Skocz do zawartości


Zdjęcie

huragan - ratować czy nie


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 iza

iza
  • Użytkownik
  • 40 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 11 czerwiec 2013 - 22:30

Moje pytanie może wzbudzić co najmniej pobłażliwy śmiech u niektórych, no ale trudno. Chciałam odremontować mój niegdysiejszy rower do transportu po mieście, huragan przerobiony na singla - wiele on przeżył, nie mówiąc już o niezłym przebiegu, kilku solidnych matach etc. Zamierzałam wymienić korbę, łańcuch, zębatkę - nie wiem jednak czy jest w ogóle sens bo istnieje pewien defekt w ramie, o proszę:

http://files.tinypic...3hairfn4tkt.jpg

Kiepsko, i to z dwóch stron. Nie pytajcie jak to się stało :-> . Sytuacja wygląda tak, że nakrętka piasty może przejść przez tą szczelinę, tu pojawia się w mojej głowie idea założenia podkładki, większej nakrętki i inne szalone pomysły.

Pytanie moje brzmi: czy warto? Czy to w ogóle bezpieczne jeździć na takiej ramie? Nie znam się na warsztacie rowerowym, nie wiem jakie defekty w istocie dyskwalifikują zupełnie rame.

Szału nie ma, no ale lubiłam ten rower, duży sentyment. W planie miałam wsadzenie do niego którejś z korb prowheel z allegro i nie katowanie już raczej mocno. Za czasów świetności wyglądał tak (oczywiście za czasów drugiej świetności, już po przeróbce na singla):

http://files.tinypic...n6l0n5oels8.jpg

Pozdrawiam

#2 Karql

Karql
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 czerwiec 2013 - 08:22

stellathediver, tragedii według mnie nie ma :-)

Jak nie dasz przerzutki to spokojnie możesz koło cofnąć do końca haków.
Jak dasz przerzutkę to ona będzie robiła za podkładkę, z drugiej strony duża podkładka i też będzie dobrze.

Jak chcesz też możesz też iść do jakiegoś spawacza, który ci to wypełni i wyszlifuje, ale nie ma takiej potrzeby :-D

Także nic się nie przejmuj daj mu nowe życie i bij kilometry :mrgreen:

#3 Gosc_Karolak_*

Gosc_Karolak_*
  • Gość

Napisano 12 czerwiec 2013 - 17:52