KIEROWNICA ZINTEGROWANA CARBON - FSA z allegro - warto?
#7
Gosc_Paweł T._*
Napisano 26 czerwiec 2013 - 11:24
#11
Napisano 26 czerwiec 2013 - 12:53
Poza tym: karbonowe bajery może i dodają uroku, ale karbonowe podróby są zdaniem wielu raczej żenujące, a jeszcze inni nazywają to pospolitą kradzieżą (nie mnie oceniać, stwierdzam fakt).

A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#13
Napisano 26 czerwiec 2013 - 13:46
karbonowe bajery może i dodają uroku, ale karbonowe podróby są zdaniem wielu raczej żenujące, a jeszcze inni nazywają to pospolitą kradzieżą (nie mnie oceniać, stwierdzam fakt).
Zgadzam sie jezeli ktos, posiada dobry rower to lepiej inwestowac w org marki. Ale nie o to idzie pythonpunk, nie lepiej klasycznie mostek + kiera ;-)
#14
Napisano 26 czerwiec 2013 - 13:53
OK, ale po co uparłeś się na ten karbon? Jeśli chcesz kupić DOBRY mostek karbonowy z pewnego źródła, to nastawiaj się na wydatek ok. 500 zł - poniżej tego przeważnie albo chińskie podróbki, albo alu owijane karbonem, które waży koszmarnie dużo, a nie daje żadnej realnej korzyści.rozumiem. a żeby wymienić mostek i kierownice na karbon to co można kupić w przystępnej cenie?
Co do kiery - tu może i jest jakiś sens, ale licz się z tym, że w razie upadku możesz załatwić taką kierownicę w ułamku sekundy. Jeżeli Ciebie stać, to nie bronię, ale jeżeli pierwotnie celowałeś w poziom 359 zł za kombos mostek+kiera, to szczerze mówiąc nie mam pewności, czy faktycznie jesteś finansowo gotowy na konsekwencje posiadania karbonowych części (w żadnym wypadku nie chcę być złośliwy!).
Pamiętaj też, że dobre alu to coś lepszego niż byle jaki karbon, a dobry karbon swoje niestety kosztuje.

A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#15
Napisano 26 czerwiec 2013 - 15:58
W 2010 r. za swoją FSA-Plasmę dałem 650 USD, kupowana w sklepie rowerowym w USA z przesyłką do Kanady.
- dejo lubi to
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#16
Napisano 26 czerwiec 2013 - 17:29
#17
Napisano 26 czerwiec 2013 - 17:43
Argument tych, ktorzy nie kupuja oryginalowdocelowo i tak wszystko jest robione w tej samej fabryce
Jak juz chcesz miec ten karbon, to poszukaj zintegrowane kiery na ebayu. Mozna kupic takowe albo bez malowania lub w malowaniu chinskich/tajwanskich rzemieslnikow.
#18
Gosc_daroq_*
Napisano 28 lipiec 2013 - 17:26
Jak tu ktoś wcześniej napisał- na komponenty z karbonu trzeba być finansowo gotowym. Moim zdaniem takie karbonowe podróby to po prostu obciach, a i z bezpieczeństwem nigdy nie wiadomo, loteria.
Jak chcesz mieć dobrej klasy, w miarę lekki kokpit, to uderzaj a alu (np mostki Thomsona, wyższe modele kierownic Eastona)
#19
Napisano 22 sierpień 2013 - 20:31
#20
Napisano 22 sierpień 2013 - 20:47
Thomson to nawet w mtb jest przerostem.
Jedynym wdziecznym elementem jest sztyca mastepiece, ktora mozna sprowadzic do bardzo przyzwoitej wagi sztyc karbonowych.
27.2x330 150g.



