Siemano, troche to nie szosa, a może i szosa, ale nie dokońca typowa, uzytkowany na szosie, 4 fun, na mieście.
Rower złożony z zamysłem NIEZAWODNIE, LEKKO, BUDŻETOWO
i faktycznie budżetowo wiele rzeczy to superokazje, a reszta to wyszukane, pod względem wagi i niezawodności fanty za ludzkie pieniądze - można powiedzieć - takie lajtowe maximum zaraz przed wybuchem cen.
Napewno musi tu być, bo NA TYM FORUM WIELE OSÓB MI POMOGŁO, kupiłem za super ceny SUPER CZĘŚCI - co jest napewno warte odnotowania : )
zaczeło się tak, niektorzy (napewno Ci wróżący mi rychłą śmierć) pamiętają powierconą ramę:

nie pękła, żyje do dziś, swoje wysłużyła! ![]()
przyszedł czas na nową ramę, za 67zł wylicytowaną, 1600 gram po modach, włoski suport, stery zintegrowane
6,585gram
RAMA: Empella
WIDEL: RDX K-09 czy jakos tak
MOST: SMICA 90MM
KIERA: SYNTACE
STERY: BEDĄ NECO ZINTEGROWANE
KORBA: DURA-ACE pozagrupowa
BLAT: MICHE 53T + Alu śruby
ZACISK SZTYCY: KCNC + Stalowa śruba
SZTYCA: TURNER 27,2
SIODŁO: SLR
KIETA: KMC 510HX
KOŁO PRZÓD
PIASTA: BOPLIGHT PROTO
SZPRYCHY: CIENIOWANE
OBRĘCZ: MAVIC OPEN PRO
CONTI GP4000S
TYŁ:
PIASTA: MICHE PRIMATO PISTA
SZPRYCHY: SAPIM RACE
OBRĘCZ: MAVIC OPEN PRO
CONTI GP4000S
poważone częsci mam "setami"
Kompletne koło przednie - 995
tylne - 1292
Obejma podsiodlowa - 15
rama - 1600
siodło+sztyca - 315
kokpit kompletny - 356
korba, pedały, paski - 1040
suport - 97
stery - 91
kieta - 378
wideł - 403
w obecnej chwili jest wrzucony chwilowo ciężki baran z owijką - jednak z baranem jest mi lepiej.
a więc wylicytowałem mostek ZIPPa Carbon za 57zł 120gram - nareszcie 31,8 + Kierownice Speca 38cm 242gram.
do tego zszedłem na pedałach 10gram - wrzuce jednak normalną owijkę - wiem że namieszałem - ale tak mieszam by z baranem zachować wagę ponizej 6,6.
czas na zdjęcia:






Przyznam, że zmieniły się przepisy UCI, a jakiś cel taki mam, żeby był UCI illegal - nie udało się, ale... ale.. ![]()


