Z tego co widziałem na bikeradar to te opony na rok 2014 mają mieć wersje kolorowe, a nie tylko czarne. Ja akurat mam w planach kupić sobie na wiosnę jak będę zaczynał nowy sezon z bike24.de bo tam pewnie będą prawie 2 razy taniej sprzedawac te opony z 2013 roku, a po co mi teraz kupować drogo skoro miesiąc pojezdze i wsadze do szafy na pol roku

Continental GP4000s
#21
Posted 02 September 2013 - 00:05
#22
Gosc_zolo_*
Posted 02 September 2013 - 08:04
Julkos, on 01 Sept 2013 - 13:53, said:
Uuu pięknie. Mało hamujesz? Po dobrych asfaltach jeździsz? Jakiej szerokości opony? Ja właśnie mam zamiar je kupić na następny sezon i nie wiedziałem, że są aż tak bardzo wytrzymałe
Tak, po dobrych wyłącznie, chociaż w Polsce prawie wszędzie są 'dobre' tzn gładkie (a np w Anglii wszędzie są 'złe' tzn chropowate, ze względu na deszcze) ..ja nawet powiedziałbym, że z czasem przyczepność tych opon się jeszcze poprawia bo się ździera cieniutka warstewka zewnętrzna i nawet palcem można wyczuć większe tarcie w porównaniu do miejsc na boku opony ...ja jestem mega zadowolony (i nie pracuje dla continentala
) , jeżeli chodzi o przebicia to przez 2 lata miałem 2, więc ok ale dętki mam continental race a nie light, oczywiście.
na zdjeciu tylna oponka po 16k...
#23
Gosc_zolo_*
#24
Posted 04 September 2013 - 16:49
Mójj komplet ma już prawie 13tys km i jak na razie tylko 1 guma (niedawno, po gradzie najechałem na dosyc duży kamień przednim kołem i dętka poszła w 3 miejscach, ale opona wyszła bez szwanku). Wygląda na to, że dojade do max 20tys km na tylnej (jeśli będzie dalej się zużywała takim tempem w jaki się zużywa, i założe przednią na tył, i dociągne pewnie jeszcze ponad 10tys. na niej). Jesli chodzi o właściwośce jezdne, to nie zauwazyłem ŻADNEJ różnicy w porównaniu do pierwszego kilometra po założeniu opon.... chociaż moze jest nawet na + bo paradoksalnie czuje, że maja lepszą przyczepnośc teraz. Mikropęknięcia są od około 10tys. km, ale w niczym to nie przeszkadza. Guma zużywa sie równomiernie z każdej strony. Komplet użytkowany na szosach głównie klasy B, oraz nie tak rzadko na długich odcinkach gruntowych, żwirowych, oraz brukowanych. Opony nie do zajechania.
#25
Posted 04 September 2013 - 19:50
dedzior21, on 04 Sept 2013 - 15:49, said:
Mójj komplet ma już prawie 13tys km i jak na razie tylko 1 guma (niedawno, po gradzie najechałem na dosyc duży kamień przednim kołem i dętka poszła w 3 miejscach, ale opona wyszła bez szwanku). Wygląda na to, że dojade do max 20tys km na tylnej (jeśli będzie dalej się zużywała takim tempem w jaki się zużywa, i założe przednią na tył, i dociągne pewnie jeszcze ponad 10tys. na niej). Jesli chodzi o właściwośce jezdne, to nie zauwazyłem ŻADNEJ różnicy w porównaniu do pierwszego kilometra po założeniu opon.... chociaż moze jest nawet na + bo paradoksalnie czuje, że maja lepszą przyczepnośc teraz. Mikropęknięcia są od około 10tys. km, ale w niczym to nie przeszkadza. Guma zużywa sie równomiernie z każdej strony. Komplet użytkowany na szosach głównie klasy B, oraz nie tak rzadko na długich odcinkach gruntowych, żwirowych, oraz brukowanych. Opony nie do zajechania.
Moja przednia 4000s (black chili) też ma ponad 10 tyś. Wygląda OK, ale rzeczywiście niedawno pojawiły się mikropęknięcia przez co przednią na dniach założę na tył by dojechać w tym sezonie.Tylną zmieniłem po około 6 tyś. ale tylko ze względu na wypłaszczenie i starcie do poziomu znaczników - potrzebowałem pewnej opony na dłuższe wyjazdy. Spokojnie mogłem ją jeszcze przez 1-1.5 tyś używać, tak jak tylną Michelene Lition 2 (przekroczyła 7000 km, ostatnie 500-1000 jechałem na nitkach...).
Nie powinno się przerzucać mocno startej opony z tyłu na przód, bo psuje to właściwości jezdne roweru (ktoś tu już pisał na forum).
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#26
Posted 09 September 2013 - 14:09
Astronom --> Nie powinno, ale ja pisałem o zamianie przodu na tył, a nie na odwrót . Btw. moja też się wypłaszczyła jakies 3-4 tys. km temu, ale nie odczuwam żadnej różnicy w osiągach.
#27
Posted 25 September 2013 - 17:09
milosz216, on 30 Jul 2013 - 17:13, said:
Na mojej michelin krylion carbon po 3 tyś jest to samo
Złożyłem reklamację opony na 2 tygodnie przed jej upływem no i Continental ją uznał więć śmigam na nowej zobaczę co się z nią stanie po 2 sezonach
A tak wyglądała reklamowana.
Attached Files
#28
Posted 24 October 2013 - 02:24
a ja jeżdze nie za często, kupiłem używki, 4000s właśnie, przejechalem mysle kolo 2-3 tysiecy i miałem juz z 4 gumy - pierwsza - zaraz po założeniu, z 3 z 4ech w czasie gdy było mokro. dętka maxxis light, wczesniej z naprawde mocno zajechanymi PRO3 nie było takich problemów.
jestem średnio zadowolony..
#29
Posted 24 October 2013 - 11:45
Z kapciami, to mozna miec po prostu niefarta. Nie pamietam ile na nich przejechalem. Uzywalem ich w sezonie zimowym, gdzie na drogach jest sporo syfu. To byl powod dla ktorego zamienilem je z veloflexami. Jezdzone z lateksami vittorii. Zero problemow, poza jednym wydarzeniem, gdzie jakis debil, zeby prawdopodobnie ograniczyc predkosc przejezdzajacych rowerzystow, na dosc szybkim odcinku, na zakrecie wysypal na calej szerokosci drogi kamienie. Efektem czego przecieta scianka.
Ostatni prawie caly rok byl jakos lagodny dla mnie. Od ok.10k km, wliczajac szytki, zero kapci.
#30
Posted 18 November 2014 - 16:52
#31
Posted 20 November 2014 - 22:15
#32
Posted 20 November 2014 - 22:18
Kolega Mikroos ,w innym temacie bardziej ogolnie traktujacym opony, opisał to o co pytasz i wyszlo ze roznica zadna w zasadzie inna grafika
#34
Posted 20 November 2014 - 22:41
bo jedynka tez dobra to i dwojka bedzie skoro to samo
Reply to this topic
