Wybór kół
#1221
Napisano 30 wrzesień 2008 - 21:34
#1222
Napisano 01 październik 2008 - 07:23
#1223
Napisano 01 październik 2008 - 08:47
#1224
Napisano 01 październik 2008 - 11:53
Pozdrawiam!
#1225
Napisano 01 październik 2008 - 15:54
link: http://www.allegro.p...campagnolo.html
#1226
Napisano 01 październik 2008 - 17:02
#1227
Napisano 01 październik 2008 - 18:42
Te piasty mają dziwnie powycinane kołnierze - otrowy parami. Jak to się plecie?Znalazłem komplet piast na 28 h http://cgi.ebay.com/...1742.m153.l1262 .I pytanie: Składac będe koła na F20 - czy takie koła będe mógł wykorzystac do przełajówki - na jakiś szytkach np. 32mm ?
#1228
Napisano 01 październik 2008 - 19:52
#1229
Napisano 01 październik 2008 - 21:38
Własnie dzisiaj stałem się posiadaczem nowych kół. :mrgreen: Dla ciekawych podaję specyfikację: Koło przód - obręcz: Mavic Open Pro, -piasta: Sh Dura Ace 7800, -szprychy: Sapim Laser ( 2.0/1.5/2.0, -nyple: Sapim Polyax, MASA: 737g. Koło tył - obręcz: Mavic Open Pro, -piasta: Sh Dura Ace 7850, -szprychy: Sapim Race ( 2.0/1.8/2.0), MASA: 921.
Kółeczka złożył mi nasz forumowy specjalista od kół: KARBON. Wielkie dzięki. Gorąco polecam usługi naszego kolegi.
Pozdrawiam Brać Szosową.
#1230
Napisano 01 październik 2008 - 22:05
PS ile dokładnie kosztowały Cię te koła, części zamawiane pewnie z UK?
#1231
Napisano 01 październik 2008 - 22:41
Cena to chyba nie tajemnica - 666 zł piasty, 370 zł obręcze i 125 zł szprychy (wszystko z przesyłkami), czyli 1161 zł.
#1232
Napisano 01 październik 2008 - 23:15
http://www.gravity-z...id=68&Itemid=81
http://www.cyclingne...ws/gravity_zero
#1233
Napisano 01 październik 2008 - 23:25
Bęben wydaje się ciekawy. Ciekawe jak wygląda element zazębiający.
#1234
Napisano 01 październik 2008 - 23:40
http://weightweenies...&highlight=xone
a w anglii planet x jest dystrybutorem:)
http://www.planet-x-...avity_Zero.html
znalazlem cos fajnego cos mi sie wydaje ze w tej fabryce robia dla wielu marek:)
http://www.gigantex....tw/Products.htm
#1235
Napisano 02 październik 2008 - 07:15
znalazlem cos fajnego cos mi sie wydaje ze w tej fabryce robia dla wielu marek:)
http://www.gigantex....tw/Products.htm
Może nie bardzo w temacie ale....mój kolega już drugi sezon śmiga na kierownicy(HR 003) z tej strony i jest baardzo zadowolony.Dodam, że kawał chłopa z niego;).Kierownica jest naprawdę super ergonomiczna.W jakiś sposób może to świadczyć o produktach tej firmy...
#1236
Napisano 03 październik 2008 - 13:10
Tak szczerze mowiac, to waga piast liczy sie do wagi rowerka a szprychy i obrecz do kół... juz wyjasniam:
Im lzejsze kola (obrecz i szprychy) tym szybciej sie będa krecic, ze wzgledu na mala mase pchająca.
dla porownania, sprobuj zakrecic recznie kolem w rowerze a potem w samochodzie 8-)
A co do wagi rowerka, mysle ze przedzial 8-9 kg to nie taka tragedia ;-) wiec jak juz skladać koła to caly budzet na obrecze i szprychy a z piastami to mozna troszke nizej zejsc, moga byc ciezsze tylko aby sie dobrze krecily.
W obreczy sila :-P
#1237
Napisano 04 październik 2008 - 06:27
#1238 Gosc_Mathieo_*
Napisano 04 październik 2008 - 07:10
#1239
Napisano 04 październik 2008 - 07:16
#1240
Napisano 04 październik 2008 - 09:07
Są to stalowe Pillary. Tytanowe łatwo sie rozciągają, jak to tytan, bo to plastyczny materiał jest.