Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pierwszy Rower, Amator, Cena Ok 10000

12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piotrek33

Piotrek33
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 11 wrzesień 2013 - 15:43

Witam,

chcialbym sie zwrocic do was o pomoc w temacie zakup roweru szosowego.
Jestem aktywny sportowo, basen, bieganie, sporty druzynowe, w sezonie rower mtb. Preferuje wysilek kondycyjny. Mam 187cm przy 77kg. Planuje glownie jazde na dlugich odcinkach, taki trening z utrzymaniem tempa i kadencji. Rekreacja tez, ale wiem ze lubie walczyc sam ze soba.
Scigac w grupie sie nie zamierzam, natomiast jazda na czas jak najbardziej.
Okolice mam plaskie, nie wykluczam w przyszlosci licznych wypadow w tereny bardziej gorzyste. Wszystko zalezy jak milosc do roweru szosowego bedzie sie rozwijala :)

Niesety jestem kompletnym amatorem w tym temacie, jedyne co do tej pory zrobiłem to sporo poczytalem.
Na rower chcialbym przeznaczyc ok 10000. Chcialbym zeby to byl dlugoterminowy i przemyslany zakup.

Mam pelno obaw przy takim wydatku, gdzie nie ma mozliwosci przetestowania roweru przed zakupem, czesto nawet nie ma mozliwosci
zobaczenia wszystkich dostepnych badz upodobanych modeli, glownie opcja zamow i zaplac.

Dlatego trafilem tutaj i w pierwszej kolejnosci chcialbym sie zpytac jak rozsadnie i skutecznie podejsc do tematu zakupu roweru w takiej kwocie.
- czy patrzec na to co mi sie podoba i zamawiac i sie nie przejmowac
- czy skorzystac ze strony tutaj udostepnianej wielokrotnie ktora wyjasnia jak pomierzyc siebie samego i potem szukac roweru zgodnego z wyliczona geometria
- czy chodzic po sklepach i przymierzac sie do zakupu tylko dostepnych tam na miejscu modeli do ktorych mozna sie przymierzyc fizycznie i zrezygnowac z rowerow ktorzy na zywo nie moge zobaczyc

W kilku sklepach w ktorych bylem, sprzedawcy powiedzieli mi ze nie ma znaczenia marka, ze wazne jest jak zamowie rower to przyjde i oni go konkretnie ustawia pod moja osobe.