Kross venom enyo
#1
Napisano 24 czerwiec 2013 - 13:11
Rama 700C Alu 6061
Widelec Alu 6061
Przerzutka przód Shimano
Przerzutka tył Shimano Sora
Hamulec przód Tektro
Hamulec tył Tektro
Manetki Shimano Sora
Korba Cyclone CFM-235
Łańcuch KMC Z 72
Kaseta SRAM
Piasty JOYTECH
Opony michelin lithion.2 700x23c
Obręcze Alexrims DA22
Kierownica Zoom
Owijka Sram Make the leap
Wspornik kierownicy Zoom 3d Alu
Wspornik siodła Zoom 3d Alu
Stery VP-AC41
Siodło San Marco
Chciałem zapytać Was o opinie. Co byście na moim miejscu zmienili w tym rowerze, żeby ewentualnie poprawić jakość jeśli chodzi o czas i komfort jazdy.
Pozdrawiam.
Zdjęcia:
http://imageshack.us...s/109/jk4c.jpg/
#2
Napisano 24 czerwiec 2013 - 13:16
Szosówka ze światełkiem z tyłu nie przystoi
#3
Napisano 24 czerwiec 2013 - 13:18
Ps. Światełko czasem się przydaje;) wieczorna jazda itd.
#4
Napisano 24 czerwiec 2013 - 13:20
#5
Napisano 10 sierpień 2013 - 07:22
dlaczego głupio wygląda? nie wyobrażam sobie poruszać się po asłalcie bez oświetlenia!!!
#6
Napisano 10 sierpień 2013 - 08:10
ja też sądze światełka głupio wyglądają , choć sam je zakładam. Ale zakładam je dopiero przed wieczornym smiganiem. Dla mnie jazda w dzień ze swiatełkami jest bez sensu. No chyba że ktoś każdy dzien śmiga wieczorem/ nocą.
#7
Gosc_RafalPolo_*
Napisano 10 sierpień 2013 - 13:11
co do światełka to możesz wrzucić ja za pasek na torbie pod siodłem.
Obowiązek odblasku czerwonego przez cały dzień jest.
#8
Napisano 10 sierpień 2013 - 18:52
Ja jeżdżę z światłem z tyłu cały dzień, wole aby kierowca mnie dokładnie zobaczył nawet z kilkuset metrów niż miało to by być w ostatniej chwili.
- Jesteś lepiej widoczny jak jest duże zachmurzenie.
- Nawet w słoneczny dzień, ale jadać drogą która jest mocno zadrzewiona kierowca może Ciebie w porę zauważyć.
Zresztą dwa razy kierowcy zwrócili mi uwagę (tj zwolnili i otworzyli okno), że byłem wystarczająco widoczny dzięki lampce z tyłu (godzina 17-18, pochmurnie i w dodatku kręta droga która jest zacieniona przez drzewa).
Wygodne siodło + odpowiednie oświetlenie... to rzeczy dla których nie uznaję kompromisów.
Jeśli się kupuje rower za spore pieniądze, to stać Ciebie aby częściej wymienić baterie w lampce.
#9
Napisano 10 sierpień 2013 - 19:49
Odwróć mostek, wyrównaj kierownice, albo nawet manetki.
Szosówka ze światełkiem z tyłu nie przystoi
Nie sądzę aby było jakieś pisane prawo , co by odwracać wszystkie mostki.
#10
Napisano 10 sierpień 2013 - 20:52
mi to samo mówili z tym mostkiem ![]()
#11
Napisano 10 sierpień 2013 - 21:08
co do światełek to nie ma co dywagować panowie, bo macie obowiązek posiadania ich na rowerze całą dobe , a niemanie ich może skutkować mandacikiem przekraczającym parokrotnie wartość "głupich światełek " , no to myśle , ze już nie trzeba dalej ciągnąć, a każdy ma wolną wole , nie wspomne o dzwonku :-D
Mostek jak obrócisz to może być kokpit za nisko - jak widać brak możliwości podniesienia mostka, brak podkładek pod nim
Praktycznie w tym rowerze nie ma co zmieniać , bo osprzęt jest klasy niskiej , wiec każda zmiana jakiegoś elementu będzie ciągnęła wymiane następnego.... może lepiej używać , smigać i w miare zużycia wymieniać na coś lepszego
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#12
Napisano 11 sierpień 2013 - 20:11
Od dawna nie ma już takiego obowiązku.[i]co do światełek to nie ma co dywagować panowie, bo macie obowiązek posiadania ich na rowerze całą dobe
http://prawo.legeo.p.../?on=19.01.2013
"1a. Dopuszcza się, aby światła pozycyjne roweru i wózka rowerowego, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, były zdemontowane, jeżeli kierujący tym pojazdem nie jest zobowiązany do ich używania podczas jazdy."

A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


