Skocz do zawartości


Zdjęcie

Giant Defy 1 Vs Defy 2 Vs Tcr Slr


31 odpowiedzi w tym temacie

#21 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 285 postów
  • SkądSilesia

Napisano 27 marzec 2014 - 13:00

kobrys, po co zatem przeplacac za stara przerzutke?


Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km


#22 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość

Napisano 27 marzec 2014 - 13:12

kobrys, po co zatem przeplacac za stara przerzutke?

Bo trzeba zmienic przerzutke, a nie cala grupe, ktora pracuje poprawnie?

 

Z calym szacunkiem, ale malo kogo stac by wymieniac rower/naped co roku.

Znakomita wiekszosc ludzi tylko serwusuje co ma poniewaz koszt calego nowego sprzetu czesto przekracza polroczne zarobki jezdzacego.



#23 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 285 postów
  • SkądSilesia

Napisano 28 marzec 2014 - 08:40

To nie mozna wyregulowac przerzutki by chodzila ze stara grupa?


Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km


#24 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość

Napisano 28 marzec 2014 - 11:18

To nie mozna wyregulowac przerzutki by chodzila ze stara grupa?

 

Niestety nie - w 10spd wprowadzono Dyna-Sys, ktore chociazby zmienia przelozenie ciagu linki.

 

Skonczmy offtop prosze ew przeniesmy go w inne miejsce.



#25 michalj

michalj
  • Użytkownik
  • 38 postów

Napisano 30 marzec 2014 - 18:56

Przygladalem sie ostatnio Giantom i roznica miedzy Defy 1 i Defy 2 jest duza. Oprocz wpomnianych wczesniej rzeczy oba rowery maja rame wykonana z innego alumnium(inny stop). Defy 1 z AluxX SL a Defy 2 z AluxX.
AluxX SL jest 2 krotnie cieniowany i z al 6011 a zwykly Aluxx z 6061 i 1 krotnie cieniowany. Aluxx SL jest bardziej wytrzymaly i lzejszy dzieki innym technikom spawania i ceniowania. Do tego 105(choc bez korby) i karbonowa sztyca + inne kola i opony(P-elite kontra S-elite). Generalnie uwazam ze zmiana warta roznicy cenowej. Ponizej link do strony giant po angielsku z roznicami. TCR jest z AluxX SLR czyli jeszcze lepszej 3 krotnie cieniowanej 6011a wersji aluminium ale ma inna geometrie ktora jest mniej wygodna do zwyklego jezdzenia i jest duza roznice w cenie wzgledem Defy 1. Czytalem tez na necie ze ktos dostal w Defy 2 rame z alumnium AluxX SL czyli wyzszego modelu ale to chyba tylko przypadek.

http://www.gianthamp...ology/aluxx/56/



#26 Robert_Wi2

Robert_Wi2
  • Użytkownik
  • 32 postów
  • SkądŁódź

Napisano 27 styczeń 2015 - 20:02

Słuchajcie, temat co prawda już trochę stary, ale mnie męczy. Mam 183 nogę 83 (niby coś mało ale na boso tak mi wychodzi). Rama TCR SLR GIANT rozm. M. Zastanawiam się ciągle czy sprzedać czy jednak ta rama w rozmiarze M jest ok, a ja jestem przewraźliwiony. Na selfie wychodzę, jak na kozie :) i tylko to budzi moje zmartwienie w sumie, choć przy 3h trasach nie uskarżałem się na jakieś extra bóle. Na początku był ból lędźwi, ale okazało się że się sztyca obsuwa. Temat tu wałkowany i załatwiony. Nie mogę więc powiedzieć, że coś boli. No może kiera ciut za nisko, ale przy tej geometrii to chyba norma. Wyżej już nie mogę, bo się rura sterowa kończy a mostek z +6°. Ostrzejszy kąt będzie tragicznie wyglądał. To nie cross&trekking. Pomocni będą zwłaszcza Ci co mają tą samą ramkę.

#27 s2power

s2power
  • Użytkownik
  • 285 postów
  • SkądSilesia

Napisano 28 styczeń 2015 - 13:03

Robert, zrob sobie selfie na rowere z profilu albo jeszcze lepiej popros kogos by to zrobil i przeslij tutaj. Trudno tak debatowac nic nie widzac. Poza tym dochadza jeszcze indywidualne preferencje. ja na przyklad zawsze jezdzilem na ciut za wielkiej ramie i nigdy mi to nie przeszkadzalo. Mowie o jezdzeniu przez dekady a nie sezon czy dwa. Drobne korekcje mozna przeprowadzic doborem mostka, ustawieniem siodelka, geometria kierownicy. Ja majac Twoj wzrost wybralbym rozmiar L jesli chodzi o Gianta.


Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km


#28 Robert_Wi2

Robert_Wi2
  • Użytkownik
  • 32 postów
  • SkądŁódź

Napisano 28 styczeń 2015 - 14:48

Mostek dałem dłuższy, bo przy setce kolana czasem pukały w kierę w stójce. Teraz 130, ale jest chyba o 1 numer za duży. 120 byłby idealny. Co do ramy, jedynie jej wysokość mi nie pasi. Jakby ktoś był zainteresowany niech pisze. Rower ma pół roku i 500km na razie przejechane. Na siłę nie będę sprzedawał. Najwyżej ramę zostawie dla syna :/ a za rok może dwa kupi się jakiś "car-boom" w wersji L, który pewnie będzie za duży :)

#29 Ultek

Ultek
  • Użytkownik
  • 1695 postów

Napisano 28 styczeń 2015 - 14:52

Zastanawiam się czy sprzedać czy rama jest ok. Na selfie wychodzę, jak na kozie.

Selfie jako wyznacznik wielkości ramy :-/

W smartfonach są obiektywy szerokokątne, a te zawsze mają aberracje, które wychodzą na dużych zbliżeniach. W takich warunkach, samopstryki dają obraz nawinięty na kulę. Głowa nienaturalnie duża, a nogi krótkie. Jeśli nie ufasz temu, co Ci podpowiada organizm podczas jazdy, to lepszym rozwiązaniem jest mniej lub bardziej profesjonalne ustawienie pozycji według wzorca, jakie można zrobić w lepszych salonach rowerowych.



#30 ojcie_c

ojcie_c
  • Użytkownik
  • 312 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 30 styczeń 2015 - 17:06

Robert, pod Twój wzrost TCR powinien mieć rozmiar ML. Masz za małą ramę.

 

 



#31 Robert_Wi2

Robert_Wi2
  • Użytkownik
  • 32 postów
  • SkądŁódź

Napisano 30 styczeń 2015 - 21:07

Wlk. dzięki za odpowiedzi. No niestety będę się musiał z tym teraz męczyć :) Skoro zawodowcy tradycyjnie biorą ramy rozmiar mniejsze i długie mostki. Następna będzie już większa, jak kieszeń i kolana pozwolą

#32 Pantagruel

Pantagruel
  • Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 05 luty 2015 - 10:31

Wlk. dzięki za odpowiedzi. No niestety będę się musiał z tym teraz męczyć :) Skoro zawodowcy tradycyjnie biorą ramy rozmiar mniejsze i długie mostki. Następna będzie już większa, jak kieszeń i kolana pozwolą

 

@Robert

ja jestem chętny do zakupu Twojego Gianta.

Aktualna sprawa jest ?

 

--

Pantagruel





Dodaj odpowiedź