś do serwisu może inny człowiek będzie z serwisu. No mi też się wydaję ze powinni wymienić. A mają podstawy mi nie wymienić? Powiedzą to kupujesz Pan czy nie? to jak taka lipa będzie to triban 300 lepiej wziąć? ale na karbonowym widelcu chyba i tak się opłaca brać nie?
Czytałem w regulaminie decatchlonu. Mają prawo nie wymieniać jeśli to kosztowna sprawa lub brakuje części, ale klient ma prawo domagania się niskiej ceny? jak niska cena? z 300 zł taniej nie?
Na stronie decatchony wszedł model triban 500 SE za około 1900 zł. Klamki ma niebieskie na microshift 8 z clarisem. mówić nim o nim? że chcą mi wcisnąć za 2000 tys jak seria SE kosztuje mniej?
Wszystko zależy od tego jaka jest oferta. Bo jeśli w ofercie jest claris to może być ciężko. Albo po prostu kup i wróc następnego dnia z reklamacją
Co do przeróbek to claris chyba jest 8s, a ja generalnie uważam, że tych rowerów nie opłaca się kupować z myślą, że się wymieni pół/ cały napęd. To już lepiej dorzucić grosza i np kupić alura.
Posted 05 December 2014 - 13:50