
Continental GP4000s
#1
Posted 30 July 2013 - 16:49
moje spostrzeżenia z użytkowania danej opony po 2 sezonach jest cała pokryta mikropęknięciami. Opona używana na przedniej obręczy wyłącznie.
#2
Gosc_milosz216_*
#5
Posted 13 August 2013 - 17:33
na mojej oponie pojawiło się takie wybrzuszenie tak ma być ? czy to reklamować śmietnik ?
#6
Posted 13 August 2013 - 17:39
- Radello likes this
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#9
Posted 25 August 2013 - 11:10
Dodam coś na temat tych opon, dgyż miałem 2 zestawy. Opony mocno przereklamowane, po 500 km widać małe ubytki w centralnej części gumy. Obecnie pomykam na Vittorii open corsa cx , to jest świetna opona zero problemów , bardzo dobra przyczepność, choć cena ..... :shock:
#10
Posted 25 August 2013 - 12:45
#11
Posted 25 August 2013 - 17:43
Dla mnie najgorsze w tych oponach to te nitki-odlazacy oplot po bokach. np. nagle po jezdzie widze wiszaca sobie nitke za kaseta z tylu
#12
Posted 25 August 2013 - 18:01
Jeżeli wierzyć producentom, te nitki to tylko ubytek kosmetyczny. Rozmawiałem w tej sprawie z przedstawicielem Schwalbe i Continentala - obaj zgodnie twierdzą, że nie ma to żadnego wpływu na trwałość opony, choć mają świadomość, że wygląda nienajlepiej. Nie słyszałem też nigdy, żeby opona rozleciała się z tego powodu.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#13
Posted 26 August 2013 - 09:23
Męczę już drugi zestaw tych opon i uważam, że są świetne.
Pamiętam, że jak je założyłem za pierwszym razem to na prawdę odczułem różnicę w stosunku do tańszych vittori, maxisów czy michelinów.
Moim zdaniem warto wydać pieniądze na te opony.
Super się toczą, świetnie trzymają w zakrętach i kapci na nich jak na lekarstwo.
- astronom likes this
#14
Gosc_zolo_*
Posted 31 August 2013 - 10:31
Właśnie niedawno, po dwóch sezonach stuknęło moim oponkom (gp 4000s) 16k km ....no cóż, widać, że nie są nowe ale jeżdża ciągle tak samo i wygląda na to, że przekroczę 18k w tym sezonie...
..ciekawe ile można na nich zrobić ?
Ja mam zamiar oczywiscie zmienic od przyszlego sezonu..nowe, takie same już leżą w szufladzie
#15
Posted 01 September 2013 - 14:53
Uuu pięknie. Mało hamujesz? Po dobrych asfaltach jeździsz? Jakiej szerokości opony? Ja właśnie mam zamiar je kupić na następny sezon i nie wiedziałem, że są aż tak bardzo wytrzymałe
#16
Posted 01 September 2013 - 17:49
Ja wyjezdzilem jakies 7k i wygladaja praktycznie jak nowe jezeli chodzi o bieznik/rowki, jedynie co na nich widac to jak wspominalem oplot boczny ale sam bieznik ok.
#17
Posted 01 September 2013 - 18:35
Do jakiego ciśnienia pompujecie?
#18
Posted 01 September 2013 - 20:45
Julkos, on 01 Sept 2013 - 13:53, said:
Ja właśnie mam zamiar je kupić na następny sezon i nie wiedziałem, że są aż tak bardzo wytrzymałe
Nie ma najmniejszego sensu kupowanie tego typu opon, z zamiarem ich uzywania za pol roku.
To nie jest klejona naturalna guma, ktorej dobrze robi lezakowanie.
radomir82, on 25 Aug 2013 - 11:45, said:
Niestety guma w Continental-ach szybko się starzeje, dlatego trzeba kupować z pewnych źródeł, niezleżałe. Ponadto jak ktoś mało jeździ to też nie polecam, bo prędzej guma sparcieje niż się zużyje :-)
- radomir82 likes this
#19
Posted 01 September 2013 - 21:20
Pół roku to jeszcze ok Dobrze przechowywana, w ciemnym, nie wilgotnym miejscu poleży pewnie i ponad rok bez problemu. Gorzej jak wisi na wystawie sklepowej, wystawiona na działanie światła (jak wiadomo promienie UV przyspieszają starzenie sie gumy). Akurat ten model opony produkowany jest od długiego czasu, i często można trafić na starocia, generalnie jak widać na nich zółto-biały nalot to znaczy że długo leżą, i takich nie warto brać nawet za super cenę.
- astronom likes this
Reply to this topic
