to ja poproszę emailem do mnie nr zamówienia, istotę problemu (fotki mile widziane) i zadziałamy w tej sprawie
Sklep Rosebikes.pl - Okazje / Promocje
#63
Napisano 03 grudzień 2015 - 11:38
Jak zwykle pomiędzy sezonami oferujemy wiele rowerów powystawowych oraz demonstracyjnych w korzystnej cenie.
Modeli nie można konfigurować, ale dostępne są od ręki z gwarancją i taniej!
PRO SL od 900 euro, XEON CRS i RS z rabatem 10% - 17%
http://www.rosebikes...ze-egzemplarze/
#70
Napisano 21 luty 2016 - 10:18
Zamówiłem korbę Sram XX1 z małym zgrzytem po drodze wybrałem opcje płatności karta podałem o zgrozo dane a maila potwierdzającego zakup dostałem z szczegółami do płatności przelewem . Osoba z obsługi jak opisałem sytuację, zaproponowała płatność karta raz jeszcze, ale w międzyczasie przelałem już środki trochę dziwna i niespotykana sytuacja. Jak dla mnie również trochę niebezpieczna co z danymi z nieudanej próby transakcji kartą??? Certyfikat Norton tam był ale to i tak nieprofesjonalne nieco...
#72
Napisano 21 luty 2016 - 12:53
Eee... A co za różnica, czy transakcja się powiodła czy nie? Dane wysłałeś te same i teoretycznie osoba postronna może je tak samo wykorzystać.
Inna sprawa: jaka jest logika w tym, że niby się martwisz o swoje dane, ale i tak płacisz, a dopiero potem płaczesz nad rozlanym mlekiem? I po co robisz tak, że najpierw płacisz, a potem prosisz o instrukcje? Skąd sklep miał niby wiedzieć, że przelew jest w drodze?
Jeszcze inna rzecz, że przy płatnościach kartą sprzedawca nie dostaje danych Twojej karty. Są one przechowywane wyłącznie przez operatora płatności, a do sklepu trafia wyłącznie informacja o wpłacie.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#73
Napisano 21 luty 2016 - 13:21
Zamówiłem korbę Sram XX1 z małym zgrzytem po drodze wybrałem opcje płatności karta podałem o zgrozo dane a maila potwierdzającego zakup dostałem z szczegółami do płatności przelewem . Osoba z obsługi jak opisałem sytuację, zaproponowała płatność karta raz jeszcze, ale w międzyczasie przelałem już środki trochę dziwna i niespotykana sytuacja. Jak dla mnie również trochę niebezpieczna co z danymi z nieudanej próby transakcji kartą??? Certyfikat Norton tam był ale to i tak nieprofesjonalne nieco...
Wybór metody płatności dokonuje się przez system. Jeśli odznaczyło się płatność kartą to system powinien przekierować do płatności kartą chyba, że dysponuje się kartą, która nie autoryzuje się przez 3D Secure.
Jeśli w międzyczasie zapłaci się przelewem, a nie dociera on w ciągu 24 h na konto (chyba, że jest to płatność z banku niemieckiego na nasze konto) to zrozumiałe, że obsługa proponuje kolejną próbę transakcji kartą.
Bywa też tak, że ktoś wprowadził dane karty, ale wybrał niechcący płatność przelewem (zdarza się). Wtedy prosimy o podanie kodu CVV, ale nie należy się tego obawiać - w naszym systemie można podejrzeć tylko pierwsze i ostatnie cyfry karty - reszta jest zaszyfrowana.
Jakie ma Pan wątpliwości dotyczące nieudanej transakcji kartą? Czy kwota została zablokowana na koncie?
Dla wyjaśnienia wątpliwości proszę podać nr zamówienia i nr klienta
pozdrawiam
#74
Napisano 21 luty 2016 - 15:02
Eee... A co za różnica, czy transakcja się powiodła czy nie? Dane wysłałeś te same i teoretycznie osoba postronna może je tak samo wykorzystać.
Inna sprawa: jaka jest logika w tym, że niby się martwisz o swoje dane, ale i tak płacisz, a dopiero potem płaczesz nad rozlanym mlekiem? I po co robisz tak, że najpierw płacisz, a potem prosisz o instrukcje? Skąd sklep miał niby wiedzieć, że przelew jest w drodze?
Jeszcze inna rzecz, że przy płatnościach kartą sprzedawca nie dostaje danych Twojej karty. Są one przechowywane wyłącznie przez operatora płatności, a do sklepu trafia wyłącznie informacja o wpłacie.
Mikroos ty mniej wycieczek uprawiaj w odpowiedziach, a bardziej skup wyłącznie na tym co ktoś napisał. Gdzie ja nad czymś płacze? Transakcja zakończyła się pozytywnie, drobny problem wyniknął z tego że transakcje zakończyłem inaczej niz pierwotnie planowałem. to wszystko. Niemiecki sklepy to super jakość obsługi i profesjonalizm który ciężko uświadczyć w Polskich sklepach kilka maili w ciągu jednej godziny !! wyjaśniło sprawę i czuję sie super profesjonalnie przez Rose obsłużony do tego cena korba XX1 na poziomie 239 Euro to marzenie u Polskich sprzedawców.Nie wspomnę już o tym że 80 % oferowanego w polskim necie towaru fizycznie nie znajduje się u sprzedawcy.
#75
Napisano 21 luty 2016 - 17:24
Czyżbyś nie znał pojęcia "płakać nad rozlanym mlekiem"? Wbrew pozorom nie zarzucam Ci, że faktycznie płakałeś
Zastanawiałem się po prostu, jaki jest sens zlecania wpłaty, kiedy ma się wątpliwości co do bezpieczeństwa, bo Twoja odpowiedź brzmiała tak, jakbyś zapłacił i (we własnym mniemaniu) naraził siebie na niebezpieczeństwo, a dopiero potem się martwił. Gdybyś od początku napisał, że zostałeś poproszony przez obsługę o podanie CVV, nie byłoby wątpliwości. A tak, po prostu się nie zrozumieliśmy i chyba nie ma o co robić sobie wyrzutów.
Peace.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#76
Napisano 21 luty 2016 - 19:19
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#78
Napisano 29 luty 2016 - 15:24
Rose ostatecznie wymiata;-)) Perfekcyjna obsługa z drobnym tylko zgrzytem. Zaskoczył mnie też czas dostawy w UPS Standard 4 dni robocze, to o 2 dni szybciej od DHL z którego już kilka razy w Niemczech korzystałem. No i prezent wrzucili do paczki;-)
#79
Napisano 03 marzec 2016 - 15:14
Znakomite koła ZIPP również mamy w swojej ofercie. Teraz trochę taniej:
https://www.rosebike...r[brand][]=Zipp
#80
Napisano 18 marzec 2016 - 11:09
Dodaj odpowiedź
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: tanie, części rowerowe, ubrania, kaski, buty opony, sklep internetowy, promocje
Odzież i akcesoria →
Odzież - kaski - okulary - buty →
Zestaw Na Jesień Do 600ZłNapisany przez piotrkol , 25 sie 2015 ubrania, jesień, odzież, stylówa i 1 więcej |
|