Skocz do zawartości


Zdjęcie

Regulacja Sram Yaw


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Petri

Petri
  • Użytkownik
  • 1003 postów
  • Skądinąd

Napisano 22 sierpień 2013 - 17:11

Niech mi ktos wytlumaczy jak to jest mozliwe : ustawione jak Sram napisal w instrukcji, linie sie zgadzaja. Na "sucho" na stojaku zmienia jak zloto , ALE nie da sie ustawic pelnego 22 : od dolu 3 zebatka na kasecie nie szoruje, 2 juz tak ( z blatu ) . Ale to 1/2 biedy. 

 

Problemem jest to, ze na stojaku dziala, siadam na rower i doopa. Wrzuca na blat z 2, 3 czasem 4 zebatki ( 23, 21, 19 ) , ale z mniejszych juz nie. Nie ma takiej mozliwosci zeby lancuch wszedl na blat. Wrzuce 3-4 w gore na kasecietak zeby bylo na 3-4 od dolu i wchodzi ... 

 

Ki czort ??? 

 

 

Nie wymagam za wiele, chcialbym zeby chodzilo jak sasiadowi 10 letnia min. Tiagra w starym Peugeocie ...  :-P

 

 


psy szczekaja, a karawana jedzie dalej. 

 

porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos. 


#2 radomir82

radomir82
  • Użytkownik
  • 879 postów
  • SkądBergen

Napisano 22 sierpień 2013 - 19:18

Korbe masz sramowską? U siebie nie mam żadnego problemu z ocieraniem, czy niemożnością zmiany biegu, niezależnie od położenia łańcucha z tyłu. Nawet połączenie red/rotor działa z yaw wyśmienicie. Z tym że ja piszę o
10.

#3 Petri

Petri
  • Użytkownik
  • 1003 postów
  • Skądinąd

Napisano 22 sierpień 2013 - 20:53

Rotor 3d + q ring 50x34, kaseta 11-26

 

ustawilem od zera jeszcze raz, ale za pozno zeby przetestowac pod noga. Zobacze rano.

 

gdzies znalazlem ze do korb kompakt i q ring powinno sie dac pomiedzy PP a mocowanie tzw "shim" czyli podkladke 6mm dla ramy o kacie 73*, czyli tak jak mam... jutro jade nekac zaprzyjaznionego mechanika. Jak to zawiedzie, zmieniam na korbe  Srama Force 22 i mam nadzieje miec spokoj.... 


psy szczekaja, a karawana jedzie dalej. 

 

porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos. 


#4 Bury

Bury
  • Moderator
  • 799 postów
  • SkądZłocieniec

Napisano 22 sierpień 2013 - 21:10

A może masz coś za luźno skręcone? Gdy siadasz, to przy obciążeniu coś się leciuteńko luzuje i nie chodzi to tak idealnie...



#5 Petri

Petri
  • Użytkownik
  • 1003 postów
  • Skądinąd

Napisano 22 sierpień 2013 - 21:33

przy mojej wadze jakbym mial cokolwiek za luzno skrecone, to bym od razu wiedzial :)

 

poza tym nie widze jakos miejsca na takie cos... bo niby co ? korbe ? mocowanie przerzutki ?  ugiac sie moze siodelko, sztyca i powiedzmy gorne widelki ( tak ma byc , BMC nazywa to "angle compliance" ;)  ) - ale to nie ma i nie moze miec nic do PP i korby... 

 

znalazlem to : http://www.slowtwitc...ow-To_3775.html  - trzeba zjechac na sam dol, "dodatek" o Rotorze...  ten sam syndrom, lancuch "wysoko" wszystko Ok, idzie w dol i i 4litery... 


psy szczekaja, a karawana jedzie dalej. 

 

porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos. 


#6 Petri

Petri
  • Użytkownik
  • 1003 postów
  • Skądinąd

Napisano 23 sierpień 2013 - 14:53

Sklep / serwis Rotor'a tez sobie nie poradzil.  Ta rama bez podkladki na mocowaniu PP nie wrzuca na blat z Yaw i koniec... Zmienilem na 52-36 NoQ i chodzi jak zloto  :-D

 

O dziwo Campa wrzucala bez problemu... tylko szorowala lancuchem o widelki :( 

 

Takze, jak ktos chce Q ringi 34, 46 i 50 to mam zbedne ;) 


psy szczekaja, a karawana jedzie dalej. 

 

porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos. 


#7 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8543 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 27 sierpień 2013 - 17:43

Jeszcze w tym temacie: http://velonews.comp...railleur_300548

Być może komuś się przyda.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#8 adamos79

adamos79
  • Użytkownik
  • 151 postów

Napisano 29 grudzień 2016 - 18:16

Odkopię temat, poskładałem szosę na ramie merida 909 (kąt 73stopni), osprzęt force 22, kaseta i łańcuch ultegra, korba kompaktowa fsa gossamer z ringami opraxis works (razem z p2m). Czy w tym zestawieniu mam szanse na popraną regulację przedniej przerzutki ?

 

Już będę musiał linkę wymienić od tego wielokrotnego przykręcania...na luźno na trenażerze udaje mi się opanować wbijanie i zrzucanie z blatu na środku kasety, wystarczy że dokręcę rolkę i już mogę pomarzyć o wrzuceniu na blat...już mnie powoli krew zalewa...a gdzie regulacja ocierania o wózek...wtedy dopiero wszystko się psuje...;(((

 

ps. postępuje zgodnie z tymi filmikami:

 

 

ps2. linki mam nowe jagwire pro road, na całej długości w plastykowej osłonce, na pancerzu po kilku godzinach dołożyłem regulator napięcia linki...





Dodaj odpowiedź