Skocz do zawartości


Zdjęcie

Okolice Nowego Sącza


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Allen

Allen
  • Użytkownik
  • 15 postów
  • SkądPolska

Napisano 13 maj 2009 - 21:48

Witam.
Jestem początkujący (w marcu kupiłem rower), jeżdżę w okolicach Nowego Sącza i szukam kogoś z kim mógłbym pojeździć. Jest ktoś z tych okolic i także dopiero zaczyna (w miarę niskie średnie, brak odzieży, tylko rower :roll: )?

#2 kr1s1983

kr1s1983
  • Użytkownik
  • 829 postów
  • SkądNowy Sacz

Napisano 14 maj 2009 - 09:40

Ja jestem z NS.Jezdze juz troche i srednie tak 30-33km/h duzo gor wiec na poczatek pewnie bylo by ciezko.Przyjedz kiedys na spotkanie niedzielne szosowcow.Niedaleko Lidla tego na Barskim w miejscu gdzie byla keidys zajezdnia a mpk a obecnie jest nowy most i obwodnica.Startujemy o 11 w niedziele i sa roznie wytrenowani goscie wiec napewno z kims dasz rade jechac

#3 Pestek

Pestek
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • SkądNowy Sącz

Napisano 15 maj 2009 - 18:27

Trafiłem na to forum przypadkowo, szukając informacji jak zachowywać się w peletonie, ogólnie o wyścigach, czy kiedyś będzie sens wystartować a tu patrzę są kolarze w Nowym Sączu ;) Jestem kolarzem górskim mtb i xc, trenuję od roku, ale moja kolarzówka lapierre już jest gotowa w KRK i treningi na niej ( wytrzymalosciowka ) zacznę pod koniec maja.. Kris, możesz napisać coś więcej o waszych spotkaniach? Czy to jest sądeckie towarzystwo cyklistów? Czy ogólnie każdy kto chce? Jak wyglądają te wypady? Pozdrawiam

#4 Gosc_Sevren Paradise_*

Gosc_Sevren Paradise_*
  • Gość

Napisano 15 maj 2009 - 19:20

Witam.
Też jestem zainteresowany przebiegiem tych treningów w grupie. Chodzi mi o przebieg trasy, długość ,tempo. W wakacje przyjeżdżam do babci do Żegiestowa trenować w górach
przed maratonami Tatry Tour i Pętla Beskidzka więc przydałyby się jakieś mocniejsze treningi :-D Mógłbym dołączać do was jakby było po drodze.

Pozdro

#5 kr1s1983

kr1s1983
  • Użytkownik
  • 829 postów
  • SkądNowy Sacz

Napisano 18 maj 2009 - 07:13