Ja nie mogę zajechać pedałów Shimano mtb 520 - przebieg ponad 30 tys km,a pedały szosowe 550 myślę, że mają podobną budowę.
spd , spd-r , spd-sl czy może look ?
#1265
Posted 12 June 2014 - 20:55
Zamiast zrobić światowy recall kaset Dura-Ace z powodu pękającego pająka, wprowadzili nową wersję i nawet nie oznaczyli jej osobnym numerem! Wymianę zaoferowano WYŁĄCZNIE tym klientom, którzy stwierdzili skrzypienie na pająku - problem w tym, że u wielu użytkowników doszło do całkowitego rozpadnięcia się pająka bez wcześniejszych symptomów.
Kiedy był problem z manetkami ST-9000, które ucinały linkę przy samej manetce po 2-3 tys. km jazdy, wprowadzili nowy model ST-9001 "z myślą o poprawie ergonomii". Dziwnym trafem poprawiono w tym modelu również prowadzenie linki.
Kiedy był problem z hamulcami tarczowymi do cyclocrossu, nie ogłosili recallu na całym świecie. Dopiero po ok. miesiącu recallu w Europie ogłosili go także w Stanach, bo najwidoczniej zostali do tego zmuszeni.
Kiedy jakieś 2,5 roku prawie wszystkie klamki hydrauliczne XTR-a temu ciekły jak głupie i zapowietrzały sie po kilku jazdach, w Shimano nigdy nie przyznali, że jest z nimi problem. A potem z dnia na dzień problem znikł i klamki przestały przeciekać, choć oczywiście nie było ani recallu, ani oficjalnego opracowania nowej wersji...
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1268
Posted 13 June 2014 - 08:48
Poza tym: co to za wytłumaczenie, że to plastik? Jak się nie umie zaprojektować solidnego sprzętu z plastiku, to projektuje się z innych materiałów!
W kwestii łożysk: zapewniam Cię, że maszynowe są jeszcze prostsze w wymianie.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1274
Posted 13 June 2014 - 11:16
Przed zakupem nie słyszałem tej historiiStrasz mnie dalej mikroos.
A przed zakupem nie mogłeś ?
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1277
Posted 17 June 2014 - 17:45
Witam
po wnikliwej analizie kolegów z forum nabyłem Shimano PD-R540. Jestem zadowolony. Wypinanie podobne jak w mtb PDa-520, natomiast do wpięcia potrzeba więcej czasu i cierpliwości (chociażby dlatego że tylko z jednej strony pedału jest możliwość wpięcia).
Po przebiegu około 1500 km zwróciłem uwagę że brakuje mi śruby mocującej i podkładki bloku (tej wysuniętej do przodu buta) w jednym bucie, natomiast na kolejnej wyprawie odpadła mi śruba z podkładką w drugim bucie (też ta z przodu buta).
Mam pytania:
Czy komuś zdarzyły sie takie rzeczy, czy nie umiem dokręcać, a może to z powodu nieumiejętnego korzystania z bloków, że odpadły dwie przednie śruby?
Czy jest możliwość dokupienia samej śruby z podkładką?
Attached Files
#1279 Gosc_tobo_*
Posted 17 June 2014 - 22:54
Śruby powinno się sprawdzić po np jednej dłuższej wycieczce - dociągnąć je. Poza tym można zrobić ich test powiedzmy raz w tygodniu - to nie więcej niz minuta pracy.
Idź do sklepu rowerowego i zapytaj o śruby do bloków Shimano. Prawie na pewno będą takie mieli bo jeśli wymieniają klientom bloki w butach to śruby zostają. Podkładki również.
#1280
Posted 23 June 2014 - 10:30
Jak ktoś zastanawia się jakie pedały do szosy kupić to myślę że warto przeczytać ten artykuł http://portal.bikewo..._cenie?strona=1