Witam,
Mam możliwość zakupu roweru Triban 3, w Decathlonie z tzw wystawki. Ma gdzieniegdzie rysy ale myślę, że białą farbę będzie łatwo odświeżyć.
Mam kilka pytań.
Czy Triban3 to jest to samo co Triban 300?
Czy szybkozamykacz tylnego koła nie jest przypadkiem oryginalnie koloru czarnego (patrz zdjęcia)? Przeglądnąłem w necie trochę zdjęć tribana 300 i wszędzie jest czarny.Jeśli jest zamieniony, czyżby rower był używany na stacjonarnym trenażerze, po czym został wymieniony?
Proszę o odpowiedź zorientowanych posiadaczy roweru.
Pozdrawiam
http://1drv.ms/1MM4iBC
http://1drv.ms/1MM9K7z
Decathlon - Seria Triban
#1841
Posted 17 June 2015 - 21:22
#1842
Posted 19 June 2015 - 09:11
Tak porównuję sobie różne modele tegorocznych Tribanow i zastanawia mnie polityka cenowa Deca. No bo tak - za 520 (czyli zeszłoroczną 500) każą nam płacić 2200, no ok. Ale kolejny model, czyli 540 kosztuje już 3300. Rozumiem, że to uczciwe, bo mamy osprzęt klasę wyżej no i lepsze koła?
Ale z kolei dokładając dalej tylko 2 stowy więcej mamy hitowy Alur 700.
I teraz pytanie - czy cena wchodzącej właśnie 540 nie jest wygórowana? Czy może pod koniec sezonu będą jakieś obniżki? Nie ukrywam, że jestem zainteresowany jego zakupem.
#1843
Posted 19 June 2015 - 09:52
Czy Triban3 to jest to samo co Triban 300?
Obawiam się, że z tym oznaczeniem sam Decathlon się pogubił. Na stronie mają opis T300, a zdjęcia T3.
Podobnie mam na paragonie - 300tkę a rower T3.
Czy szybkozamykacz tylnego koła nie jest przypadkiem oryginalnie koloru czarnego (patrz zdjęcia)? Przeglądnąłem w necie trochę zdjęć tribana 300 i wszędzie jest czarny.Jeśli jest zamieniony, czyżby rower był używany na stacjonarnym trenażerze, po czym został wymieniony?
Proszę o odpowiedź zorientowanych posiadaczy roweru.
Tak, szybkozamykacz jest oryginalnie czarny.
Duże prawdopodobieństwo, że rower ze zdjęć był wpięty w trenażer (wyciorane siodełko, sporo osób musiało na nim siedzieć). W Decathlonie w mojej okolicy dokładnie taki tandem udostępniali dla klientów.
#1844
Posted 20 June 2015 - 22:17
Patrząc po siodełku (z którego farba schodzi BARDZO szybko) raczej nie był wiele używany. Jednak tak jak piszą przedmówcy prawdopodobnie z trenażera.
Malowanie z T3 na T300 według tego co zaobserwowałem zmienili na przełomie 2014/2015. Podzespoły pozostał bez zmian.
#1846
Posted 21 June 2015 - 14:54
witajcie
czy triban 300 60cm ogarnie moj wzrost - 198 cm czy jednak bedzie za maly?
pozdrawiam
wątpię, będzie najprawdopodobniej za mały ale zawsze możesz się przymierzyć ja mam 193 i zmieniłem sztycę na dłuższą bo starą miałem wyciągniętą centymetr ponad limit
#1847
Posted 22 June 2015 - 17:11
Ten rower polecacie ? http://www.decathlon...id_8322664.htmlRozpędzę się nim do 50 km\h chociaż ? Dobry ma osprzęt ?
#1848
Posted 22 June 2015 - 17:19
Ten rower polecacie ? http://www.decathlon...id_8322664.htmlRozpędzę się nim do 50 km\h chociaż ? Dobry ma osprzęt ?
Nie do końca kolega sprecyzował swoje pytanie, bo do 50 km/h to i ja na swoim 20 letnim góralu się rozpędzę. Oczywiście trzeba do tego lekkiej górki.
Napisz do czego konkretnie potrzebujesz roweru, bo tak to Ci nikt nic nie doradzi.
#1849
Posted 22 June 2015 - 17:33
Ok mam budzet 1400 zł i rozmyślam nad tym Tribanie 500 FB i na tym crossowym http://allegro.pl/ki...5465466128.html . Rower będzie głównie na asfalt ale na drogi polne też czasami się zdarzą więc .. Będę nim robił około 150 km tygodniowo to mało więc powinien każdy dać radę .
#1852
Posted 24 June 2015 - 11:37
Witam.
Zamierzam zakupić swoją pierwszą szosówkę. Powiedzcie mi, który rower lepiej wybrać ?
https://www.decathlo...id_8239800.html
https://www.decathlo...id_8331913.html
#1856
Posted 24 June 2015 - 12:35
Witam,
Proszę o pomoc doświadczonych kolegów Zdecydowałem się na zakup tribana 520 i mam problem z doborem ramy M (55cm) i L(58cm). Wcześniej jeździłem bardzo długie dystanse na MTB i przyszedł czas na rozpoczęcie zabawy z szosą, będzie to pierwsza szosa więc nie mam żadnego doświadczenia...
Mam dosyć nietypową budowę ciała mianowicie wzrost 178cm i 80cm noga, a więc krótkie nogi długi tors.
Siedząc na M i trzymając za manetki ( górny chwyt ?) widzę koniec mostka przed piastą ( widzę całą piastę), natomiast w L linia kierownicy (końca mostka) pokrywa się idealnie z linią piasty. W L też stojąc okrakiem nad ramą dotyka ona delikatnie "klejnotów" jednak nie jest niekomfortowo więc w razie spadnięcia wątpię abym sobie je uszkodził. Myślę że mieszczę się pomiędzy tymi rozmiarami pytanie tylko który wybrać?
Wrzucam dane geometrii ramy: http://www.decathlon...407856c343a.jpg
oraz zdjęcia jak wyglądam na różnych rozmiarach ramy: http://pokazywarka.pl/kzhqmu/
#1859
Posted 24 June 2015 - 13:20
Właśnie dopiero teraz zauważyłem brak rozmiarów. Gdzieś poza Decathlonem można jeszcze te rowery gdzieś kupić?
Stany magazynowe w sklepie internetowym nie są powiązane ze stanami sklepów stacjonarnych z tego co widziałem. Możesz zadzwonić do nich i zapytać czy mają na którymś ze sklepów wymagany przez Ciebie rozmiar i czy sprowadzą Ci z rezerwacją na inny sklep w którym mógłbyś ten rower odebrać (z tego co wiem praktykują takie manewry - obsługa w sklepie z działu rowerowego mogła to dla mnie zrobić bez żadnego zobowiązania z mojej strony).
oraz zdjęcia jak wyglądam na różnych rozmiarach ramy: http://pokazywarka.pl/kzhqmu/
Również stawiam na M-kę.
#1860
Posted 24 June 2015 - 13:44
Zawsze możesz mostek wydłużyć przy M-ce a ramy już nie skrócisz ;]
Czy widzenie piasty przedniego koła za mostkiem kierownicy przy chwycie górnym nie świadczy o tym że rama jest za krótka ? Przy mniejszej ramie zwiększenie długości mostka chyba nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem chociażby ze względu na sterowność, przynajmniej za takimi opiniami się spotkałem szukając porad o doborze ram szosowych.