kobrys, po co zatem przeplacac za stara przerzutke?
Giant Defy 1 Vs Defy 2 Vs Tcr Slr
#21
#22
Gosc_kobrys_*
Napisano 27 marzec 2014 - 13:12
kobrys, po co zatem przeplacac za stara przerzutke?
Bo trzeba zmienic przerzutke, a nie cala grupe, ktora pracuje poprawnie?
Z calym szacunkiem, ale malo kogo stac by wymieniac rower/naped co roku.
Znakomita wiekszosc ludzi tylko serwusuje co ma poniewaz koszt calego nowego sprzetu czesto przekracza polroczne zarobki jezdzacego.
#23
Napisano 28 marzec 2014 - 08:40
To nie mozna wyregulowac przerzutki by chodzila ze stara grupa?
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#25
Napisano 30 marzec 2014 - 18:56
Przygladalem sie ostatnio Giantom i roznica miedzy Defy 1 i Defy 2 jest duza. Oprocz wpomnianych wczesniej rzeczy oba rowery maja rame wykonana z innego alumnium(inny stop). Defy 1 z AluxX SL a Defy 2 z AluxX.
AluxX SL jest 2 krotnie cieniowany i z al 6011 a zwykly Aluxx z 6061 i 1 krotnie cieniowany. Aluxx SL jest bardziej wytrzymaly i lzejszy dzieki innym technikom spawania i ceniowania. Do tego 105(choc bez korby) i karbonowa sztyca + inne kola i opony(P-elite kontra S-elite). Generalnie uwazam ze zmiana warta roznicy cenowej. Ponizej link do strony giant po angielsku z roznicami. TCR jest z AluxX SLR czyli jeszcze lepszej 3 krotnie cieniowanej 6011a wersji aluminium ale ma inna geometrie ktora jest mniej wygodna do zwyklego jezdzenia i jest duza roznice w cenie wzgledem Defy 1. Czytalem tez na necie ze ktos dostal w Defy 2 rame z alumnium AluxX SL czyli wyzszego modelu ale to chyba tylko przypadek.
http://www.gianthamp...ology/aluxx/56/
#26
Napisano 27 styczeń 2015 - 20:02
#27
Napisano 28 styczeń 2015 - 13:03
Robert, zrob sobie selfie na rowere z profilu albo jeszcze lepiej popros kogos by to zrobil i przeslij tutaj. Trudno tak debatowac nic nie widzac. Poza tym dochadza jeszcze indywidualne preferencje. ja na przyklad zawsze jezdzilem na ciut za wielkiej ramie i nigdy mi to nie przeszkadzalo. Mowie o jezdzeniu przez dekady a nie sezon czy dwa. Drobne korekcje mozna przeprowadzic doborem mostka, ustawieniem siodelka, geometria kierownicy. Ja majac Twoj wzrost wybralbym rozmiar L jesli chodzi o Gianta.
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#28
Napisano 28 styczeń 2015 - 14:48
#29
Napisano 28 styczeń 2015 - 14:52
Zastanawiam się czy sprzedać czy rama jest ok. Na selfie wychodzę, jak na kozie.
Selfie jako wyznacznik wielkości ramy :-/
W smartfonach są obiektywy szerokokątne, a te zawsze mają aberracje, które wychodzą na dużych zbliżeniach. W takich warunkach, samopstryki dają obraz nawinięty na kulę. Głowa nienaturalnie duża, a nogi krótkie. Jeśli nie ufasz temu, co Ci podpowiada organizm podczas jazdy, to lepszym rozwiązaniem jest mniej lub bardziej profesjonalne ustawienie pozycji według wzorca, jakie można zrobić w lepszych salonach rowerowych.
#32
Napisano 05 luty 2015 - 10:31
Wlk. dzięki za odpowiedzi. No niestety będę się musiał z tym teraz męczyć
Skoro zawodowcy tradycyjnie biorą ramy rozmiar mniejsze i długie mostki. Następna będzie już większa, jak kieszeń i kolana pozwolą
@Robert
ja jestem chętny do zakupu Twojego Gianta.
Aktualna sprawa jest ?
--
Pantagruel


