Skocz do zawartości

Zdjęcie

Giant Tcr Composite 2 (2014)

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#1 PapaWrench

PapaWrench
  • Użytkownik
  • 14 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 sierpień 2013 - 11:39

Witajcie jako, że piszę tutaj po raz pierwszy.

Bakcyla na rower złapałem rok temu i od tamtej pory jeżdżę codziennie, niezależnie od pory roku czy pogody. Zrobiłem przez te czas już 5500 km na MTB KTM'ie Ultra 2.29 29er, forma przyszła i coś się we mnie zaczęło domagać większego wyrafinowania, stylu, szybkości itd smile.png

Postanowiłem kupić swoją pierwszą szosę i padło na Gianta TCR Composite 2 model już na rok 2014. Jeździ się zupełnie inaczej, obawiałem się tego ale teraz czuje moc tego roweru. Te podjazdy, które już nie wymagają tyle wysiłku, przyspieszenie, rozbujanie się do 40+km/h trwa parę sekund, czuć lekkość tego sprzętu a wiem, że jest "tylko" na fabrycznych częściach i jeszcze wiele można w nim zmienić na lepsze.

I tu mam pytanie, od czego zacząć ulepszanie tego cacka, opony najpierw? Osprzęt mi jak najbardziej pasuje (105) i tak naprawdę to jedyne co mi przychodzi na myśl to opony i obręcze na pierwszy rzut.

Co Wy myślicie o tym i o rowerze ma się rozumieć też?

Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz - witajcie smile.png

tcr%201.JPG

tcr2.JPG

tcr3.JPG

Specyfikacja:

• Rozmiar ramyM/L
  • RamaKompozyt węglowy - COMPOSITE
  • WidelecKompozyt węglowy - COMPOSITE, rura sterowa OverDrive 1⅛"~1¼"
  • Tylny amortyzatorbrak
  • KierownicaGIANT Connect
  • MostekGIANT Connect
  • SztycaGIANT Vector Composite
  • SiodłoVELO, pręty magnezowe
  • PedałyPD-M 620 Shimano
  • ManetkiSHIMANO 105, 2x10
  • Przerzutka przedniaSHIMANO 105
  • Przerzutka tylnaSHIMANO 105
  • HamulceSHIMANO BR-R561
  • Dźwignie hamulcaSHIMANO 105
  • Kaseta/wolnobiegSHIMANO Tiagra, 12-30, 10 biegów
  • ŁańcuchKMC X10L
  • KorbaSHIMANO R565, 50/34
  • SuportSHIMANO Press Fit
  • ObręczeGIANT P-Elite C
  • PiastyGIANT P-Elite C
  • SzprychyGIANT P-Elite C